abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202898044
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Amsterdam, schaf dat gehucht gewoon eens af.
Amsterdam, een kwaadaardig abces wat aan Nederland kleeft _O-
pi_202898053
  woensdag 29 december 2021 @ 15:25:11 #103
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202898054
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:22 schreef Caland het volgende:
Eline Vink (31) uit Haarlem, projectleider in de zorg, schuilt met haar vriend voor parkeergarage De Keyser, waar het geel ziet van de Nederlandse nummerplaten. ‘Wij komen hier om te shoppen, bier te drinken, te eten’, zegt ze.
Klap in het gezicht van de zorg.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 29 december 2021 @ 15:25:15 #104
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202898057
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even glazen bollen: voor 7 januari zitten we op 30K, mits de testcapaciteit het niet weer rond de 20K begeeft :')
Die testcapaciteit begeeft het gewoon, dus 30K gaan we niet halen.
pi_202898060
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:23 schreef Oriente het volgende:
De brancheorganisatie van sportscholen NL Actief is niet op de hoogte van deze juridische stappen. Directeur Ronald Wouters zegt dat dit "nu niet de oplossing is". Zijn vereniging, die spreekt namens zo’n 1200 ondernemers, denkt na over andere initiatieven. "Wij gaan niet stilzitten. De sport moet zo snel mogelijk open."

Nee 22 weken afwachten net zoals vorig jaar is een oplossing. _O-
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202898066
quote:
DEN HAAG (ANP) - Honderd sportscholen willen naar de rechter om de tijdelijke sluiting van hun sector aan te vechten. Zij zijn sinds anderhalve week gesloten vanwege de lockdown, maar vinden dat ze net als supermarkten als essentieel moeten worden gezien. Zodra het benodigde geld voor de rechtsgang via een crowdfunding binnen is, spannen de ondernemers een kort geding aan tegen de Staat. Dat bevestigt een van de initiatiefnemers, sportschoolhouder Satisch Jhamai, na berichtgeving van Hart van Nederland.

Volgens hem hebben vooral vechtsportscholen zich aangesloten bij deze actie. Zij beginnen nu een campagne om de bijna 9000 euro die nodig is voor de rechtszaak op te halen. Naar verwachting is het binnen een paar dagen zover. "Hoe eerder dat is, hoe eerder we beginnen met de dagvaarding", aldus Jhamai. Hij is het ook niet eens met het moeten tonen van een coronatoegangsbewijs voor het betreden van een sportschool. Die zou volgens hem voor iedereen toegankelijk moeten zijn.

De brancheorganisatie van sportscholen NL Actief is niet op de hoogte van deze juridische stappen. Directeur Ronald Wouters zegt dat dit "nu niet de oplossing is". Zijn vereniging, die spreekt namens zo’n 1200 ondernemers, denkt na over andere initiatieven. "Wij gaan niet stilzitten. De sport moet zo snel mogelijk open."

https://www.msn.com/nl-nl(...)ASeCNr?ocid=msedgntp
Hoe graag ik ook weer naar de gym wil, als de omikron over een weekje voor tienduizenden gevallen per dag zorgt ondanks alle maatregelen dan ga je mij daar niet vinden totdat mijn booster ingewerkt is iig :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_202898069
quote:
DEN HAAG (ANP) - Honderd sportscholen willen naar de rechter om de tijdelijke sluiting van hun sector aan te vechten. Zij zijn sinds anderhalve week gesloten vanwege de lockdown, maar vinden dat ze net als supermarkten als essentieel moeten worden gezien. Zodra het benodigde geld voor de rechtsgang via een crowdfunding binnen is, spannen de ondernemers een kort geding aan tegen de Staat. Dat bevestigt een van de initiatiefnemers, sportschoolhouder Satisch Jhamai, na berichtgeving van Hart van Nederland.

Volgens hem hebben vooral vechtsportscholen zich aangesloten bij deze actie. Zij beginnen nu een campagne om de bijna 9000 euro die nodig is voor de rechtszaak op te halen. Naar verwachting is het binnen een paar dagen zover. "Hoe eerder dat is, hoe eerder we beginnen met de dagvaarding", aldus Jhamai. Hij is het ook niet eens met het moeten tonen van een coronatoegangsbewijs voor het betreden van een sportschool. Die zou volgens hem voor iedereen toegankelijk moeten zijn.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ASeCNr?ocid=msedgntp
_O_

Niet alleen Corona telt als het gaat over gezondheid.
blablablabla
pi_202898072
pi_202898074
Gemeten naar het aantal inwoners is het aantal positieven in Amsterdam toch niet heel extreem? Of spelen hier wat provinciale minderwaardigheidsgevoelens mee
pi_202898083
pi_202898089
quote:
Tot slot ziet hij geen aanleiding om het testbeleid aan te passen. De Amerikaanse toezichthouder FDA heeft dinsdag gezegd dat zelftests mogelijk minder goed aanslaan op Omikron. De Jonge stelt dat deze signalen nog niet in Nederland zijn „gerapporteerd” en wijst daarbij naar het OMT, dat nog niet heeft gezegd dat zelftests minder goed betrouwbaar zijn in het geval van een besmetting met de Omikronvariant van het virus.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-december-2-a4073313

We hebben hier een andere omikron variant! Wat een redenering weer :')

Oh en hij wil 2G. Lekker de maatschappij nog verder op spanning zetten.
zie email 27 oktober
pi_202898091
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Hoe graag ik ook weer naar de gym wil, als de omikron over een weekje voor tienduizenden gevallen per dag zorgt ondanks alle maatregelen dan ga je mij daar niet vinden totdat mijn booster ingewerkt is iig :X
Mietje.
blablablabla
pi_202898099
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Mietje.
Of boomer
  woensdag 29 december 2021 @ 15:27:08 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202898102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Wist niet dat je een boomer was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202898103
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:25 schreef belanov het volgende:
Gemeten naar het aantal inwoners is het aantal positieven in Amsterdam toch niet heel extreem? Of spelen hier wat provinciale minderwaardigheidsgevoelens mee
Ondertussen heeft 20% van Amsterdam wel een keer Corona gehad inderdaad.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202898104
Hier is het wel zo'n beetje voorbij nou. Terwijl het hier een paar weken geleden (en vaker) het heftigste ooit was. Wij zijn wel een beetje de coronatrendsetters, hier in Noord-Limburg.
pi_202898111
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die testcapaciteit begeeft het gewoon, dus 30K gaan we niet halen.
Het plan was volgens mij om op te schalen tot 200K per dag. Dat is iets meer dan het dubbele van wat we hadden. Geen idee hoe het met de uitrol daarvan staat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_202898125
Nou, ik ga me omkleden. Heb zo een winterbbq. Druk weekje dit.
pi_202898130
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Mietje.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Wist niet dat je een boomer was.
Ben #viesdik dus risicogroep.
pi_202898131
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:22 schreef Caland het volgende:

[..]
_O- _O_
_O-
pi_202898138
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik zie eigenlijk liever een vaccinatieplicht (al dan niet voor 50+), maar 2G is een goed begin ^O^
pi_202898149
Wel lekker, winterbbq met 13 graden. Niet te dik aankleden dan.
pi_202898151
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het is wel een beetje waar, we hebben in de EU veel meer goedgekeurde sneltests als in USA, waar het een beetje beperkt is.

Er zijn al ook labtests geweest (oa in UK) die hebben aangetoond dat ze gewoon goed aanslaan op Omicron.
pi_202898159
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier is het wel zo'n beetje voorbij nou. Terwijl het hier een paar weken geleden (en vaker) het heftigste ooit was. Wij zijn wel een beetje de coronatrendsetters, hier in Noord-Limburg.
Tot Omikron ook daar dominant is. Ben benieuwd of we de 50K nog een keer gaan halen.
blablablabla
pi_202898160
quote:
9s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
[..]
Ben #viesdik dus risicogroep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')