Fade To Blackquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:38 schreef Piebe het volgende:
Kunnen we deze niet inwisselen voor For Whom The Bell Tolls, Orion, Wherever I May Roam? Om maar wat te noemen.
Dat is zo divers. Elke vakantie heeft zijn eigen soundtrack.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numerro 2 van vanavond![]()
Aan welk nummer hebben jullie de beste vakantie herinneringen?
Ha, die heb ik ook ontmoet.quote:
Ja, en Metallica is sowieso niet ondervertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had 1 unforgiven voldoende gevonden
Tim natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een vraag dan. Wie is de bekendste FOK!ker die jullie in het echt hebben ontmoet?
Denk Greys en Ceequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een vraag dan. Wie is de bekendste FOK!ker die jullie in het echt hebben ontmoet?
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Geen zover mij bekendquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Die staat er wel in toch?quote:
@DeLuna @Mexicanobakker @rubbereendquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
jazeker, hoger dan dit sowieso.quote:
De reden dat ik zo zuur over hem ben is heel simpel.quote:
Gemiste kansquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb een keer bijna (per ongeluk) Chris Froome omver gelopen vlak voordat hij het WK tijdrijden begon.
De 4mijl ging eindelijk weer door in Groningen dit jaar (voor de onwetenden: het is van Haren naar Groningen toe rennen). Toen ik het uitrende vond ik het toch een fijne kleine overwinning van mezelfquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zal ook eens wat vragen.. noem eens een persoonlijk mooi moment van het afgelopen jaar?
Kan iets heel kleins zijn, maar ook.. heb huis gekocht of zo
Ik vind Fokkers eng.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Riesquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ooit in een nichtenkroeg in Rotterdam half versierd door Richard Groenendijk. Niet op gehapt, al vind ik het wel een toffe kerel nu
Lekker foutquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gasolina van Daddy Yankee in een Spaanse discotheek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |