abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202895509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 14:03 schreef Homey het volgende:

[..]
Nee, maar we moeten wel af van dit soort berichten. Het jaagt alleen maar angst aan, als je continu mensen uitlicht die overlijden aan, of met, corona. Het is ook niet leuk voor de nabestaanden. Echt nieuwswaardig is het ook niet, er overlijden zoveel mensen aan corona. Fact of life.
Hoge bomen vangen veel wind.
pi_202895561
quote:

[..]
Nee, maar we moeten wel af van dit soort berichten. Het jaagt alleen maar angst aan, als je continu mensen uitlicht die overlijden aan, of met, corona. Het is ook niet leuk voor de nabestaanden. Echt nieuwswaardig is het ook niet, er overlijden zoveel mensen aan corona. Fact of life.
De kans is groot dat het nabestaanden waren die de media hebben verteld waar deze meneer aan is overleden. Snap ook dat daar plots zo spastisch over wordt gedaan. Ik heb in mijn leven al tientallen necrologieën geschreven en in de meeste gevallen vermeld ik daarbij de doodsoorzaak. Geen haan die daarnaar kraait.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202895635
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:25 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat een site _O-
quote:
According to this obituary Mike "Santa" Anderson died on August 25th in Lafayette, GA from COVID. A staunch conservative and anti-vaxxer, he leaves behind his wife and 8 reindeer.

Arme Santa
  woensdag 29 december 2021 @ 14:33:20 #54
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202896415
Gevalletje eigen schuld, dikke bult. RIP.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 29 december 2021 @ 14:33:23 #55
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202896417
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 14:08 schreef Ericr het volgende:

[..]
[..]
Arme Santa
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202896439
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:34 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Er zijn bijvoorbeeld genoeg mensen in de VS die het verplicht dragen van een gordel zien als beperking van hun vrijheid.
Ik was er niet bij (want te jong), maar heb gehoord dat toen de gordel in Nederland verplicht werd mijn oom en tante ook fel tegen waren en lange tijd hebben doorgereden zonder gordel. Schijnt dat dat door heel het land wel een dingetje was.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_202896615
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Persoonlijk vind ik dit soort artikelen niet echt nodig. Het is erg genoeg voor zijn nabestaande dat hij is overleden, dan hoeft hij wat mij betreft ook nog niet even nagelachen te worden in de media. Natuurlijk heeft hij niet altijd de juiste keuzes gemaakt in het leven. Maar om hem nu publiekelijk als voorbeeld te stellen vind ik persoonlijk niet chique. Idem geld voor die Belgische Kickboxer, had van beide personen ook nog niet gehoord om eerlijk te zijn.
Het is wat tactloos en smakeloos maar het zou wel een aantal mensen van gedachten kunnen doen veranderen in positieve zin. Eerlijk gezegd vind ik dat jaarlijkse "voorspel wie er volgend jaar dood gaat"-topic hier op dit forum nog erger. Smakeloos én zinloos.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_202896714
Als je niet begrijpt waarom het overlijden aan covid door een bekende wappie nieuws is kan je jezelf net zo goed uitloggen en de was gaan opvouwen. Hou dan maar gewoon op met informatief internet gebruik.

Wappies. :') |:(
pi_202897050
quote:

[..]
Natuurlijk is het nieuwswaardig.
Iemand die in het publieke debat stelling neemt tegen maatregelen tegen een ziekte, uitspreekt geen vaccin te nemen tegen diezelfde ziekte en die de hele dag door nepberichten over vaccins aan het delen en verspreiden was OVERLIJDT aan diezelfde ziekte. Natuurlijk is dat nieuwswaardig. Wastie overleden aan een drive-by shooting of van de trap gevallen was het niet nieuwswaardig geweest.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_202897973
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 14:54 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Natuurlijk is het nieuwswaardig.
Iemand die in het publieke debat stelling neemt tegen maatregelen tegen een ziekte, uitspreekt geen vaccin te nemen tegen diezelfde ziekte en die de hele dag door nepberichten over vaccins aan het delen en verspreiden was OVERLIJDT aan diezelfde ziekte. Natuurlijk is dat nieuwswaardig. Wastie overleden aan een drive-by shooting of van de trap gevallen was het niet nieuwswaardig geweest.
Het gaat er om niet of het nieuwswaardig is of niet. Het gaat om de tendens en bepaalde nadrukken wat er opgelegd word. Ja hij had het fout, maar dat verdiend nog niet dat we prominent met zijn allen zijn naam als trofee moeten gebruiken voor deze discussie.

Er zijn vast ook namen te vinden van keiharde pro vaccinatie mensen die zijn overleden aan COVID. Die gaan we ook niet loeigroot in de nieuwskranten zetten met naam en toenaam. Bovenaan op het AD, Telegraaf, Trending op Twitter. Zo'n gigantisch bekend persoon was deze man nu ook weer niet. Het word gewoon too much opgeblazen om als voorbeeld te stellen.
pi_202898206
quote:

[..]
Oneens.

Er is een ernstige pandemie, maar gelukkig voor ons (in Nederland) een gratis en goedwerkend vaccin beschikbaar. Dit vaccin beschermt tegen ziek worden en overlijden, maar ook tegen het doorgeven van de ziekte.

Wanneer iemand in stilte het vaccin weigert, prima. Maar antivaxxers die zelf voortdurend de media opzoeken met hun kletspraatjes mogen ook na hun overlijden aan de schandpaal worden genageld. Misschien helpt zijn onnodig overlijden dan alsnog om andere antivaxxers wakker te schudden zodat die alsnog tot het inzicht komen dat ze zichzelf en de samenleving moeten beschermen.
pi_202898300
Ook gevaccineerden gaan dood aan Corona....

Zullen we daar ook elke keer een nieuws bericht van maken?

Ondanks je prikkie toch dood!

Sowieso triest dat we in een maatschappij zijn beland waarin mensen staan te juichen als er iemand doodgaat :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202898308
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 14:42 schreef Document1 het volgende:
Als je niet begrijpt waarom het overlijden aan covid door een bekende wappie nieuws is kan je jezelf net zo goed uitloggen en de was gaan opvouwen. Hou dan maar gewoon op met informatief internet gebruik.

Is dat wel het nieuws? Ik lees dat zijn dood door meerdere bronnen is bevestigd, niet de vermeende doodsoorzaak. Dat zou ook wat vreemd zijn, aangezien er medisch beroepsgeheim is, en zou er normaal gesproken dus één bron namens de familie zijn en die kan dan gewoon genoemd worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_202898325
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Het gaat er om niet of het nieuwswaardig is of niet. Het gaat om de tendens en bepaalde nadrukken wat er opgelegd word. Ja hij had het fout, maar dat verdiend nog niet dat we prominent met zijn allen zijn naam als trofee moeten gebruiken voor deze discussie.

Er zijn vast ook namen te vinden van keiharde pro vaccinatie mensen die zijn overleden aan COVID. Die gaan we ook niet loeigroot in de nieuwskranten zetten met naam en toenaam. Bovenaan op het AD, Telegraaf, Trending op Twitter. Zo'n gigantisch bekend persoon was deze man nu ook weer niet. Het word gewoon too much opgeblazen om als voorbeeld te stellen.
Wel degelijk wordt dat vermeld. Denk bv iets langer geleden Colin Powell.

Je snapt toch wel dat iemand overlijdt aan datgene waarin hij tegen de publieke opinie inging nieuwswaardig is?

Als, ik noem maar wat, Piet Paulusma een fervent tegenstander zou zijn van autogordels en vervolgens overlijdt hij agv een auto-ongeval is dat ook nieuwswaardig.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_202898330
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 14:08 schreef Ericr het volgende:

[..]
[..]
Arme Santa
:D
pi_202898347
Spijtig verhaal, Intressante man met een aantal goede ideeën ook buiten Corona.

Jammer dat men niet voor het openen van de economie lijkt te zijn maar op hetzelfde moment wel bereid is om even een vaccinatie te halen.
En en zou wat mij betreft het beste zijn.
pi_202898357
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Is dat wel het nieuws? Ik lees dat zijn dood door meerdere bronnen is bevestigd, niet de vermeende doodsoorzaak. Dat zou ook wat vreemd zijn, aangezien er medisch beroepsgeheim is, en zou er normaal gesproken dus één bron namens de familie zijn en die kan dan gewoon genoemd worden.
Op 3 dec maakte hij zelf bekend corona te hebben en hij is overleden in het ziekenhuis.

Maargoed, hij kan natuurlijk stomtoevallig een hartaanval gehad hebben en daaraan zijn gestorven, in het ziekenhuis.
pi_202898440
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Is dat zeker?

Ik ben geen anti vaxxer, maar vind wel dat er wat te gemakkelijk wordt gezegd dat iemand gewoon had overleefd bij wel vaccineren.
Dat is namelijk niet perse waar. Ik geloof (nee weet) dat vaccinatie bijdraagt aan de overlevingskans. Maar het is geen garantie. Erg vaak is het een opstapeling van zaken.
Het wordt me wat te simpel gezegd dat als er maar gevaccineerd was iemand nu fluitend rondliep. Dat verschilt enorm van individu tot individu.

Die kans zo klein mogelijk maken door wel te vaccineren ben ik een voorstander van. Maar dat hele ‘zie je wel’ bij mensen die niet gevaccineerd zijn gaat me te ver.
Nee het is niet 100% waar, maar 95% waar. Dus het mag prima worden gezegd, ook al is het niet waterdicht.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_202898441
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:37 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Op 3 dec maakte hij zelf bekend corona te hebben en hij is overleden in het ziekenhuis.

Maargoed, hij kan natuurlijk stomtoevallig een hartaanval gehad hebben en daaraan zijn gestorven, in het ziekenhuis.
Het zou natuurlijk ook stomtoevallig zijn dat hij aan corona overleden is. 53, geen extreem overgewicht, dan is de kans daarop 0,10% of zo.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_202898484
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:36 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Wel degelijk wordt dat vermeld. Denk bv iets langer geleden Colin Powell.

Je snapt toch wel dat iemand overlijdt aan datgene waarin hij tegen de publieke opinie inging nieuwswaardig is?

Als, ik noem maar wat, Piet Paulusma een fervent tegenstander zou zijn van autogordels en vervolgens overlijdt hij agv een auto-ongeval is dat ook nieuwswaardig.
Ik rijd ook notoir 5 KM/PH te hard op de Nederlandse snelwegen tegen de publieke opinie in. Als ik een auto-ongeluk krijg dan is het ook mijn verdiende loon, karma, eigen schuld, verkeerswappie etc en moet op de voorpagina's van alle nieuwsbladen van het land en volledig uitgelachen worden social media en fora.

Nogmaals, het gaat niet om het nieuwswaardig of niet. Maar iets te veel vinden mensen vinden dit ontzettend mooi om te zien, en dat vind ik persoonlijk nogal naar.
pi_202898610
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Ik rijd ook notoir 5 KM/PH te hard op de Nederlandse snelwegen tegen de publieke opinie in. Als ik een auto-ongeluk krijg dan is het ook mijn verdiende loon, karma, eigen schuld, verkeerswappie etc en moet op de voorpagina's van alle nieuwsbladen van het land en volledig uitgelachen worden social media en fora.

Nogmaals, het gaat niet om het nieuwswaardig of niet. Maar iets te veel vinden mensen vinden dit ontzettend mooi om te zien, en dat vind ik persoonlijk nogal naar.
Als jij om de haverklap de landelijke media op zou zoeken met de mening dat je schijt hebt aan de snelheidslimieten en je vouwt jezelf om een boom dan zouden we daar ook om kunnen lachen.
  woensdag 29 december 2021 @ 15:48:50 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202898648
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Persoonlijk vind ik dit soort artikelen niet echt nodig. Het is erg genoeg voor zijn nabestaande dat hij is overleden, dan hoeft hij wat mij betreft ook nog niet even nagelachen te worden in de media. Natuurlijk heeft hij niet altijd de juiste keuzes gemaakt in het leven. Maar om hem nu publiekelijk als voorbeeld te stellen vind ik persoonlijk niet chique. Idem geld voor die Belgische Kickboxer, had van beide personen ook nog niet gehoord om eerlijk te zijn.
Natuurlijk is het wel nodig.

Deze meneer brengt de volksgezondheid in gevaar en daarom moet dus duidelijk worden gemaakt wat de gevolgen van zijn achterlijke gedrag zijn.
pi_202898680
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het zou natuurlijk ook stomtoevallig zijn dat hij aan corona overleden is. 53, geen extreem overgewicht, dan is de kans daarop 0,10% of zo.
natuurlijk
  woensdag 29 december 2021 @ 15:50:12 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202898685
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 14:42 schreef Document1 het volgende:

Wappies. :') |:(
Wappies willen dit nieuws liever wegmoffelen omdat het ze niet best uitkomt.
pi_202898694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:50 schreef kalinhos het volgende:

[..]
natuurlijk
0.01 zelfs.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202898716
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Haha je snapt hoe kansberekening werkt?
Elk persoon heeft een enorme kans om niet aan corona dood te gaan. Als je echt echt risicogroep bent ligt het wellicht op 5% max.

En toch zitten we op miljoenen doden. Doe eens 0.10% van onze bevolkingsaantal.
Dit is vrij ridicuul redeneren...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_202898731
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wel natuurlijk as jij aan het publieke debat deelneemt en anderen aanspoort vooral te hard te rijden en je eigenlijk helemaal niet aan de wet wilt houden.

Mensen die bewust ongevaccineerd blijven en sterven aan covid vind je dagelijks. Kut voor ze, idem voor de nabestaanden maar niet nieuwswaardig. Mensen die zich publiekelijk ertegen verzetten, desinformatie erover delen en er dan aan sterven is dat wel.
pi_202898768
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
0.01 zelfs.
En dan te bedenken dat hij die kans nog met een factor 20 had kunnen verkleinen maar dit bewust niet wilde doen omdat hij zijn eigen lichaam overschatte.
pi_202898770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Haha je snapt hoe kansberekening werkt?
Elk persoon heeft een enorme kans om niet aan corona dood te gaan. Als je echt echt risicogroep bent ligt het wellicht op 5% max.

En toch zitten we op miljoenen doden. Doe eens 0.10% van onze bevolkingsaantal.
Dit is vrij ridicuul redeneren...
Okayyyyyy
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202898775
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:53 schreef kalinhos het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat hij die kans nog met een factor 20 had kunnen verkleinen maar dit bewust niet wilde doen omdat hij zijn eigen lichaam overschatte.
Eerder +- factor 5.

En of het vaccin helemaal schade vrij is kunnen we ook nog betwisten, we zitten aan beide zijdes flink in de marge.

Fransman zijn opvatting was ook gewoon om te vaccineren als je minder gezond was / ouder en wat risico ging lopen.
pi_202898808
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Eerder +- factor 5.
Prima, maakt het niet minder dom.
pi_202898826
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:55 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Prima, maakt het niet minder dom.
Ok, jij was ook je hele leven dom voor 2019 ivm niet nemen griepprik.

En die kinderen met slaapproblemen van de mexicaanse griepprik? Wat zijn die eigenlijk? Die hebben dan net pech of zijn die ook weer dom?

Ben ik ook dom dat ik niet meedoe met de loterij? Ik had achteraf gezien natuurlijk gewoon gewonnen namelijk.
pi_202898885
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ok, jij was ook je hele leven dom voor 2019 ivm niet nemen griepprik.

En die kinderen met slaapproblemen van de mexicaanse griepprik? Wat zijn die eigenlijk? Die hebben dan net pech of zijn die ook weer dom?

Ben ik ook dom dat ik niet meedoe met de loterij? Ik had achteraf gezien natuurlijk gewoon gewonnen namelijk.
Wat jij wilt. Halve wereldbevolking is inmiddels gevaccineerd, overal zie je dat het werkt maar iedereen zal het wel mis hebben.

Wel jammer dat hij zijn ongelijk met de dood heeft moeten bekopen. Was een vrij makkelijk te voorkomen dood geweest.
pi_202898927
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:52 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Wel natuurlijk as jij aan het publieke debat deelneemt en anderen aanspoort vooral te hard te rijden en je eigenlijk helemaal niet aan de wet wilt houden.

Mensen die bewust ongevaccineerd blijven en sterven aan covid vind je dagelijks. Kut voor ze, idem voor de nabestaanden maar niet nieuwswaardig. Mensen die zich publiekelijk ertegen verzetten, desinformatie erover delen en er dan aan sterven is dat wel.
Dus je mening op Twitter zetten is plots deelnemen aan een publiek debat? Zijn persoonlijke mening stond los van zijn publieke optredens. Dat ging over andere zaken dan dit.

Wat een idioot land zijn we geworden zeg dat we gaan dansen op iemands graf en zijn dood vieren omdat zijn mening je niet helemaal aanstond. We doen net of dit zo'n gigantisch publiekelijk figuur is die dagelijks voor je voordeur stond om zijn mening maar op te dringen. Dat is helemaal niet zo.
pi_202898932
Je vraagt je toch af hoeveel zelfverklaarde anti-vaxxers moeten overlijden aan covid voor bij iemand het lichtje gaat branden dat het wellicht toch geen griepje is, dat vaccinaties misschien toch geen evil plan zijn en we enorm dankbaar mogen zijn dat we de kans hebben ze te nemen.
pi_202898934
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:58 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Wat jij wilt. Halve wereldbevolking is inmiddels gevaccineerd, overal zie je dat het werkt maar iedereen zal het wel mis hebben.

Wel jammer dat hij zijn ongelijk met de dood heeft moeten bekopen. Was een vrij makkelijk te voorkomen dood geweest.
Het werkt ook, desondanks nam jij het griepvaccin niet pre 2019.
pi_202898944
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:00 schreef kalinhos het volgende:
Je vraagt je toch af hoeveel zelfverklaarde anti-vaxxers moeten overlijden aan covid voor bij iemand het lichtje gaat branden dat het wellicht toch geen griepje is, dat vaccinaties misschien toch geen evil plan zijn en we enorm dankbaar mogen zijn dat we de kans hebben ze te nemen.
Waarom onderschat je het aantal griepdoden zo erg.
pi_202898963
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Dus je mening op Twitter zetten is plots deelnemen aan een publiek debat? Zijn persoonlijke mening stond los van zijn publieke optredens. Dat ging over andere zaken dan dit.

Wat een idioot land zijn we geworden zeg dat we gaan dansen op iemands graf en zijn dood vieren omdat zijn mening je niet helemaal aanstond. We doen net of dit zo'n gigantisch publiekelijk figuur is die dagelijks voor je voordeur stond om zijn mening maar op te dringen. Dat is helemaal niet zo.
Niemand staat dagelijks aan je voordeur. Maar hij was wel degelijk een publiek figuur. HerstelNL vergeten, campagne met dagbladen, abri’s etc?
pi_202898966
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Kvind het wel een gemis die vent, slimme kerel.
pi_202898993
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het werkt ook, desondanks nam jij het griepvaccin niet pre 2019.
Ok is goed.

Deze achterlijke discussie ga ik na 20 maanden niet meer aan. Succes ermee
pi_202899082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:02 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ok is goed.

Deze achterlijke discussie ga ik na 20 maanden niet meer aan. Succes ermee
Geen idee waarom niet, je denkt werkelijk dat de kans om te overlijden voor mensen onder de 60 van Covid na infectie vs Influenza na infectie zo verschillend is? Dan zit je fout, het is eigenlijk triest dat je keihard overtuigd bent van het tegendeel terwijl je die statistieken klaarblijkelijk niet kent.
pi_202899093
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:01 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Niemand staat dagelijks aan je voordeur. Maar hij was wel degelijk een publiek figuur. HerstelNL vergeten, campagne met dagbladen, abri’s etc?
Nee niet vergeten, maar dat is geen reden om nu een feestje te gaan vieren om zijn dood.
  woensdag 29 december 2021 @ 16:08:23 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202899119
quote:
9s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kvind het wel een gemis die vent, slimme kerel.
Dood gegaan aan zijn eigen "slimheid" :')
pi_202899155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Nee niet vergeten, maar dat is geen reden om nu een feestje te gaan vieren om zijn dood.
Eens hoor, kheb die reacties ook gezien en das ongepast vind ik. Man heeft ook gewoon een gezin, etc.
pi_202899166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dood gegaan aan zijn eigen "slimheid" :')
Als jij neerstort in een vliegtuig heb je ook bewust het risico op neerstort gevaar geaccepteerd, maar niemand die jou daarvoor gaat aanvallen denk ik, na je dood.

Ben je ook zo moralistisch tegenover motorrijders? Op ongepaste momenten zoals net na een ongeluk oid?
  woensdag 29 december 2021 @ 16:12:12 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202899223
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als jij neerstort in een vliegtuig heb je ook bewust het risico op neerstort gevaar geaccepteerd, maar niemand die jou daarvoor gaat aanvallen denk ik, na je dood.

Ben je ook zo moralistisch tegenover motorrijders? Op ongepaste momenten zoals net na een ongeluk oid?
Ja joh, dagelijks honderden mensen die dood gaan doordat ze zijn gaan vliegen. :')
  woensdag 29 december 2021 @ 16:12:32 #97
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_202899232
quote:

[..]

Sommige motorrijders wens ik inderdaad wel eens iets toe, ja .
  woensdag 29 december 2021 @ 16:13:18 #98
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_202899256
quote:

[..]

In je vergelijking stort het vliegtuig neer maar krijgen alle passagiers van tevoren een prachute aangeboden waarvan ze bijna allemaal goed werken op een uitzondering na. De bewuste persoon weigerde die parachute.

In je vergelijking is het de motorrijder zonder helm die mét helm een stuk grotere kans had gehad te overleven.

Je hoeft niet te dansen op zijn graf maar benoemen dat het toch wel een vrij zinloze, waarschijnlijk te voorkomen, dood geweest is mag wel hoor.
pi_202899260
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja joh, dagelijks honderden mensen die dood gaan doordat ze zijn gaan vliegen. :')
Er gingen er ook honderden dood aan griep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')