dat hoeft nietquote:Op woensdag 29 december 2021 19:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom moet ik luisteren naar dat soort elitaire figuren?
je weet wie die man is?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:17 schreef Ulx het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van, mijn gezonde verstand zegt dat het alle kanten op gereset kan worden. Dus is er niks aan de hand. Die waarschuwing is slecht bangmakerij van de elite.
zeker door al die nederlandersquote:Op woensdag 29 december 2021 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ twitter ]
Hoe zou het met deze twee nijlpaarden zijn?Zeker al dood, want niet gevaccineerd natuurlijk
Kijk, als hij nou geen opleiding had dan was hij geen elite geweest, en dus te vertrouwen. Maar hij lijkt op iemand die op school heeft gezeten, dus ik betwijfel of hij echt wat weet.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kijk, als hij nou geen opleiding had dan was hij geen elite geweest, en dus te vertrouwen. Maar hij lijkt op iemand die op school heeft gezeten, dus ik betwijfel of hij echt wat weet.
Waar kan je opgeleid worden tot elite dan!?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kijk, als hij nou geen opleiding had dan was hij geen elite geweest, en dus te vertrouwen. Maar hij lijkt op iemand die op school heeft gezeten, dus ik betwijfel of hij echt wat weet.
Iemand die al meerdere malen misinformatie en onwaarheden verkondigd heeft met betrekking tot corona.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iemand die al meerdere malen misinformatie en onwaarheden verkondigd heeft met betrekking tot corona.
Wat win ik wat win ik wat win ik?
niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
En die geloof jij?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
1 van de uitvinders van het Mrna vaccin
speciaal voor jou gelezenquote:
Huhquote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou gelezen
een opiniestuk
1 van dequote:Op woensdag 29 december 2021 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Huh. Het is helemaal geen opinieartikel maar een mooi stukje achtergrond over wat jij "de uitvinder van mRNA-vaccins" noemt. Wat maakt het een opiniestuk volgens jou?
Wat is 'de mening' van de auteur dan? Ik zie vooral achtergronden waarvan feiten de basis vormen.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 van de
iemand die een mening geeft
Euh die brengt nieuws van wat de WHO topman nu zegt.quote:
maar niet wat het RIVM zegtquote:Op woensdag 29 december 2021 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh die brengt nieuws van wat de WHO topman nu zegt.
(En foei, meer vaccins naar arme landen)
Net als die mensen die met vaccin overleden zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Deze wordt niet meer wakker...
[ twitter ]
Maar hadden die mensen geen onderliggende aandoeningen? Of telt dat dan niet?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Net als die mensen die met vaccin overleden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |