Carolien ik waai met alle winden mee?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Die sidekick van Rob Stenders was een paar jaar een collega van me
Anneke van Giersbergen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zangeres van een band die in de Snob 2000 staat.
Alcoholvergiftiging incomingquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan heb je flink wat drank nodig.
Wel een keer verzoek-favoriet in een jaar, misschien daarom.quote:
Eerste avond ging het wel lekker. Toen had ik 35 cl juttersbitter opquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben je toch na 10 minuten kneiterlam
Appetijtelijke dame maar iets te oud voor mij (al denk ik dat je er wel vieze seks mee kunt hebben, maar dat accent..)quote:
Yup, diequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Carolien ik waai met alle winden mee?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht even dat iemand jou nu enorm zat te dissen maar je was het zelf.
Ho ho, nou niet terugkrabbelen hè, ik ben er ook nog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:30 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik zo maar eens ga slapen.
Nog maar een keer een volle nacht pakken dit jaar
Woowquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:31 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maak er een kwartiertje van.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben je toch na 10 minuten kneiterlam
Roos rebergen, jeetje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zangeres van een band die in de Snob 2000 staat.
Ja gaat je dat lukken denk jequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:30 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik zo maar eens ga slapen.
Nog maar een keer een volle nacht pakken dit jaar
Gaat dit over de eerste of tweede vraag in dit topic? [/durft te vragen]quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens met Sybrand van Haersma Buma nog een keer goedemorgen uitgewisseld.
quote:
Moet morgenochtend nog ff met de auto weg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ho ho, nou niet terugkrabbelen hè, ik ben er ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |