dit "Blut und Boden" gedrag is ook erg laakbaar natuurlijk.quote:
Dit is onderdeel van de Wright-experience. Altijd zijn theorieën.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef fetX het volgende:
Netjes. Waarom dan bij dit toernooi wisselen?
Op hun buik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt hoe MVG en VDV er nu bij liggen? Allebei op zo’n eenpersoonsbed, 20 cm tussen de bedden. Telefoon op hun penzen, elk één hand in een zak Walkers.
Setje verkopenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef fetX het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
We zijn slechts passagiers in een rondreis door zijn wereld.
volgens mij is hij en best onzeker en heeft moeite toe te geven dat als het minder gaat ook aan hemzelf kan liggen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef fetX het volgende:
Denk dat ze het gourmetstel weer uit de doos hebben gehaald...je moet toch wat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt hoe MVG en VDV er nu bij liggen? Allebei op zo’n eenpersoonsbed, 20 cm tussen de bedden. Telefoon op hun penzen, elk één hand in een zak Walkers.
Honing of anijspoeder?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:00 schreef monkyyy het volgende:
23.00, tijd voor mijn glaasje warme melk.
Prima omschreven ouwe reus.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is onderdeel van de Wright-experience. Altijd zijn theorieën.
We zijn slechts passagiers in een rondreis door zijn wereld.
Blijf je nog even gezellig hangen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:01 schreef Chippiegang het volgende:
Dit is toch een leukere wedstrijd dan ik had verwacht eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |