SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Snel danquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik er 2 heb met geslachtsdeel. Die ander heeft @:coco net geupload (lol)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:19 schreef fetX het volgende:
Broekje uit.Pooooooooooh mokerwarm bad hier!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Broekje uit.PoooooohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broekje uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Broekje uit.KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Broekje uit.BohhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broekje uit.Ik snap wel waarom Twan van Gendt niks meer kan op de BMX.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al besproken door Wum @wimderonquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef Szura het volgende:
Waarom moet Maijer ALTIJD het laatste woord hebben, ook al was er al een bruggetje gemaakt
En waarom zij zelf niks presteert...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom Twan van Gendt niks meer kan op de BMX.
Twan is dan ook gaan MTB'en, die denkt kan ik vaker achter haar aanfietsenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom Twan van Gendt niks meer kan op de BMX.
Tot de vellen er bij aan hangenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En waarom zij zelf niks presteert...
Ik zou ook hele dag met haar in bed liggen
Waarom zou je dat wegediten?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Wel leuk dat iedereen de boel gaat quoten
Zo krijg je het nooit weggeedit
Zal al stoppenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Wel leuk dat iedereen de boel gaat quoten
Zo krijg je het nooit weggeedit
Volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet helemaal. Want bij de barrels van Whitlock is het een inkeping. Bij Wright niet.
Omdat geslachtsdelen eeeeeeeeeeeeeeeeeigenlijk niet mogen (maargoed het staat in een spoiler)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat een balkje overheen, niks aan de handquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat geslachtsdelen eeeeeeeeeeeeeeeeeigenlijk niet mogen (maargoed het staat in een spoiler)
Broekje uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:23 schreef fetX het volgende:
Is dat v Gerwen?Hier gaat niets misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat geslachtsdelen eeeeeeeeeeeeeeeeeigenlijk niet mogen (maargoed het staat in een spoiler)
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:23 schreef fetX het volgende:
Is dat v Gerwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoelang duurt die gif wel niet?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen geslachtsdeel te zien, maar wel een warm bad.
klots klots klotsquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoeveel staat het?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie blijft hier nog voor wakker na de vorige pot?
Geen schoon bad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanner komen Heta en R Smith elkaar tegen? Finale pas?
40-45 secondenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoelang duurt die gif wel niet?
Hoor dat Aus de ASHES ook weer gewonnen heeft van Engeland.quote:
Is dit een ode aan mij?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We vermaken ons hier prima met de plaatjes en gifjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef svann het volgende:
Verdomd saaie wedstrijd, zo te zien hier.
klopt jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:29 schreef svann het volgende:
Verdomd saaie wedstrijd, zo te zien hier.
en voor ons om de broekjes te verschonenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:28 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is wel een moment voor Wright om te gaan wisselen
quote:
Dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
We vermaken ons hier prima met de plaatjes en gifjes
Nou ja en dan over een kwartiertje weer eens komen kijken of zo hequote:
Welk bier?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha. Hai.
Ik kijk niet, trouwens. Ik drink bier
WEGWEZEN.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha. Hai.
Seconde of 4.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoelang duurt die gif wel niet?
Like gegeven maar toch doe je wel een klein @Doevelaer tje door alcohol drinken niet te combineren met darts kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha. Hai.
Soort frisse menthol breeze.quote:
Ik combineer vanavond anders primaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Like gegeven maar toch doe je wel een klein @:doevelaer tje door alcohol drinken niet te combineren met darts kijken
Preacequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Practise what you preace BA op dit moment
Ga jij nou maar postkrikken he, ouwe kansenparel dat je d'r bentquote:
Hij hep geluisterdquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Tijd om de good old Element pijltjes uit het vet te halen Pieterraijt.
Ja, oké sorry. Vanaf nu niet meerquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Like gegeven maar toch doe je wel een klein @:doevelaer tje door alcohol drinken niet te combineren met darts kijken
Iedere set een vers bespannen racket @Lenny_Leonard @Wereldgozerquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:37 schreef Coco het volgende:
Wisselen jullie ook wel eens je pijlen?
~monkyyy
Ja! Ik heb twee setjes. Maar gooi eigenlijk alleen maar met eentje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:37 schreef Coco het volgende:
~monkyyy
Ik gooi met elke pijl waardeloosquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:37 schreef Coco het volgende:
~monkyyy
Dit smaakt naar gravelquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Iedere set een vers bespannen racket @:lenny_leonard @:wereldgozer
Dat smoakt noar gras.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Iedere set een vers bespannen racket @:lenny_leonard @:wereldgozer
ja net zei je nog dat je dat niet meer zou doen zonder darts te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
nieuwe pijltjes staan een kwart graad vlakker in het bord. Scheelt precies niks.
Bull's shark genotquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
heb eigenlijk 3 setjes trouwens. Ik heb ook een LIMITED RTL7 setje van de Premmeliek in Rotterdam![]()
raak mij aan
Goede voornemens voor 2022quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja net zei je nog dat je dat niet meer zou doen zonder darts te kijken
Wat een eer dat je hier nog post manquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
heb eigenlijk 3 setjes trouwens. Ik heb ook een LIMITED RTL7 setje van de Premmeliek in Rotterdam![]()
raak mij aan
Genot. Al die Nederlanders weer noar België.quote:De Belgische regering heeft vanavond besloten om de theaters en bioscopen weer te openen, nadat de Raad van State eerder op de dag had geoordeeld dat de sluiting van de cultuursector buiten proporties is (zie ook de melding hieronder van 18.58 uur). Belgische media melden dat op basis van bronnen binnen de regering.
Op naar de nieuwe spidermanquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot. Al die Nederlanders weer noar België.
op deze manier zitten we over 5 jaar nog steeds met dit gekutquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
schiet lekker op jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hohoho.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:43 schreef Machielovic het volgende:
[..]
schiet lekker op jamaar goed darts dus…
Lang leve de EU!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op deze manier zitten we over 5 jaar nog steeds met dit gekut
ze moeten die maatregelen gewoon op EU niveau gelijktrekken anders blijf je dit gezeik houdenquote:
Ja dat deed Joe Cullen ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Belangrijk voor Heta dat hij hier 0-3 maakt. Want Wright begint langzaam in zijn killermodus te komen.
Dat boomergriepje blijft toch wel ouwe reusquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op deze manier zitten we over 5 jaar nog steeds met dit gekut
RayaGodquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Nog even over de vorige wedstrijd.
Hij zou eerder kwaad moeten worden om die nutteloze versnellingen in de worp van Heta.quote:
Wat voor biertje?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog een biertje pakken denk ik
Of het zich allemaal niet zo persoonlijk aan moeten trekkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zou eerder kwaad moeten worden om die nutteloze versnellingen in de worp van Heta.
gewoon Grolsch premium pilsner deze keerquote:
Niks mis met een Grolschjequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon Grolsch premium pilsner deze keer
Vast wéér een vent met een pruikquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
goeie blonde tettenmadam in de zaal net
Picsquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
nee deze keer nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vast wéér een vent met een pruik
Hoi @Poepz0r hoe is het met je kleine?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat boomergriepje blijft toch wel ouwe reus
Lekker immuniteit opbouwen genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Veel te laat voor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef Wereldgozer het volgende:
@:mani89 gaat nu in de pen klimmen
Gooit z’n oude pijlen na de wedstrijd het publiek in.quote:
die net stond te juichen toen PW 1-0 maaktequote:
Malle Babbe?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Atje voor de sfeer, voor de sfeer
Atje voor de sfeer
Vanaf 12 uur in het Top 2000-topic.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Atje voor de sfeer
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoi @:poepz0r hoe is het met je kleine??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op naar BNWquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Wright heeft dit dus voor de organisatie gedaan...zo hebben ze toch nog een avondvullend programma.
60 cm hier.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Atje voor de sfeer
Omtrek mag ik hopenquote:
dit "Blut und Boden" gedrag is ook erg laakbaar natuurlijk.quote:
Dit is onderdeel van de Wright-experience. Altijd zijn theorieën.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef fetX het volgende:
Netjes. Waarom dan bij dit toernooi wisselen?
Op hun buik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt hoe MVG en VDV er nu bij liggen? Allebei op zo’n eenpersoonsbed, 20 cm tussen de bedden. Telefoon op hun penzen, elk één hand in een zak Walkers.
Setje verkopenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef fetX het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
We zijn slechts passagiers in een rondreis door zijn wereld.
volgens mij is hij en best onzeker en heeft moeite toe te geven dat als het minder gaat ook aan hemzelf kan liggen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef fetX het volgende:
Denk dat ze het gourmetstel weer uit de doos hebben gehaald...je moet toch wat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt hoe MVG en VDV er nu bij liggen? Allebei op zo’n eenpersoonsbed, 20 cm tussen de bedden. Telefoon op hun penzen, elk één hand in een zak Walkers.
Honing of anijspoeder?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:00 schreef monkyyy het volgende:
23.00, tijd voor mijn glaasje warme melk.
Prima omschreven ouwe reus.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is onderdeel van de Wright-experience. Altijd zijn theorieën.
We zijn slechts passagiers in een rondreis door zijn wereld.
Blijf je nog even gezellig hangen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:01 schreef Chippiegang het volgende:
Dit is toch een leukere wedstrijd dan ik had verwacht eigenlijk
Prima pot iddquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:01 schreef Chippiegang het volgende:
Dit is toch een leukere wedstrijd dan ik had verwacht eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |