Dat zie ik volgens jaar wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ook inmiddels al besloten welke je gaat weglaten volgend jaar (gezien je uitdijende lijst toevoegingen)
Geniaal inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wie Giel vernederd wil zien worden moet Special Forces Vips kijken.
Feyenoord Jongeren Kern On Tour is er niets bij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit nummer live, dan werd de tent altijd gesloopt hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Gewoon bovenaan de lijst beginnen, die staan er toch wel in.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ook inmiddels al besloten welke je gaat weglaten volgend jaar (gezien je uitdijende lijst toevoegingen)
Prima! Pm me de detailsquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee! Maar misschien wel leuk voor de volgende keer. Doe je dan ook mee?
[..]
En jij mag ook meedoen
Nopequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:08 schreef Zorro het volgende:
Is die ellende al afgelopen of hoe zit dat?
Smack my Zorro upquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:08 schreef Zorro het volgende:
Is die ellende al afgelopen of hoe zit dat?
Verdorie.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Feyenoord Jongeren Kern On Tour is er niets bij.
Lekker hé?quote:
Het maakt uit wáár ze staan though.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon bovenaan de lijst beginnen, die staan er toch wel in.
Met best Phil Collins.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |