Man, dat had mijn tekst kunnen zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste outro ever?
Ik zeg Instant Street
Vlakbij Scepsis.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die weet waar Dubio ligt?
Hilversum, Schagen en Vroomshoop, Tilburg en Den Haag kan ookquote:Op woensdag 29 december 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Excelsis Deo linksaf.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
van der Poel?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb een hekel aan alle Belgen behalve Verstappen.
Er is een kunstgalerij in Den Haag en een damesmodezaak in Schagen met die naam.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fleetwood Mac - The Chainquote:Op woensdag 29 december 2021 14:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Time it's Time - Talk Talk
Alles geprobeerd - Het Goede Doel
Purple Rain - Prince
Als kind dacht ik dat je Vroomshoop uitsprak als 'vroemshop'quote:Op woensdag 29 december 2021 14:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hilversum, Schagen en Vroomshoop, Tilburg en Den Haag kan ook
en Van Der Poelquote:Op woensdag 29 december 2021 14:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb een hekel aan alle Belgen behalve Verstappen.
Ik spreek het voor de grap nog steeds weleens uit als 'vroem-sjoep'quote:Op woensdag 29 december 2021 14:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Als kind dacht ik dat je Vroomshoop uitsprak als 'vroemshop'
Chris DeBurgh - The Revolution/Light a fire/Libertyquote:Op woensdag 29 december 2021 14:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Time it's Time - Talk Talk
Alles geprobeerd - Het Goede Doel
Purple Rain - Prince
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |