Die reacties allemaal!quote:Op woensdag 29 december 2021 11:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toch een klein glimlachje.
Ik vraag mij altijd af hoe dit soort partijen/personen met een vredig gevoel kunnen slapen 's avonds. Al heb je tijdens crisistijden altijd dit soort parasieten (aan beide kampen overigens, zie Siebertje).quote:Op woensdag 29 december 2021 11:22 schreef Zipportal het volgende:
https://www.herstel-nl.nl/
Zie gelijk al een doneer button. Weggeklikt.
Waarom niet? Wat mij betreft is zijn tijdlijn in combinatie met zijn overlijdensbericht verplichte kost voor alle 'dwarse denkers', zoals Fransman genoemd werd bij FTM.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. We zullen hier maar geen 'last famous tweets' van hem posten.
Bijzonder tragisch dit.
Zin geven aan een lockdown? Prima als je er zo in staat maar dit geldt niet (meer) voor iedereen. Als je in eigen land geen hol kunt beleven en een paar km over de grens is bijna alles gewoon open, wat ga je dan doen in je vakantie?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik probeer het alleen maar uit te leggen en met solidariteit bedoel ik dat je de lasten samen verdeelt. Nu is het wel heel bizar oneerlijk: mensen die van gekkigheid hun opgepotte geld uitgeven in België terwijl ondernemers in eigen land verpieteren. Ik heb altijd al gevonden dat het pandemie-risico’s en de schade niet eerlijk worden verdeeld. Door in NL te blijven kan je tenminste nog een beetje zin geven aan de in jullie ogen zo zinloze lockdown.
Het moge duidelijk zijn dat een absolute zekerheid binnen de tijdspanne waarin we werken simpelweg onmogelijk is. Intussen zijn er de nodige, degelijk aandoende studies die, binnen genoemde onzekerheid, een prima effectiviteit aantonen van de booster. Voor de argumenten 'we weten heel niks' of 'de booster werkt niet' is geen feitelijke basis aanwezig. Ik heb meermaals om bronnen gevraagd voor die laatste stelling, maar komen maar niet voor de dag.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tnx voor je reactie plus bronnen! Ik zet de reacties even zo erbij per bron. Maar ik zie nog steeds de meerwaarde niet in om op dit moment als volledig gevaccineerde van in de 30, plus al natuurlijk geboosterd met delta de huidige booster te nemen mbt een milder ziekteverloop voor omicron.
Wellicht heb je wel gelijk maar dat is mijn inziens nog te vroeg om te concluderen.
Iedereen roept dat het te vroeg is ok naar conclusies te springen mbt het ziekteverloop van omicron maar met dit is zo'n jump dan wel gerechtvaardigd?
Je opmerking dat ik meehelp de maatschappij te gijzelen door vooralsnog niet deze boosterprik te willen vind ik drm ook net zo voorbarig en daarom ongegrond op dit moment.
De tijd zal het ons leren.
Ik zag ook deze.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toch een klein glimlachje.
quote:Beterschap en natuurlijke van harte met je natuurlijke immuniteit
Nou, deze lockdown (en om even duidelijk te zijn, ik baal van deze lockdown, ik ben nota bene zelf ondernemer), kost ongelooflijk veel leed en geld. Een extreem hoge prijs om de aantallen infecties tegen fe gaan. Door in een ramvolle trein te stappen naar België help je het tegenovergestelde zeg maar.quote:
Want met 2G was alles wel open gebleven denk je?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:27 schreef Catatafishh het volgende:
Hadden we 2G gehad dan hadden we deze discussie overigens niet. Want dan zou ik niet beperkt zijn in mijn vrijheid. Maarja dat durft onze leiding niet aan.
Deze lockdown kost mij ¤2500 omzet per DAG tegen ¤0 compensatie dus ik ben de felste tegenstander! Dat anderen zich dan massaal laten infecteren / hun geld ipv aan mij en mijn mede ondernemers in België uitgeven voelt als een klap in mijn gezicht.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zin geven aan een lockdown? Prima als je er zo in staat maar dit geldt niet (meer) voor iedereen. Als je in eigen land geen hol kunt beleven en een paar km over de grens is bijna alles gewoon open, wat ga je dan doen in je vakantie?
Nou ga ik niet vaak shoppen maar deze week zou een goede week zijn normaal gesproken. Ik kan er verder ook weinig aan doen dat we in Nederland een paar bange virologen de dienst uit laten maken.
Je praat alleen tegen de verkeerde.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Deze lockdown kost mij ¤2500 omzet per DAG tegen ¤0 compensatie dus ik ben de felste tegenstander! Dat anderen zich dan massaal laten infecteren / hun geld ipv aan mij en mijn mede ondernemers in België uitgeven voelt als een klap in mijn gezicht.
Helga en Maarten gaan nu vast snel online een afspraak inplannen.quote:Dan zou ik mezelf toch wel een beetje een dommerik vinden."
miss hadden ze toch wel naar belgie gegaan, krijg je toch meer eten voor hetzelfde geld.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Deze lockdown kost mij ¤2500 omzet per DAG tegen ¤0 compensatie dus ik ben de felste tegenstander! Dat anderen zich dan massaal laten infecteren / hun geld ipv aan mij en mijn mede ondernemers in België uitgeven voelt als een klap in mijn gezicht.
Oh van mij mag je hoor. Ik ben best geschokt van dit bericht eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat mij betreft is zijn tijdlijn in combinatie met zijn overlijdensbericht verplichte kost voor alle 'dwarse denkers', zoals Fransman genoemd werd bij FTM.
Toch kun je het mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze gebruik maken van de mogelijkheden die er zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je richt je woede dan op compleet de verkeerde personen. Ik gok dat al die mensen maar wat graag hun geld aan jou en al die andere gesloten ondernemers zouden willen spenderen. Maar ja, mag niet, kan niet volgens Hugo, Mark en het OMTquote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee ik praat niet tegen de verkeerde, de regering kan niet volledig verantwoordelijk worden gehouden voor het bestrijden van de pandemie. Hoe veel oerdomme beslissingen ze ook maken, ook de mensen zelf hebben een verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je praat alleen tegen de verkeerde.
Vertel je verhaal tegen Hugo & co.
Oh wacht, die boeit het geen flikker.
Dit ook: " Uit een antistoffentest bleek vervolgens dat de voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) niet meer over antistoffen tegen het coronavirus beschikte."quote:Op woensdag 29 december 2021 11:31 schreef Noek het volgende:
Diederik twijfelde eerst ook maar toen ...
Wat ontzettend zuur en kut is maar je blaft tegen de verkeerde boom.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
ze zijn lekker niet gebonden aan jouw onderneming alsof ze een abo hebben, lekker eigen keuze eerst.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee ik praat niet tegen de verkeerde, de regering kan niet volledig verantwoordelijk worden gehouden voor het bestrijden van de pandemie. Hoe veel oerdomme beslissingen ze ook maken, ook de mensen zelf hebben een verantwoordelijkheid.
Want dat zijn degenen die roepen om maar gewoon te knuffelen en corona als een griep zien waar je je niks van aan moet trekken... Oh nee dat zijn Thierry, Haga, Engel en coquote:Op woensdag 29 december 2021 11:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je praat alleen tegen de verkeerde.
Vertel je verhaal tegen Hugo & co.
Oh wacht, die boeit het geen flikker.
Alsof de lockdown er hier sneller vanaf is als mensen niet meer naar België gaanquote:Op woensdag 29 december 2021 11:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, deze lockdown (en om even duidelijk te zijn, ik baal van deze lockdown, ik ben nota bene zelf ondernemer), kost ongelooflijk veel leed en geld. Een extreem hoge prijs om de aantallen infecties tegen fe gaan. Door in een ramvolle trein te stappen naar België help je het tegenovergestelde zeg maar.
of de pandemie is over???quote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dit ook: " Uit een antistoffentest bleek vervolgens dat de voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) niet meer over antistoffen tegen het coronavirus beschikte."
Dan wéét je nu al dat die booster het ook maar een paar maand doet![]()
QR code hier is nog tot half April geldig, dus tegen die tijd wel kijken of de booster er nog is of dat ze alweer een new-and-improved versie van het vaccin hebben
Je weet natuurlijk niet wat die knakker al onder de gelederen had. Doodsoorzaak Covid, maar misschien gaf Covid gewoon het laatste zetje.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:33 schreef Discombobulate het volgende:
Dan heeft Fransman gewoon ontzettend pech ondanks z'n overtuigingen. Je gaat echt niet zo maar dood aan COVID, ook niet als je niet gevaccineerd bent. Ironisch wel.
Zo dramatisch allemaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Want dat zijn degenen die roepen om maar gewoon te knuffelen en corona als een griep zien waar je je niks van aan moet trekken... Oh nee dat zijn Thierry, Haga, Engel en co
Die moet je bedanken
Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw boterham. En als ik nieuwe schoenen nodig heb ga ik ze vandaag liever in Antwerpen halen dan dat ik ze online moet bestellen. Kan ik gelijk 2 broeken passen en meenemen. Ik ga niet zitten wachten op de grillen van een stel virologen om eens een dagje te mogen shoppen.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee ik praat niet tegen de verkeerde, de regering kan niet volledig verantwoordelijk worden gehouden voor het bestrijden van de pandemie. Hoe veel oerdomme beslissingen ze ook maken, ook de mensen zelf hebben een verantwoordelijkheid.
Dat mensen naar België afreizen omdat daar wel alles open is heeft geen enkel effect op de virusbestrijding hier in Nederland, zowel positief of negatief. Heeft verder ook niks met onverantwoordelijk gedrag te maken, maar wel met normaal menselijk gedrag.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Juist omdat mensen dat dus niet weten van zichzelf, is het verstandig om jezelf te laten vaccineren.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat die knakker al onder de gelederen had. Doodsoorzaak Covid, maar misschien gaf Covid gewoon het laatste zetje.
Hij vond zichzelf tenminste geen risicogroep.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat die knakker al onder de gelederen had. Doodsoorzaak Covid, maar misschien gaf Covid gewoon het laatste zetje.
dat klopt maar je hebt wel een rol in (het voorkomen van) het verspreiden van het virus. Dat jij gaat shoppen in bomvolle winkels helpt niet. En het gaat in tegen de gedragsadviezen en dat weet jij zelf ook heus wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw boterham. En als ik nieuwe schoenen nodig heb ga ik ze vandaag liever in Antwerpen halen dan dat ik ze online moet bestellen. Kan ik gelijk 2 broeken passen en meenemen. Ik ga niet zitten wachten op de grillen van een stel virologen om eens een dagje te mogen shoppen.
Ik zoubhet eens bij HdJ en de zijnen proberen.
Zou zo maar kunnen, dan is het dom natuurlijk want hij was wel voor het vaccineren van kwetsbaren. Anyhow, ik vind het een beetje dom dat mensen er lacherig over doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
En de verantwoordelijkheid van mensen is verrotten in de ellende als onze overheid een politieke keus maakt die andere landen niet maken? Neehoor, dat is na twee jaar geen verantwoordelijkheid meer, dat is gewoon kiezen voor jezelf.quote:
Bomvolle winkels valt wel mee hoor, vooral lange rijen buiten en bomvolle treinen.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
dat klopt maar je hebt wel een rol in (het voorkomen van) het verspreiden van het virus. Dat jij gaat shoppen in bomvolle winkels helpt niet. En het gaat in tegen de gedragsadviezen en dat weet jij zelf ook heus wel.
Ik zou dan eerder zeggen dat het een klap in het gezicht is dat je niet in aanmerking komt voor steunpakketten blijkbaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat zou dat zijn dan? Iets onder de leden waarvan je zelf niet weet wat het is? Mijn vader loopt ook niet al jaren en jaren zonder dat hij weet dat hij een hoge bloeddruk heeft. Zoiets weet je toch in veel gevallen wel?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist omdat mensen dat dus niet weten van zichzelf, is het verstandig om jezelf te laten vaccineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |