troosteloos is een goede omschrijving denk ikquote:Op woensdag 29 december 2021 12:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Keer een detour door Charleroi gemaakt. Als je wil zien hoe de apocalyps eruit ziet moet je daar wezen.
Hier in Antwerpen heb je ook ghetto's hoor. Niet a la Brussel Noord Zuid, maar tochquote:Op woensdag 29 december 2021 12:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Heb het dan vooral over de grote steden, Ardennen is wel genot
moet eerlijk zeggen dat als groninger ede staal ook niet zo hoeft van mij hoor, alleen Lohues qua dialectmeuk vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Liefst geen van beide eigenlijk.
Qua regionale muziek vind ik alleen Friese muziek goed te doen. Twarres en De Kast mogen wel blijven.
Prachtig park nochtansquote:Op woensdag 29 december 2021 12:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vreemde locatie voor een stemhokje.
Vlaanderen ziet er voor een groot deel ook best pauper uit als we eerlijk zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, niet gek, is een van de armste regio's van Europa ook volgens mij. Vlaanderen maakt heel veel goed qua economie van België etc.
En Marvin Gaye in z'n Oostende tijd is bij Mathijs & Leo aan bod gekomen, dus Oostende is voor volgend jaar hopelijk ook alvast een beetje gepushtquote:
Rij de grens over en je werkt direct verschil jaquote:Op woensdag 29 december 2021 12:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vlaanderen ziet er voor een groot deel ook best pauper uit als we eerlijk zijn.
Dat heb je vast niet goed duidelijk gemaakt danquote:Op woensdag 29 december 2021 12:52 schreef PippenScottie het volgende:
Even douchen. Ik moet nog boodschappen doen en mijn ouders komen zo de Pippies brengen.
Het zijn lieverd, maar dat had ook overmorgen gemogen
quote:Op woensdag 29 december 2021 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dit was ook vannacht.
[ afbeelding ]
voor of na het toetsenbord incidentquote:Op woensdag 29 december 2021 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
op de steden na ook niet nee, maar het is in ieder geval iets welvarender.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vlaanderen ziet er voor een groot deel ook best pauper uit als we eerlijk zijn.
Also, Foo Fighter Shirt gespot.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
In Antwerpen heb je ook Nederlanders.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hier in Antwerpen heb je ook ghetto's hoor. Niet a la Brussel Noord Zuid, maar toch
Het beste nummer over Oostende is natuurlijk dit:quote:Op woensdag 29 december 2021 12:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En Marvin Gaye in z'n Oostende tijd is bij Mathijs & Leo aan bod gekomen, dus Oostende is voor volgend jaar hopelijk ook alvast een beetje gepusht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |