Blof doet dat ook hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
We zijn unaniem negatief over dit nummer. Ook een prestatie.
Dat lijkt me een beter plan jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee. je kunt beter nog even toiletteren ofzo. Dit is niks
In dit geval niet geheel verbazingwekkendquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
We zijn unaniem negatief over dit nummer. Ook een prestatie.
Gewoon briljante track verder ook, spitsvondig, prima beat, ijzersterke flow.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die hoort er zeker in thuis. Toch de eerste hit in dit genre.
Zo te lezen is-ie weer ongezwolle?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit klinkt echt nergens naar.
Manipulatie illuminatiquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:30 schreef 4-elements het volgende:
Zo'n nummer waarvan je je afvraagt hoe dit zooo hoog kan staan...
Gecondoleerdquote:
Moeten we dit weten voor het proefwerk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Die Cat Stevens of hoe die heet is op dezelfde dag jarig als Charlotte Gainsbourg, dochter van Serge. GEEN CHANSONBONUS.
Niet origineel Amsterdams?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die hoort er zeker in thuis. Toch de eerste hit in dit genre.
Die vind ik denk ik nog erger.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Had 'Ode aan het leven' (treur niet om mij) nog wel begrepen van Diggy.....maar deze
nou er is vaak nog wel een of twee die dat dan toch nog een oke blof vind of zo.quote:
Dit was je overhoring al. Gezakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moeten we dit weten voor het proefwerk?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:30 schreef 4-elements het volgende:
Zo'n nummer waarvan je je afvraagt hoe dit zooo hoog kan staan überhaupt uitgebracht is...
Extreem extreem extreem kut dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit niet eens extreem kut
Die komt later nog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Had 'Ode aan het leven' (treur niet om mij) nog wel begrepen van Diggy.....maar deze
quote:
Ik zou zowaar een Top 2000-wappie kunnen worden zoquote:
Mwah, geen hoog niveau inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die vind ik denk ik nog erger.
Hendrix ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zij heeft een hele mooie cover van Hey Joe.![]()
Nah die snap ik wel. Maar dit...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die vind ik denk ik nog erger.
Dat lijkt me dan dus weer niks ongeacht wie die rol zou spelenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ben heel... benieuwd naar z'n rol als Mario straks
Lijkt mij ook totaal niks wordenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan dus weer niks ongeacht wie die rol zou spelenMaar wie weet wordt het een aangename verrassing
Liedje ken ik wel, maar ik ken Smalville dan weer nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:33 schreef essnhills het volgende:
Ohhhh deze ken ik wel
Dit liedje zit namelijk in 1 van de afleveringen van Smallville.
Kquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Vat iemand die grappen van Giel even samen.
Samenvatting: niet grappigquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Serie over Clark Kent/Superman z'n jonge jarenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Liedje ken ik wel, maar ik ken Smalville dan weer niet
Misschien waren de Monkees daar ook nog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Zouden de Arctic Monkeys ooit samen met de Gorillaz hebben opgetreden? Apenfestival.
Kijk, dát was nou puike Neder-rapquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee. Uit die tijd was Spookrijders met Klokkenluiders trouwens ook een erg fijne plaat.
Ik vermoed dat jij niet een tienermeisje was begin jaren 0quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Liedje ken ik wel, maar ik ken Smalville dan weer niet
Grappen is een groot woord.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij niet een tienermeisje was begin jaren 0
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nope.
Sterker nog, ben nooit een tienermeisje geweest.
Herkenbaar probleem welquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens mij zag ik net een oud-collega in de zoom. Ik heb haar direct maar even een berichtje gestuurd. Mezelf kennende was het gaat niet, ik ben heeeeul slecht in gezichten
584quote:
mooi zo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jazeker
Morgen tussen 18:00 en 19:00
Lanaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:33 schreef essnhills het volgende:
Ohhhh deze ken ik wel
Dit liedje zit namelijk in 1 van de afleveringen van Smallville.
Gezichten gaat wel, namen is een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens mij zag ik net een oud-collega in de zoom. Ik heb haar direct maar even een berichtje gestuurd. Mezelf kennende was het gaat niet, ik ben heeeeul slecht in gezichten
Hoop dat je over deze schok heen komt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zag ik niet aankomen
Ik wel
Chloe!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lana![]()
Bleek later wel bij een of andere gestoorde sekte te zitten samen met die blonde actrice
Het was even zoeken in mijn grote LinkedIn lijstquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gezichten gaat wel, namen is een stuk lastiger.
Ik denk dat het erg moeilijk wordtquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:36 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hoop dat je over deze schok heen komt.
Dit ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Was al besproken door @:bugno3, boomer.
Al besproken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Was al besproken door @:bugno3, boomer.
Die was goed jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Chloe!
Ja dat heb ik ook gehoord.
Maar die serie![]()
Mick Box was er vast wel bij op zijn gitaarquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zag ze eens op een Arrow Classic Rock festival. Maar dat waren wel allemaal Banda waarbij alleen de tweede bassist nog een actief lid was
vind dat altijd jammer, als een band geen originele leden meer heeft. Tenzij meeste van die leden er maar voor 1 jaar waren of zo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zag ze eens op een Arrow Classic Rock festival. Maar dat waren wel allemaal Banda waarbij alleen de tweede bassist nog een actief lid was
Nou, vooruit.quote:
Leuk. Origineel.quote:
Ik denk het wel. Maar er was ook een band die zich Thin Lizzy noemdequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mick Box was er vast wel bij op zijn gitaar
Jaaaa echt fantastischquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die was goed ja![]()
Luthor en z’n vader daarin![]()
meesterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |