Man, dat had mijn tekst kunnen zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste outro ever?
Ik zeg Instant Street
Vlakbij Scepsis.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die weet waar Dubio ligt?
Hilversum, Schagen en Vroomshoop, Tilburg en Den Haag kan ookquote:Op woensdag 29 december 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Excelsis Deo linksaf.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
van der Poel?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb een hekel aan alle Belgen behalve Verstappen.
Er is een kunstgalerij in Den Haag en een damesmodezaak in Schagen met die naam.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fleetwood Mac - The Chainquote:Op woensdag 29 december 2021 14:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Time it's Time - Talk Talk
Alles geprobeerd - Het Goede Doel
Purple Rain - Prince
Als kind dacht ik dat je Vroomshoop uitsprak als 'vroemshop'quote:Op woensdag 29 december 2021 14:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hilversum, Schagen en Vroomshoop, Tilburg en Den Haag kan ook
en Van Der Poelquote:Op woensdag 29 december 2021 14:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ik spreek het voor de grap nog steeds weleens uit als 'vroem-sjoep'quote:Op woensdag 29 december 2021 14:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Als kind dacht ik dat je Vroomshoop uitsprak als 'vroemshop'
Chris DeBurgh - The Revolution/Light a fire/Libertyquote:Op woensdag 29 december 2021 14:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Time it's Time - Talk Talk
Alles geprobeerd - Het Goede Doel
Purple Rain - Prince
Crockett's themequote:Op woensdag 29 december 2021 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste outro ever?
Ik zeg Instant Street
Dat is toch veel te hip voor zo'n schijtdorpje!quote:Op woensdag 29 december 2021 14:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Als kind dacht ik dat je Vroomshoop uitsprak als 'vroemshop'
Even een moment voor jezelf?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:37 schreef PzKpfw het volgende:
schijnt dat ze nog 13x voorbij komenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Draai nog maar een keer ABBA, hebben we dat maar weer gehad.
Ik weet dit soort dingen echt nooit uit m'n hoofdquote:Op woensdag 29 december 2021 14:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Touch van Daft Punk ft. Paul Williams staat ook in m'n top3 outros allertijden
Die vinden zelfs de fans te slechtquote:Op woensdag 29 december 2021 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog maar 25x abba.
Wel opvallend dat alles wat erin stond een bonus krijgt maar ze geen nieuwe single in de lijst krijgen.
Haten op Raymond van het Groenewoudquote:Op woensdag 29 december 2021 14:37 schreef PzKpfw het volgende:
wel zin in vakantie nuquote:Op woensdag 29 december 2021 14:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Een soort zorba de griek, maar dan anders
Vond 't nieuwe album ook niet zo heel denderend tbh, ik zou het echt een 6,5'je geven.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog maar 25x abba.
Wel opvallend dat alles wat erin stond een bonus krijgt maar ze geen nieuwe single in de lijst krijgen.
Dit had ook van Benny Neyman kunnen zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 14:40 schreef Eightyone het volgende:
Het is veelzeggend hoe mierzoete, BZN'erige muziek nog een soort van klasse krijgt als het door betere artiesten gemaakt wordt.
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 29 december 2021 14:39 schreef alopio het volgende:
s
[..]
schijnt dat ze nog 13x voorbij komen
Hoewel reeds behandeld natuurlijk uiterst frappant.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
opvallend dat alles wat erin stond een bonus krijgt maar ze geen nieuwe single in de lijst krijgen.
Fade to Blackquote:Op woensdag 29 december 2021 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste outro ever?
Ik zeg Instant Street
Heb je voorbeelden?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:40 schreef Eightyone het volgende:
Het is veelzeggend hoe mierzoete, BZN'erige muziek nog een soort van klasse krijgt als het door betere artiesten gemaakt wordt.
Ik vind het nog steeds geen ruk aan.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:40 schreef Eightyone het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |