toevallig, das mijn traditie ookquote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn jaarlijkse traditie is het ieder jaar weer missen en verslapen voor de nieuwjaarsduik.
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bohh. Heeft die glijert van een Orlando Bloom goed geregeld
Jemig, dat is wel echt buitengewoon onhandig.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het gekste wat ik denk ik dronken gedaan heb is op de vluchtstrook van een snelweg fietsen om 4 uur 's nachts want dat was sneller![]()
![]()
heb er geen boete van gekregen door mn autipas te laten zien
die heeft altijd van die intense blikken die gozertquote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bohh. Heeft die glijert van een Orlando Bloom goed geregeld
Zulke dingen heb ik ook wel uitgevroten. Meen ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
het gekste wat ik denk ik dronken gedaan heb is op de vluchtstrook van een snelweg fietsen om 4 uur 's nachts want dat was sneller
Ja, maar da's toch andersquote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De officiële niet nee. Ik bedoel alleen dat je altijd een nieuwjaarsduik kan houden ook zonder officieel evenement.
Echt hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn jaarlijkse traditie is het ieder jaar weer missen en verslapen voor de nieuwjaarsduik.
Lijkt me geen strak plan.quote:
Hij zag een sticker van die Nederlandse thrashmetalbandquote:
Bij mij waarschijnlijk niet. Ik hou het wat betreft Eagles en hun bandleden wel op Lyin' Eyesquote:Op woensdag 29 december 2021 14:51 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat als ik het niet vergeet deze volgend jaar weer in de stemlijst komt
Nooit gedaan, maar lijkt wel wel lekkerquote:Op woensdag 29 december 2021 14:51 schreef alopio het volgende:
[..]
het blijft in beide gevallen kut en koud
Al die mensen mogen wel weg ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Massale nieuwjaarsduiken..
Mensen met een unoxmuts..
Ik vind daar wat van
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Massale nieuwjaarsduiken..
Mensen met een unoxmuts..
Ik vind daar wat van
Veegde hij zijn reet mee af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |