14-1 Is over 2,5 week daar gaan ze nu nog geen uitspraak over doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Tot 14-1 lijkt me daar ook niet zo gek veel reden toe nu je dit pad bent ingeslagen. Of ging het over daarna?
Crijwel de gehele media is in handen van die Belgische tokoquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Meer spreekbuis van het kabinet toch heel erg? Dat staat me wel het meest tegen. Had ze scherper verwacht ipv zo extreem zwak en gekleurd.
En natuurlijk een hoop angst zaaien en lekker clickbait geld binnen harken.:d
Waar dan waarschijnlijk een verzwaring tegenover staat, een schoolsluiting. Netto resultaat is dan strengere maatregelen.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:49 schreef Spablauw214 het volgende:
Als er al iets versoepeld zou worden werd het waarschijnlijk weer zoiets kansloos als winkelen op afspraak ofzo.
Ik kan daar niets over terug vinden...quote:Op woensdag 29 december 2021 07:35 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS Journaal: aanpassing van de maatregelen wordt niet verwacht
Vandaag is er opnieuw digitaal overleg richting de persco maandag. Er worden dus geen versoepelingen per 14-1 verwachtquote:Op woensdag 29 december 2021 07:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Tot 14-1 lijkt me daar ook niet zo gek veel reden toe nu je dit pad bent ingeslagen. Of ging het over daarna?
Dat kan, men zei het toch echt net tijdens het Journaalquote:Op woensdag 29 december 2021 07:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kan daar niets over terug vinden...
14-1 blijft sowieso staan.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:56 schreef josja het volgende:
Elke dag langer dan 'nodig' in lockdown is er 1 te veel. Voor de jeugd, de horeca, de sportscholen, en de normale mens die graag weer een beetje wil leven. Stug vasthouden aan 'ja we hebben nou eenmaal 14 januari gezegd' zou ik echt absurd vinden.
Hier kan je meerdere kanten mee op. De hoop in mij is dat ze overleggen over de huidige situatie en of ze voor 14 januari nog iets moeten veranderen.quote:Het demissionaire kabinet praat weer over de coronasituatie in Nederland. Sommige bewindspersonen sluiten digitaal aan bij het overleg. Een aanpassing van de maatregelen wordt overigens niet verwacht.
Had ook niet anders verwacht. Maar heb jij het over na de 14de? Dat die 4 weken dus ook weer langer worden gerekt? Godsallemachtig. Ben aan het googlen maar kan nog niks vinden.quote:
Lijkt me niet dat ze de huidige lockdown in zullen korten, dus dan zal het wel over de periode na 14 januari gaan. Een verlenging van 3 weken lijkt me reeëlquote:Op woensdag 29 december 2021 07:59 schreef xFriendx het volgende:
Op https://nos.nl/artikel/24(...)ernooi-over-de-helft lees ik:
[..]
Hier kan je meerdere kanten mee op. De hoop in mij is dat ze overleggen over de huidige situatie en of ze voor 14 januari nog iets moeten veranderen.
Zou het niet echt goed trekken als ze nu al besluiten om na 14 januari (tot begin februari?) de boel te laten zoals het nu is.
Het zou mij niks verbazen, maar om het reëel te noemen, nee.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze de huidige lockdown in zullen korten, dus dan zal het wel over de periode na 14 januari gaan. Een verlenging van 3 weken lijkt me reeël
Een verlenging reëel? Op basis waarvan?quote:Op woensdag 29 december 2021 08:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze de huidige lockdown in zullen korten, dus dan zal het wel over de periode na 14 januari gaan. Een verlenging van 3 weken lijkt me reeël
Waarom hoop je dat??quote:Op woensdag 29 december 2021 08:04 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen, maar om het reëel te noemen, nee.
Aan de andere kant hoop ik nog steeds dat we gewoon naar de 50k besmettingen gaan, ondanks de lockdown.
Dat valt te bezien. Als nergens in Europa een lockdown wordt ingesteld, dan wordt het na 14-1 wel lastig te verkopen.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet dat ze de huidige inkorten en daar kan op zich nog wel mee leven, ook al vind ik het niet fijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een stagnatie in de afname van het aantal besmettingen en opnames.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Een verlenging reëel? Op basis waarvan?
Op basis van wat.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een verlenging van 3 weken lijkt me reeël
Vorig jaar was het mei voordat er weer iets kon. Daarvoor liepen we nog te kutten met winkelen op afspraak. En behalve kappers was alles dicht. Terrassen gingen pas eind april open.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:10 schreef Noek het volgende:
Oh, dit gaat vast weer max uitgesmeerd worden met matig resultaat.
Gewoon doen waar we goed in zijn. Kutten.
Op basis van “versoepelingen worden niet verwacht..”quote:
Dat zou dan toch juist een verlenging van maatregelen totaal níet onderbouwen??quote:Op woensdag 29 december 2021 08:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een stagnatie in de afname van het aantal besmettingen en opnames.
Terwijl de cijfers stagneerden bleeft alles gewoon dicht. Alles stond gewoon stil en het was echt wachten tot de zon doorbrak zodat NL weer gered was.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het mei voordat er weer iets kon. Daarvoor liepen we nog te kutten met winkelen op afspraak. En behalve kappers was alles dicht. Terrassen gingen pas eind april open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |