dat hoeft nietquote:Op woensdag 29 december 2021 19:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom moet ik luisteren naar dat soort elitaire figuren?
je weet wie die man is?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:17 schreef Ulx het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van, mijn gezonde verstand zegt dat het alle kanten op gereset kan worden. Dus is er niks aan de hand. Die waarschuwing is slecht bangmakerij van de elite.
zeker door al die nederlandersquote:Op woensdag 29 december 2021 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ twitter ]
Hoe zou het met deze twee nijlpaarden zijn?Zeker al dood, want niet gevaccineerd natuurlijk
Kijk, als hij nou geen opleiding had dan was hij geen elite geweest, en dus te vertrouwen. Maar hij lijkt op iemand die op school heeft gezeten, dus ik betwijfel of hij echt wat weet.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kijk, als hij nou geen opleiding had dan was hij geen elite geweest, en dus te vertrouwen. Maar hij lijkt op iemand die op school heeft gezeten, dus ik betwijfel of hij echt wat weet.
Waar kan je opgeleid worden tot elite dan!?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kijk, als hij nou geen opleiding had dan was hij geen elite geweest, en dus te vertrouwen. Maar hij lijkt op iemand die op school heeft gezeten, dus ik betwijfel of hij echt wat weet.
Iemand die al meerdere malen misinformatie en onwaarheden verkondigd heeft met betrekking tot corona.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iemand die al meerdere malen misinformatie en onwaarheden verkondigd heeft met betrekking tot corona.
Wat win ik wat win ik wat win ik?
niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
En die geloof jij?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
1 van de uitvinders van het Mrna vaccin
speciaal voor jou gelezenquote:
Huhquote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou gelezen
een opiniestuk
1 van dequote:Op woensdag 29 december 2021 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Huh. Het is helemaal geen opinieartikel maar een mooi stukje achtergrond over wat jij "de uitvinder van mRNA-vaccins" noemt. Wat maakt het een opiniestuk volgens jou?
Wat is 'de mening' van de auteur dan? Ik zie vooral achtergronden waarvan feiten de basis vormen.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 van de
iemand die een mening geeft
Euh die brengt nieuws van wat de WHO topman nu zegt.quote:
maar niet wat het RIVM zegtquote:Op woensdag 29 december 2021 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh die brengt nieuws van wat de WHO topman nu zegt.
(En foei, meer vaccins naar arme landen)
Net als die mensen die met vaccin overleden zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Deze wordt niet meer wakker...
[ twitter ]
Maar hadden die mensen geen onderliggende aandoeningen? Of telt dat dan niet?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Net als die mensen die met vaccin overleden zijn.
het zal niet de eerste keer zijn dat het rivm een andere kant op wijst dan de WHOquote:
En wie geloof jij danquote:Op woensdag 29 december 2021 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zal niet de eerste keer zijn dat het rivm een andere kant op wijst dan de WHO
Hij is gewoon bang voor blijvende problemen met het immuunsysteem.......quote:Op woensdag 29 december 2021 19:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk geen elitaire professor, dus vanuit mijn gezonde verstand komt nu de vraag: Waarom kan het afweersysteem wel de ene kant op worden gereset, maar niet de andere kant op?
Met, niet door?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Net als die mensen die met vaccin overleden zijn.
Alsof het Joe zijn fout is dat de overheid van Canada rare eisen stelt.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:22 schreef Ulx het volgende:
ROFLMAO
[ twitter ]
Ik hoop wel dat hij de schade betaalt die de organisatoren daardoor lijden.
Buitenlanders dienen zich ook daar aan de wet te houden, hè?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alsof het Joe zijn fout is dat de overheid van Canada rare eisen stelt.
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:22 schreef Ulx het volgende:
ROFLMAO
[ twitter ]
Ik hoop wel dat hij de schade betaalt die de organisatoren daardoor lijden.
Gender pronouns, dan weet je direct met wat voor type mens je te maken hebt.quote:
Anderzijds is het ook maar een betrekkelijk klein percentage van de vijftigers zonder onderliggende aandoeningen dat een corona-infectie niet overleeft. Wel een uitstekend voorbeeld van hoe gezondheid geen garantie biedt, iets wat antivaxxers doorgaans wel menen te denken.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:09 schreef Ulx het volgende:
Hoeveel andere ziektes mollen mensen van boven de 50 met enig overgewicht dan in vergelijkbare aantallen?
Dit om het risico in te schatten van ouder dan 50 jaar worden met enig overgewicht.
En bij het vaxxen heb je letterlijk garantie tot de deur.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Anderzijds is het ook maar een betrekkelijk klein percentage van de vijftigers zonder onderliggende aandoeningen dat een corona-infectie niet overleeft. Wel een uitstekend voorbeeld van hoe gezondheid geen garantie biedt, iets wat antivaxxers doorgaans wel menen te denken.
Welke garanties had je willen hebben?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En bij het vaxxen heb je letterlijk garantie tot de deur.
Hij had zich dus moeten vaccineren zeg je.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:53 schreef JohnDDD het volgende:
Jammer van die Robin Fransman. Ook omdat het nu weer het gelijk van de vaxxers lijkt te bewijzen, terwijl het natuurlijk heel weinig bewijst. In principe had hij natuurlijk prima ideeën. Zo te zien had hij wel enig overgewicht en was hij boven de 50, en dan loop je toch zeker wel een risico.
Ik gun ze hun "liever sterven in vrijheid dan leven als een volgzaam schaap" wel. Het probleem is vooral dat anti-vaxxers vrijwel allemaal naar het ziekenhuis willen als ze ziek worden. Liggen ze thuis in hun vrijheid te creperen tot ze een langzame en pijnlijke dood zijn gestorven boeit het me niet zo. Maar nu moet ik wachten tot mijn ingegroeide teennagel kan worden behandeld.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij had zich dus moeten vaccineren zeg je.
Ja, lullig dan.
Maar wel mooi dat hij bij zijn principes bleef.
Hij had tenminste zijn ogen open.
Had.
Ik vind het vooral vreemd hoe de andere antivaxxers zijn dood wegwuiven, hun schouders ophalen...quote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik gun ze hun "liever sterven in vrijheid dan leven als een volgzaam schaap" wel. Het probleem is vooral dat anti-vaxxers vrijwel allemaal naar het ziekenhuis willen als ze ziek worden. Liggen ze thuis in hun vrijheid te creperen tot ze een langzame en pijnlijke dood zijn gestorven boeit het me niet zo. Maar nu moet ik wachten tot mijn ingegroeide teennagel kan worden behandeld.
Dat vind ik juist niet vreemd.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd hoe de andere antivaxxers zijn dood wegwuiven, hun schouders ophalen...
Misschien heb ik teveel vertrouwen in het goede van mensen. Dat ze een geweten hebben...quote:
En straks weer heel verontwaardigd doen over een vermeend vaccinatieslachtoffer.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd hoe de andere antivaxxers zijn dood wegwuiven, hun schouders ophalen...
Dat zijn er dan totaal 3 met in 2023 de vierdequote:DEN HAAG - Het kabinet gaat ervan uit de er volgend jaar twee extra boosterrondes voor coronvaccins kunnen komen en ten minste één boosterronde in 2023. Dat schrijft demissionair gezondheidsminister Hugo de Jonge woensdag in een brief aan de Tweede Kamer.
Het kabinet en het RIVM proberen zo goed mogelijk in kaart brengen hoeveel boosters er nodig zijn volgend jaar. Maar dat is „niet eenvoudig aangezien we hierbij met een groot aantal, deels nog onbekende, variabelen rekening moeten houden. Het kabinet kiest daarom zoveel mogelijk voor zekerheid”, schrijft De Jonge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |