Dat had ik ook heel lang, maar ik wil na twee jaar het leven iets leuker voor mezelf makenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo lang die corona poppenkast nog doorgaat heb ik geen zin om op vakantie te gaan.
wat een saai nummerquote:Op woensdag 29 december 2021 12:41 schreef alopio het volgende:
maar over nutteloze noteringen gesproken
Wat zeg jij over mijn 2021 Wrapped #1 op Spotify?quote:Op woensdag 29 december 2021 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had er maar iemand door Kanye West gereden.
En ook een prachtig landquote:Op woensdag 29 december 2021 12:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Lekker hoor! Griekenland was idd ook spotgoedkoop
Heeft Zweden dan zulke wansmaak??quote:Op woensdag 29 december 2021 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Deze versie is alleen in Nederland en Zweden in de hitlijsten terecht gekomen.
nederland en zweden zijn smakeloze landenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Deze versie is alleen in Nederland en Zweden in de hitlijsten terecht gekomen.
Weg ermee!quote:Op woensdag 29 december 2021 12:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wat zeg jij over mijn 2021 Wrapped #1 op Spotify?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik vind stiekem haar versie van Just Like Heaven beter dan die van de Kjoer, maar die staat er volgens mij niet inquote:Op woensdag 29 december 2021 12:42 schreef alopio het volgende:
[..]
het onvermijdelijke 9 million bicycles wil er ook niet uit he
Nope, hetzelfde hier.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:43 schreef PzKpfw het volgende:
Ben ik de enige die dit niet kende (en daar bovendien zeer blij om is)?
Gewoon het bestaan ervan jaquote:Op woensdag 29 december 2021 12:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je hebt het over het uitbrengen ervan neem ik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |