Ja gaat je dat lukken denk jequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:30 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik zo maar eens ga slapen.
Nog maar een keer een volle nacht pakken dit jaar
Gaat dit over de eerste of tweede vraag in dit topic? [/durft te vragen]quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens met Sybrand van Haersma Buma nog een keer goedemorgen uitgewisseld.
quote:
Moet morgenochtend nog ff met de auto weg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ho ho, nou niet terugkrabbelen hè, ik ben er ook nog.
Goedenacht VRIENDENquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:30 schreef PzKpfw het volgende:
Deze mag van mij echt in de Top 100, fantastische plaat. Nee wat zeg ik: LEGENDARISCHE plaat.
Une Meine Mats Tirol of zoietsquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:31 schreef Fred_B het volgende:
Op iets kleinere schaal kende onze familie vroeger Willy Batenburg.
Dit was ik ook gister. Uiteindelijk hoorde ik de radio nog om 5 uurquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:30 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik zo maar eens ga slapen.
Nog maar een keer een volle nacht pakken dit jaar
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke tijd om naar bed te gaan.
Wil eigenlijk nog nummers horen in het volgende uur, maar dat wordt te laat.
Dat zeiden zij toen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ook Lucille Werner ooit gesproken. En Sita. Er komt opeens wat naar binnen.
Wat rondvragen wel niet met je kunnen doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ook Lucille Werner ooit gesproken. En Sita. Er komt opeens wat naar binnen.
Ik had Sita wel willen doen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ze werd zeker boos toen je koehandel met een ander speeldequote:
Eerste, want die tweede is heel makkelijk te beantwoorden voor mij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat dit over de eerste of tweede vraag in dit topic? [/durft te vragen]
Ohja ik ook met Sita. Was bij een optreden van de band van haar broer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Staat niet in de Snob dit jaarquote:
814quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch nog Herman, topic stelt nummer teleur
That's what she saidquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Dat waren de hits vroeger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |