ja net zei je nog dat je dat niet meer zou doen zonder darts te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
nieuwe pijltjes staan een kwart graad vlakker in het bord. Scheelt precies niks.
Bull's shark genotquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
heb eigenlijk 3 setjes trouwens. Ik heb ook een LIMITED RTL7 setje van de Premmeliek in Rotterdam![]()
raak mij aan
Goede voornemens voor 2022quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja net zei je nog dat je dat niet meer zou doen zonder darts te kijken
Wat een eer dat je hier nog post manquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
heb eigenlijk 3 setjes trouwens. Ik heb ook een LIMITED RTL7 setje van de Premmeliek in Rotterdam![]()
raak mij aan
Genot. Al die Nederlanders weer noar België.quote:De Belgische regering heeft vanavond besloten om de theaters en bioscopen weer te openen, nadat de Raad van State eerder op de dag had geoordeeld dat de sluiting van de cultuursector buiten proporties is (zie ook de melding hieronder van 18.58 uur). Belgische media melden dat op basis van bronnen binnen de regering.
Op naar de nieuwe spidermanquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot. Al die Nederlanders weer noar België.
op deze manier zitten we over 5 jaar nog steeds met dit gekutquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
schiet lekker op jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hohoho.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:43 schreef Machielovic het volgende:
[..]
schiet lekker op jamaar goed darts dus…
Lang leve de EU!quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op deze manier zitten we over 5 jaar nog steeds met dit gekut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |