Die is toch overal al dominant. In België ook, waarom hier dan niet?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Tot Omikron ook daar dominant is. Ben benieuwd of we de 50K nog een keer gaan halen.
Ik constateer bij mezelf met de nodige verbazing dat ik ondertussen ook gewoon voorstander van een prikplicht ben geworden.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk liever een vaccinatieplicht (al dan niet voor 50+), maar 2G is een goed begin
Goed initiafief, wel kansloos.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:23 schreef Oriente het volgende:
DEN HAAG (ANP) - Honderd sportscholen willen naar de rechter om de tijdelijke sluiting van hun sector aan te vechten. Zij zijn sinds anderhalve week gesloten vanwege de lockdown, maar vinden dat ze net als supermarkten als essentieel moeten worden gezien. Zodra het benodigde geld voor de rechtsgang via een crowdfunding binnen is, spannen de ondernemers een kort geding aan tegen de Staat. Dat bevestigt een van de initiatiefnemers, sportschoolhouder Satisch Jhamai, na berichtgeving van Hart van Nederland.
Volgens hem hebben vooral vechtsportscholen zich aangesloten bij deze actie. Zij beginnen nu een campagne om de bijna 9000 euro die nodig is voor de rechtszaak op te halen. Naar verwachting is het binnen een paar dagen zover. "Hoe eerder dat is, hoe eerder we beginnen met de dagvaarding", aldus Jhamai. Hij is het ook niet eens met het moeten tonen van een coronatoegangsbewijs voor het betreden van een sportschool. Die zou volgens hem voor iedereen toegankelijk moeten zijn.
De brancheorganisatie van sportscholen NL Actief is niet op de hoogte van deze juridische stappen. Directeur Ronald Wouters zegt dat dit "nu niet de oplossing is". Zijn vereniging, die spreekt namens zo’n 1200 ondernemers, denkt na over andere initiatieven. "Wij gaan niet stilzitten. De sport moet zo snel mogelijk open."
https://www.msn.com/nl-nl(...)ASeCNr?ocid=msedgntp
Inderdaad... ik was er eigenlijk ook nooit voor... maar het is de minst slechte optie.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik constateer bij mezelf met de nodige verbazing dat ik ondertussen ook gewoon voorstander van een prikplicht ben geworden.
nee, geen china gedoe hierquote:Op woensdag 29 december 2021 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik constateer bij mezelf met de nodige verbazing dat ik ondertussen ook gewoon voorstander van een prikplicht ben geworden.
Ja. Hier ook een.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2g vind ik eigenlijk een beetje vreemd. Het komt op me over alsof het eigenlijke doel is mensen aan te sporen zich te laten vaccineren. Als dat het eigenlijke doel is, dan lijkt me een plicht om te vaccineren eerlijker en effectiever beleid.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk liever een vaccinatieplicht (al dan niet voor 50+), maar 2G is een goed begin
Ligt er aan welke streek. Hier een stuk lager juist. Bovendien scholen dicht, minder reden om te testen. En geen Kerst meer in het vooruitzicht, nog minder reden.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het percentage positieve testen lijkt nog steeds door te stijgen
Omdat wij hier in een kloterige lockdown zitten?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die is toch overal al dominant. In België ook, waarom hier dan niet?
Het lastige is alleen, dan heb je de plicht en hoe ga je die handhaven? Want de meeste anti-vaccers veranderen daar echt niet van mening door.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Hier ook een.
En dan kan die hele QR de prullenbak in (in NL).
of ze gewoon laten creperen, ik ben voor alles open en maximale covid capaciteit op ICquote:Op woensdag 29 december 2021 15:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Inderdaad... ik was er eigenlijk ook nooit voor... maar het is de minst slechte optie.
Dat is het doel van 2G waarschijnlijk ook, maar 2G ligt al zeeeeer gevoelig, laat staan een vaccinatieplicht...quote:Op woensdag 29 december 2021 15:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
2g vind ik eigenlijk een beetje vreemd. Het komt op me over alsof het eigenlijke doel is mensen aan te sporen zich te laten vaccineren. Als dat het eigenlijke doel is, dan lijkt me een plicht om te vaccineren eerlijker en effectiever beleid.
Dat is ook het doel uiteraard.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
2g vind ik eigenlijk een beetje vreemd. Het komt op me over alsof het eigenlijke doel is mensen aan te sporen zich te laten vaccineren. Als dat het eigenlijke doel is, dan lijkt me een plicht om te vaccineren eerlijker en effectiever beleid.
Hier is die ook dominant, staat toch al dagen in het nieuws.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat wij hier in een kloterige lockdown zitten?
En dan, lijken in de gang?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
of ze gewoon laten creperen, ik ben voor alles open en maximale covid capaciteit op IC
Klap in het gezicht van ... uhm.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ik ga me omkleden. Heb zo een winterbbq. Druk weekje dit.
krijgen we niet meer, omikron is gewoon een griepjequote:Op woensdag 29 december 2021 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
of ze gewoon laten creperen, ik ben voor alles open en maximale covid capaciteit op IC
Beboeten.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het lastige is alleen, dan heb je de plicht en hoe ga je die handhaven? Want de meeste anti-vaccers veranderen daar echt niet van mening door.
Zelf zou ik de booster liever vandaag dan morgen halen maar ben pas over een paar weken ingepland.
Dan ben ik eerder voor niemand met corona meer opnemen in het ziekenhuis. Ga maar mooi thuis liggen stikkenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal een heel normaal fenomeen in derdewereldlanden en failed states.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
In weinige andere landen zijn er zulke grote capaciteitsproblemen in de zorg als in Nederland. Wij komen al maandenlang elke dag IC-bedden tekort, dat is echt ongehoord hoor.
Heeft hij een hontje?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van ... uhm.
Iemand.
Als dat zo blijkt te zijn hebben we het over een financiële misser van ca 10 miljard euro door alles op slot te gooien.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
krijgen we niet meer, omikron is gewoon een griepje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |