Omdat hij behoorlijk ziek was gok ik zo.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom is hij dan naar het ziekenhuis gegaan en niet thuis gaan uitzieken?
Dit bericht is verstuurd vanaf mijn nanochip™.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:04 schreef Ulx het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met die nanotech van Soros en Gates in de vaccins? Verhindert die kritische vragen te stellen over deze nanotech, want ik hoor er nooit meer wat over?
Van een lullig griepje? Come on, ik weet dat mannen zodra ze een beetje verhoging hebben vaak doen alsof ze sterven (doe ik ook), maar om dan naar het ziekenhuis te gaan is wel wat overdreven. Helemaal als er daar een moordcommando op je wacht.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat hij behoorlijk ziek was gok ik zo.
Dat vraag ik u dus af: waarom kan ik nog steeds kritisch denken over die chip die nu in mijn bloedbaan zit? De complete mindcontrol werkt dus niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit bericht is verstuurd vanaf mijn nanochip™.
Is het je nu nog niet duidelijk dat vaccinatie-weigeraars doorgaans niet uitblinken in het nemen van beslissingen gebaseerd op ratio?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Van een lullig griepje? Come on, ik weet dat mannen zodra ze een beetje verhoging hebben vaak doen alsof ze sterven (doe ik ook), maar om dan naar het ziekenhuis te gaan is wel wat overdreven. Helemaal als er daar een moordcommando op je wacht.
Maar wat nu als je met een kleine en praktisch risicoloze investering de kans op serieuze verliezen met 90% zou kunnen beperken?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef ludovico het volgende:
Robin was ook geen Wappie ofzo, gewoon een nuchtere kerel die het nut niet zag van vaccin voor zichzelf, maar daar achteraf een miscalculatie had gemaakt, maar dat is makkelijk praten... achteraf...
Achteraf had ik ook aandelen PostNL moeten kopen met al mijn geld in Maart 2020. Wat zeg ik? Call Opties, nog beter.
Omdat ik "dom" ben geweest moet ik nu werken voor mijn geld.
Ach man, iedereen die ook maar een beetje kritiek heeft op de vaccins of het corona-beleid wordt een "wappie" genoemdquote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef ludovico het volgende:
Robin was ook geen Wappie ofzo, gewoon een nuchtere kerel die het nut niet zag van vaccin voor zichzelf, maar daar achteraf een miscalculatie had gemaakt, maar dat is makkelijk praten... achteraf...
Achteraf had ik ook aandelen PostNL moeten kopen met al mijn geld in Maart 2020. Wat zeg ik? Call Opties, nog beter.
Het overkomt de beste en slechtste.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hebben een ontzettende eigenwijze collega, anti vaccin en alles, echt fel tegen alles. Maar slank, sportief, loopt hard 4x p.w.
En die heeft toch een partij Corona gehad, die werkt nog steeds maar 2 uurtjes per dag na 4 weken thuis en extra zuurstof.
Zolang je niet een ander naar beneden hoeft te halen om jezelf beter te voelen, vind ik je nog steeds een slimme rationele kerel!quote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef ludovico het volgende:
En wat is de verhouding tussen mensen die niet-gevaccineerd zijn en aan corona overlijden en mensen die overlijden als gevolg van vaccinatie tegen corona?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
dit allemaal dus
bekende man overlijd aan Corona en was ongevaccineerd
nu is de conclusie dat had hij het vaccin gehad, had hij nog geleeft
maar als er iemand overlijd aan de gevolgen van het vaccin mag de conclusie( zonder vaccin had hij nog geleefd) niet getrokken worden
Dat is een interessante mening. Ik heb alleen het idee dat hier enige projectie een rol speelt. Misschien moet je vanuit dat perspectief het gebrek aan ratio eerder bij jezelf en andere vaccinatie-orthodoxen zoeken.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is het je nu nog niet duidelijk dat vaccinatie-weigeraars doorgaans niet uitblinken in het nemen van beslissingen gebaseerd op ratio?
Foutje bedanktquote:Op woensdag 29 december 2021 18:26 schreef ludovico het volgende:
100% kans dat je dood gaat na vaccinatie.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat is de verhouding tussen mensen die niet-gevaccineerd zijn en aan corona overlijden en mensen die overlijden als gevolg van vaccinatie tegen corona?
Ik ben natuurlijk geen elitaire professor, dus vanuit mijn gezonde verstand komt nu de vraag: Waarom kan het afweersysteem wel de ene kant op worden gereset, maar niet de andere kant op?quote:
Daarom ook 'als gevolg van'quote:Op woensdag 29 december 2021 19:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
100% kans dat je dood gaat na vaccinatie.
Dat weet iedereen.
ik zou zeggenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk geen elitaire professor, dus vanuit mijn gezonde verstand komt nu de vraag: Waarom kan het afweersysteem wel de ene kant op worden gereset, maar niet de andere kant op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |