quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De reden dat ik zo zuur over hem ben is heel simpel.
Hoi Wilfred, ik ben Arnie!
- Hoi Arno, voor mij graag heet water in mijn waterfles, hier.
Oh niet op gelet. Terecht danquote:
Was bijna nog met jou naar dat programma van Ekdom.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@:Deluna @:mexicanobakker @:rubbereend
Je kan maar duidelijk zijn toch? Arno Albertsquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De reden dat ik zo zuur over hem ben is heel simpel.
Hoi Wilfred, ik ben Arnie!
- Hoi Arno, voor mij graag heet water in mijn waterfles, hier.
Perfect plan. Ik stem op The Four Horsemen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:38 schreef Piebe het volgende:
Kunnen we deze niet inwisselen voor For Whom The Bell Tolls, Orion, Wherever I May Roam? Om maar wat te noemen.
Jij hebt blijkbaar hele goedkope huur door zijn natura-acties?quote:
En terecht! Goed gedaan!quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
De 4mijl ging eindelijk weer door in Groningen dit jaar (voor de onwetenden: het is van Haren naar Groningen toe rennen). Toen ik het uitrende vond ik het toch een fijne kleine overwinning van mezelf
Noobie misschien? Lastige vraag. Momo is ook wel aardig bekend toch? Ze modt goed in COR.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een vraag dan. Wie is de bekendste FOK!ker die jullie in het echt hebben ontmoet?
Welkom.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:41 schreef Sestra666 het volgende:
ah hier is nog leven in de brouwerij
Nog niemandquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een vraag dan. Wie is de bekendste FOK!ker die jullie in het echt hebben ontmoet?
Tot 3.39u, dan klapt de server er weer uit wegens de achterlijke backup-tijden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:41 schreef Sestra666 het volgende:
Sterker: dit ís de brouwerij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:41 schreef Sestra666 het volgende:
Ik denk El_Matador. Ik heb er sowieso maar twee ontmoet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Noobie misschien? Lastige vraag. Momo is ook wel aardig bekend toch? Ze modt goed in COR.
Hier brandt nog licht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:41 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar hele goedkope huur door zijn natura-acties?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet eens wat bedenken![]()
![]()
Geen nummer dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |