SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!![]()
![]()
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat, als die papers bestaan, wij ze niet zouden zien in dit topic?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef _I het volgende:
[..]
Als er contractueel geen andere medicijnen mogen zijn die werken, is er alles aan gelegen om dat te voorkomen.
Beetje schuiven met geld en ‘grants’ en de onderzoeken verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Je hoort ook weinig over de andere medicijnen die leken te werken. Ondertussen hoor je wel berichten over 4 boosters per jaar en worden demense boos als er over alternatieven worden gepraat. Ze willen niet eens meer dat er alternatieven zouden zijn. Prikverslaafd. Egoboosters."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Die zijn al voorbij geweest. Fluoxetine, neusdouches en nog wat andere zaken die allemaal hielpen. Hoor verder niets over het gebruik. Zeg het maar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat, als die papers bestaan, wij ze niet zouden zien in dit topic?
Die pil die er aan komt is een nieuwe pil die met een bestaande hiv-medicijn genomen moet worden. Wat werkt er? Het oude of het nieuwe medicijn?![]()
Geestesziek die gasten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
klimaatlockdowns incoming"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Die zijn al twee jaar bezig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
klimaatlockdowns incoming![]()
we worden al jaren gekneed om die klimaatzooi te gelovenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heel veel mensen geloven die klimaatzooi ondertussen. De indoctrinatie heeft gewerkt., Straks merken ze van zelf ook in hun portemonnee...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:21 schreef greysbones het volgende:
we worden al jaren gekneed om die klimaatzooi te gelovenFollow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-engeland~af6ed968/
Allemaal goed nieuws, België gooit de bios weer open en VK en Fr. heeft torenhoge besmettingen wat in principe een heel goed nieuws is. Dan kun je beter stoppen met testen en normaal doenVakman pur sang![]()
Ik wil het best geloven maar wat mij betreft wordt het absurd opgeklopt en totaal niet rationeel aangepakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Heel veel mensen geloven die klimaatzooi ondertussen. De indoctrinatie heeft gewerkt., Straks merken ze van zelf ook in hun portemonnee...
Los het Europees maar op, stap 1: Geen nieuwe kolencentrales. Stap 2: Uitfaseren kolen. Waarom zouden we in Nederland voorop moeten lopen als het een globaal probleem is? Als we met minder geld meer kunnen bereiken in het buitenland kunnen we beter daar investeren."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Financiële markt trekt zich ook helemaal niks meer aan van omicron. Had mijn put opties na de eerste hit al moeten verkopen eigenlijk..... Was wel binnen de verwachting allemaal, opgeklopte angst.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-engeland~af6ed968/
Allemaal goed nieuws, België gooit de bios weer open en VK en Fr. heeft torenhoge besmettingen wat in principe een heel goed nieuws is. Dan kun je beter stoppen met testen en normaal doen"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Wanneer is deze rigide klote lockdown nou eens klaarquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Financiële markt trekt zich ook helemaal niks meer aan van omicron. Had mijn put opties na de eerste hit al moeten verkopen eigenlijk..... Was wel binnen de verwachting allemaal, opgeklopte angst.
Vakman pur sang![]()
Er is een rechtszaak geweest en 4 jan komen ze met een vonnis/uitspraak. ik hoop dat deze rechter goed geluisterd heeft en zegt dat de lockdown opgeheven moet worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wanneer is deze rigide klote lockdown nou eens klaar
livestream van vanmiddag:
[ Bericht 0% gewijzigd door JediMasterLucia op 28-12-2021 23:54:41 ]Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Gaat niet gebeuren de schade is nog niet groot genoegquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Er is een rechtszaak geweest en 4 jan komen ze met een vonnis/uitspraak. ik hoop dat deze rechter goed geluisterd heeft en zegt dat de lockdown opgeheven moet worden.
livestream van vanmiddag:
De scholen gaan wel weer open om de besmettingen hoog te houden zodat ze weer reden hebben om de samenleving langer te gijzelen.There is only one religion![]()
Ik ben bang je hierin gelijk gaat krijgen. er zijn wel vaker rechtszaken tegen geweest tegen de overheid en ook die zijn verloren. de meeste mensen volgen de regering en vinden dit allemaal best denk ik. dat de maatregelen mensen levens gaan kosten is niet belangrijk blijkbaar want ze moeten op vakantie kunnen...quote:Op woensdag 29 december 2021 00:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren de schade is nog niet groot genoeg
De scholen gaan wel weer open om de besmettingen hoog te houden zodat ze weer reden hebben om de samenleving langer te gijzelen.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Ja tijd voor een kmt (klimaat manageing team)quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
klimaatlockdowns incoming![]()
Als we de klimaat experts de dienst laten uitmaken zoals we het omt volgen dan zie ik het erg somber in.
There is only one religion![]()
De Zesde Golfquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
klimaatlockdowns incoming
THE BIG ONE
Feat. H.A.R.P.
Blijf kijken.
We schakelen nu door naar Exelentie Frans Timmermans ( voorzitter van het KMT Europe) over het laatste nieuws inzake CC23, de CLIIMAT CRISIS 2023.
"Ja goedenavond Europa, het zijn zware tijden, Ijsberen sterven, in Afrika staan in veel landen nog heel weinig windmolens en biogas installaties!
Daarom: vanaf morgenochtend 6:00 uur is het verboden om buiten adem te halen zonder een C02-mond- en neus filter met afvoer-tank van minmaal 5 liter te dragen.
op straffe van de verwijdering van 285 vrijheids-punten of 740 sport&hobby punten"
{{ Let's Fight C02 ---TOGETHER}}
[ Bericht 11% gewijzigd door Orwell op 29-12-2021 01:59:24 ]Huig![]()
Let's Fight C02quote:Op woensdag 29 december 2021 01:24 schreef Orwell het volgende:
[..]
De Zesde Golf
THE BIG ONE
Feat. H.A.R.P.
Blijf kijken.
We schakelen nu door naar Exelentie Frans Timmermans ( voorzitter van het KMT Europe) over het laatste nieuws inzake CC23, de CLIIMAT CRISIS 2023.
"Ja goedenavond Europa, het zijn zware tijden, Ijsberen sterven, in Afrika staan in veel landen nog heel weinig windmolens en biogas installaties!
Daarom: vanaf morgenochtend 6:00 uur is het verboden om buiten adem te halen zonder een C02-mond- en neus filter met afvoer-tank van minmaal 5 liter te dragen."
{{ Let's Fight C02 }}
Het is vanaf 5 jan. verboden om in de spits te rijden
Vakantie vluchten alleen nog op de fiets
Voor oud en nieuw alleen nog led vuurwerk is toegestaan
Ook rijden er vanaf het nieuwe jaar geen bussen meer is vliegverkeer verboden
Mondkapjes blijven gedragen worden om de verspreiding van co2 zoveel mogelijk te beperken.
Gas wordt gerantsoeneerd tot 10kub per huishouden per maand.
We verwachten meer maatregelen als de temperatuur niet in een jaar 1 graad zakt en wanneer de stikstofproblematiek niet verbeterd worden er in de bouw ook maatregelen verwacht.
Tot zover de KMT regels voor nu
Meh had beter gekunt maar het schets het idee
Damn ik vergat de klimaat appThere is only one religion![]()
precies.of op water.quote:Op woensdag 29 december 2021 02:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds geen vliegende auto's (op electra uiteraard)
lol.. de aller zwartste toekomstvisie van een SF schrijver uit 1959... slechts de kut-aspecten van de (digitale) vooruitgang zijn tot bloei gekomen. Het is 2022...de olie, geld, en 'health'/climate motherfuckers regeren nog steeds.Huig![]()
Ben het helemaal met je eens maar wat betreft stikstof moeten we er toch echt nog wat steviger tegen aan..!quote:Op woensdag 29 december 2021 01:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Let's Fight C02
Het is vanaf 5 jan. verboden om in de spits te rijden
Vakantie vluchten alleen nog op de fiets
Voor oud en nieuw alleen nog led vuurwerk is toegestaan
Ook rijden er vanaf het nieuwe jaar geen bussen meer is vliegverkeer verboden
Mondkapjes blijven gedragen worden om de verspreiding van co2 zoveel mogelijk te beperken.
Gas wordt gerantsoeneerd tot 10kub per huishouden per maand.
We verwachten meer maatregelen als de temperatuur niet in een jaar 1 graad zakt en wanneer de stikstofproblematiek niet verbeterd worden er in de bouw ook maatregelen verwacht.
Tot zover de KMT regels voor nu
Meh had beter gekunt maar het schets het idee
Damn ik vergat de klimaat app
Mensen, de ontkenning van de stikstofproblematiek is écht nog een heel groot probleem in Nederland.
FIGHT STIKSTOF!
(urgenda warriors for life)
Huig![]()
Ja er is al een begin gemaakt met dat stikstof ritueel, maar dat betekend geen huizenbouw meer en geen vleesindustrie meer, ze hebben dat maar op een laag pitje gezet op dit moment omdat anders de hel los breekt.quote:Op woensdag 29 december 2021 02:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens maar wat betreft stikstof moeten we er toch echt nog wat steviger tegen aan..!
Mensen, de ontkenning van de stikstofproblematiek is écht nog een heel groot probleem in Nederland.
FIGHT STIKSTOF!
Maar reken erop dat als de boeren stoppen of verhuizen naar groenere weiden(lees naar landen die niet zo woke zijn) er een prijskaartje aan hangt dat niet mals is.There is only one religion![]()
U zijt bekend met het feit dat stikstof een gecreëerd probleem is?quote:Op woensdag 29 december 2021 02:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens maar wat betreft stikstof moeten we er toch echt nog wat steviger tegen aan..!
FIGHT STIKSTOF!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Toch is er wel een lichtpuntje..quote:Op woensdag 29 december 2021 00:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren de schade is nog niet groot genoeg
De scholen gaan wel weer open om de besmettingen hoog te houden zodat ze weer reden hebben om de samenleving langer te gijzelen.
De rechtszaak was zowaar nieuws in de kranten .
En de reacties die ik heb gelezen, waren positief .. mensen zijn er meer en meer klaar mee.
En er begint steeds meer afkeer te komen naar de overheidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar wel één waarvan iedereen de gevolgen met eigen ogen kan aanschouwen.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
U zijt bekend met het feit dat stikstof een gecreëerd probleem is?Huilen dan.![]()
Dat snap ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Financiële markt trekt zich ook helemaal niks meer aan van omicron. Had mijn put opties na de eerste hit al moeten verkopen eigenlijk..... Was wel binnen de verwachting allemaal, opgeklopte angst.
De connectie tussen een andere virus variant en de financiële markt.Vakman pur sang![]()
Die mag Ludo uitleggen .. ik snap het wel maar kan het niet goed verwoordenquote:Op woensdag 29 december 2021 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso niet.
De connectie tussen een andere virus variant en de financiële markt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier stip je wel een belangrijk punt aan: de verwevenheid van de reële en speculatieve economie die voor behoorlijk wat problemen zorgt omdat er vele malen meer geld in de financiële markten omgaat dan dat er in de reële economie omgaat. Dat betekent dat de stand van de economie meer wordt bepaald door hoe de vlaggen erbij hangen in de financiële sector dan in de reële sector. Zo kan het zijn dat hele sectoren op hun gat liggen, maar de bomen "economisch" tot in de hemel reiken.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De connectie tussen een andere virus variant en de financiële markt.Huilen dan.![]()
Reinfections had 90% lower odds of resulting in hospitalization or death than primary infections. Four reinfections were severe enough to lead to acute care hospitalization. None led to hospitalization in an ICU, and none ended in death. Reinfections were rare and were generally mild, perhaps because of the primed immune system after primary infection.
In earlier studies, we assessed the efficacy of previous natural infection as protection against reinfection with SARS-CoV-22,3 as being 85% or greater. Accordingly, for a person who has already had a primary infection, the risk of having a severe reinfection is only approximately 1% of the risk of a previously uninfected person having a severe primary infection. It needs to be determined whether such protection against severe disease at reinfection lasts for a longer period, analogous to the immunity that develops against other seasonal “common-cold” coronaviruses,4 which elicit short-term immunity against mild reinfection but longer-term immunity against more severe illness with reinfection. If this were the case with SARS-CoV-2, the virus (or at least the variants studied to date) could adopt a more benign pattern of infection when it becomes endemic.4
Laith J. Abu-Raddad, Ph.D.
Hiam Chemaitelly, M.Sc.
Weill Cornell Medicine–Qatar, Doha, Qatar
lja2002@qatar-med.cornell.edu
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2108120Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nope, dat doet hij niet.quote:
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Kan ik ergens in officiële bronnen hetgeen hier gesteld wordt nalezen?quote:
Als dat echt zo is dat men niet meer aangeklaagd kan worden zodra het goed gekeurd is voor kinderen; dat zou wat zijn.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Betreft sowieso Amerikaans recht, geen Europees recht...quote:Op woensdag 29 december 2021 09:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik ergens in officiële bronnen hetgeen hier gesteld wordt nalezen?
Als dat echt zo is dat men niet meer aangeklaagd kan worden zodra het goed gekeurd is voor kinderen; dat zou wat zijn.
Wat aanklagen betreft: is bijvoorbeeld Sandos ooit aangeklaagd vanwege de vele doden door ibuprofen?
Ik heb nog nooit gehoord van rechtszaken tegen een farmaceut wegens bijwerkingen.
Wel vanwege het verzwijgen ervan.
Bijvoorbeeld het oxycontin schandaal in de VS.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
DES?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Betreft sowieso Amerikaans recht, geen Europees recht...
Wat aanklagen betreft: is bijvoorbeeld Sandos ooit aangeklaagd vanwege de vele doden door ibuprofen?
Ik heb nog nooit gehoord van rechtszaken tegen een farmaceut wegens bijwerkingen.
Bijvoorbeeld het oxycontin schandaal in de VS.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote gesloopt
was jouw quoteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zomaar klein voorbeeld voor je:quote:Op woensdag 29 december 2021 09:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Betreft sowieso Amerikaans recht, geen Europees recht...
Bijvoorbeeld het oxycontin schandaal in de VS.
https://lawyerinc.com/biggest-pfizer-lawsuits/
Geen dank 😉![]()
Why not? Was met delta ook al, angst.. Beurs is emotie..quote:Op woensdag 29 december 2021 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De connectie tussen een andere virus variant en de financiële markt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
En die kennis ligt er dus al meer dan tien jaar en is Koopmans even vergeten.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:02 schreef greysbones het volgende:
Reinfections had 90% lower odds of resulting in hospitalization or death than primary infections. Four reinfections were severe enough to lead to acute care hospitalization. None led to hospitalization in an ICU, and none ended in death. Reinfections were rare and were generally mild, perhaps because of the primed immune system after primary infection.
In earlier studies, we assessed the efficacy of previous natural infection as protection against reinfection with SARS-CoV-22,3 as being 85% or greater. Accordingly, for a person who has already had a primary infection, the risk of having a severe reinfection is only approximately 1% of the risk of a previously uninfected person having a severe primary infection. It needs to be determined whether such protection against severe disease at reinfection lasts for a longer period, analogous to the immunity that develops against other seasonal “common-cold” coronaviruses,4 which elicit short-term immunity against mild reinfection but longer-term immunity against more severe illness with reinfection. If this were the case with SARS-CoV-2, the virus (or at least the variants studied to date) could adopt a more benign pattern of infection when it becomes endemic.4
Laith J. Abu-Raddad, Ph.D.
Hiam Chemaitelly, M.Sc.
Weill Cornell Medicine–Qatar, Doha, Qatar
lja2002@qatar-med.cornell.edu
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2108120"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Koopmansquote:Op woensdag 29 december 2021 10:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
En die kennis ligt er dus al meer dan tien jaar en is Koopmans even vergeten.
echt
laatste tweet van dit wanstaltig persoon gelezen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die 1% still births na infectie ging ten tijde van delta variant dus 170% omhoog.quote:
Delta variant liep synchroon met vaccinaties.....
En de still births zonder infecties bleven gelijk.
Sowieso is het aantal gerapporteerde covid deaths etc lager sinds delta/vaccin maar desondanks de sterftes hoger...
Bijzondere statistieken als je het mij vraagt. Maar puur en alleen het vaccin lijkt het niet te zijn. Dan zou die 0.6% still births zonder infectie namelijk hoger moeten worden sinds intro van delta variant.
We zien bij die zwangere vrouwen en doodgeboren alleen na infectie still births toenemen met een schrikbarende 170% (1.0% naar 2.7%).
Ik vind het rare statistieken allemaal maarrrr okay tis geen gebruikelijk jaar."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Och, links. Bejubelt elkaar dood en maakt ander geluid monddood op basis van emo geluid.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Koopmans
echt
laatste tweet van dit wanstaltig persoon gelezen?
[ twitter ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
heel Nederland op vakantie?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Och, links. Bejubelt elkaar dood en maakt ander geluid monddood op basis van emo geluid.
I wish
lekker elitair geneuzelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er staat helemaal niet op vakantie.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel Nederland op vakantie?
I wish
lekker elitair geneuzel
We hebben net kerst achter de rug en dan hebben inderdaad veel mensen vakantie.![]()
en heel veel ook nietquote:Op woensdag 29 december 2021 10:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat helemaal niet op vakantie.
We hebben net kerst achter de rug en dan hebben inderdaad veel mensen vakantie.
en aangezien er heel Nederland staat!!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb jij geen 6 weken vakantie nu dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel Nederland op vakantie?
I wish
lekker elitair geneuzel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2021 10:37:39 ]![]()
ik niet neequote:Op woensdag 29 december 2021 10:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb jij geen 6 weken vakantie nu dan?
heb jij vakantie?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oh jaquote:
die had je begin van het jaar al gepland zo'n beetje toch
dan heeft Marion het tegen jouThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verplaatste zomervakantie en opmaken dagen iddquote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh ja
die had je begin van het jaar al gepland zo'n beetje toch
dan heeft Marion het tegen jou
En ik zie buiten jouw berichten niets van marion dus is voor dovemans oren
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2021 10:41:19 ]![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)n-na-besmetting.html
Dit artikel zegt dat Robin Fransman is overleden aan Corona."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
klopt had het al gelezen jaquote:Op woensdag 29 december 2021 11:03 schreef ludovico het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)n-na-besmetting.html
Dit artikel zegt dat Robin Fransman is overleden aan Corona.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:14 schreef Emmerdeur het volgende:
Snap alleen niet dat er zoveel mensen zijn die zich bij dit soort nieuws zo bekneukelen.."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
het zie nu wel gehalte bedoel jequote:Op woensdag 29 december 2021 11:14 schreef Emmerdeur het volgende:
Snap alleen niet dat er zoveel mensen zijn die zich bij dit soort nieuws zo bekneukelen..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tijdje terug zag ik een wetenschapper die vertelde dat dit virus geen natuurlijk virus KAN zijn omdat virussen enorm temperatuurgevoelig zijn. Dat een virus dat in Afrika ronddwaald helemaal niet in koud europa kan overleven. Misschien dat daarom alles zo vreemd gaat en niet volgens 'het boekje'. Valt ons normale mensen eigenlijk helemaal niet zo op maar mensen zoals jij die meer inzichten hebben in statestieken wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die 1% still births na infectie ging ten tijde van delta variant dus 170% omhoog.
Delta variant liep synchroon met vaccinaties.....
En de still births zonder infecties bleven gelijk.
Sowieso is het aantal gerapporteerde covid deaths etc lager sinds delta/vaccin maar desondanks de sterftes hoger...
Bijzondere statistieken als je het mij vraagt. Maar puur en alleen het vaccin lijkt het niet te zijn. Dan zou die 0.6% still births zonder infectie namelijk hoger moeten worden sinds intro van delta variant.
We zien bij die zwangere vrouwen en doodgeboren alleen na infectie still births toenemen met een schrikbarende 170% (1.0% naar 2.7%).
Ik vind het rare statistieken allemaal maarrrr okay tis geen gebruikelijk jaar.To BG or not to BG!![]()
Wat de grootste onzin is. De voorbeelden die het tegendeel bewijzen zijn legio, waaronder influenza.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Tijdje terug zag ik een wetenschapper die vertelde dat dit virus geen natuurlijk virus KAN zijn omdat virussen enorm temperatuurgevoelig zijn. Dat een virus dat in Afrika ronddwaald helemaal niet in koud europa kan overleven.Huilen dan.![]()
Mja ik denk dat de natuur tot veel in staat is, er zal toch ook griep zijn in Afrika? De hele wereld staat ook in connectie met elkaar...quote:Op woensdag 29 december 2021 11:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Tijdje terug zag ik een wetenschapper die vertelde dat dit virus geen natuurlijk virus KAN zijn omdat virussen enorm temperatuurgevoelig zijn. Dat een virus dat in Afrika ronddwaald helemaal niet in koud europa kan overleven. Misschien dat daarom alles zo vreemd gaat en niet volgens 'het boekje'. Valt ons normale mensen eigenlijk helemaal niet zo op maar mensen zoals jij die meer inzichten hebben in statestieken wel.
Dit kan je beter aan Marion vragen die weet hier sowieso meer van dan ik."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Influenza zijn toch ook mutaties dus wie zegt dat het dezelfde mutaties zijn?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat de grootste onzin is. De voorbeelden die het tegendeel bewijzen zijn legio, waaronder influenza.
Maar influenza mag toch niet vergeleken wordne met covid?To BG or not to BG!![]()
’ME staakt zondag bij coronademonstratie Amsterdam’Mooi.quote:TER APEL - De Mobiele Eenheid in Amsterdam gaat zondag in staking. Die dag is de ME ’in volle sterkte’ opgeroepen voor de demonstratie tegen het coronabeleid.
„Dit is nog maar het begin”, zegt Mahmut Kaptan, aanvoerder van de acties in Noord-Nederland.
Het wringt op alle afdelingen binnen het politieapparaat in Nederland, zeggen hij en Springer. Er moeten volgens de bonden 18.000 fte bij komen om het steeds grotere takenpakket van de politie te kunnen uitvoeren op een acceptabele en gezonde manier. „We hebben er geen vertrouwen in dat minister Grapperhaus of politiek Den Haag ons tegemoet gaan komen.”Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:52 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Influenza zijn toch ook mutaties dus wie zegt dat het dezelfde mutaties zijn?Jawel hoor, maar dan kom je tot de conclusie dat influenza en corona twee verschillende beesten zijn. Snap alleen niet zo goed wat je met deze opmerking wil.quote:Maar influenza mag toch niet vergeleken wordne met covid?Huilen dan.![]()
Net zo dom als dat jij het winnende staatslot niet hebt gekocht.quote:
Ongekend veel pech en wel bijzonder dat het precies hem treft, gezien zijn rol."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik koop nooit staatsloten.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Net zo dom als dat jij het winnende staatslot niet hebt gekocht.
Ongekend veel pech en wel bijzonder dat het precies hem treft, gezien zijn rol.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vind het inderdaad ook erg toevallig hoor.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Net zo dom als dat jij het winnende staatslot niet hebt gekocht.
Ongekend veel pech en wel bijzonder dat het precies hem treft, gezien zijn rol.
Dikke pech of complot?????To BG or not to BG!![]()
Fransman ook geen vaccin.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dikke pech kan altijd, je hebt er niet zoveel aan om bij alles te denken dat er een complot achter schuilt, maar helemaal uitsluiten zou ik het ook weer niet, bedoel, dopingsartsen worden in Rusland ook omgelegd na Sochi... Door de staat praktisch.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:47 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Vind het inderdaad ook erg toevallig hoor.
Dikke pech of complot?????
Als we praten over een soort van globalistische staatsgreep waar iedereen in gedrukt moet worden en waar de bevolking totaal geen zin in heeft... Tjah, als je dat door wilt drukken ben je an sich ook al een extremist.
Elk tegengeluid een tikje onzichtbaar laten verdwijnen komt je dan ook gewoon goed uit, en gezien de bedreigingen die serieus waren aan de adressen van personen binnen HerstelNL.... Fishy shit is er sowieso.
Maar ik ga er nog even van uit dat het een hele ongelukkige case is.
https://esb.nu/blog/20061(...)-zijn-fors-afgenomen
Volgens zijn eigen statistieken een kans op overlijden na besmetting in golf 2 van 1/10.000 cases. En die is dan niet gecorrigeerd voor onderliggend lijden....
Met het vaccin had hij de kans kunnen verlagen met 80% naar 1/50.000 cases. Ofwel de kans op overlijden kunnen verlagen van 0.01% naar 0.002%.... verlaging van 0.008% op sterfte cq 1/12.500e kans minder om te sterven als die een vaccin had genomen.
Dus het is wel toevallig dat die is overleden, anyhow... RIP."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Pcies, en jij niet de hoofdprijs.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
https://zorgmedewerkersve(...)vloeiend-te-spreken/
Het feit dat er nog steeds in ons patiënten dossier staat dat je ongevaccineerd bent terwijl het niet eens is gevraagd, laat staan geregistreerd, alle bijwerkingen die mij zijn verteld door patiënten, de oude hartinfarcten tgv niet gegeven zorg, de tsunami aan positieve d-dimeer uitslagen (red.: waarde in bloed wat stolling in het lichaam aangeeft) bij jonge mensen na vaccin, de longembolieën, de infarcten, (non)stemi’s (red.: afwijkingen op het ECG als gevolg van. infarct in het hart). Allemaal toeval?
Iedere keer weer als wappie te worden aangekeken omdat ik weiger zo’n niet-werkende mondkap of spatmasker op te zetten als ik niet aan een bed zit bij een “ besmette” of “ verdachte” patiënt. De mensen die met een mondkap naar hun auto lopen op het parkeer terrein. Dat circus begint nu weer van voor af aan. Ik trek dat niet meer.
Ik heb zo vaak mensen attent proberen te maken op het hellende vlak waarop we zitten. Er mag niet over gesproken. Ik ben uitgeluld.
Artsen die alleen maar aan corona denken bij een avnrt (red: hartritmestoornis), of na vaccinatie terwijl de patiënt gezond was tot aan de prik en zelf aangaf sinds juist dat moment last te hebben. We onderzoeken niks. We vragen het niet eens.
Ik kan daar niet meer mee omgaan omdat ik patiënten dan niet serieus meer neem en dan kan ik mijn vak niet meer naar behoren uitoefenen. Ik kán niet aan een patiënt verkopen dat de blaren op armen en rug een dag na de prik daadwerkelijk komen door die prik omdat ik het niet weet. Maar we moeten het durven onderzoeken. En dat doen we niet. We doen of het niet bestaat.
Als ik dat blaren verhaal twee keer in een maand hoor en zie bij patiënten dan zit er iets goed fout wat mij betreft. Zeker als ze van hun huisarts en zelfs van hun kinderen horen dat het onmogelijk in verband kan staan met de vaccinaties terwijl ze dat zelf wel denken en voelen. Patiënten zijn niet gek hoor. Ik luister naar zo iemand en neem ze serieus. Ik noteer het en geef ze het nummer van het Lareb (red: centrum voor melden bijwerkingen medicatie). Weten de meesten (patiënten én collega’s) het bestaan niet eens van.
Ik ben op een gegeven moment maar gestopt er naar te vragen omdat niemand het deed. Maar patiënten begonnen er vaak zelf over omdat ik zonder mondkap liep. Patiënten hebben juist behoefte om serieus genomen te worden. Het voelde of ik op een plek werkte waar ik met logisch denken niet meer terecht kon.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:45 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Goed nieuws! Al voorbij gekomen?![]()
![]()
![]()
vorige week alThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus Hans?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oud nieuws
https://www.knack.be/nieu(...)ongread-1604259.htmlThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heet geen Hans, en als dit refereert aan mijn reactie eerder op een Twitter bericht, die twitteraar heette wel Hans.quote:
Enfin, het komt er op neer dat de foto die jij postte is gefabriceerd met als doel om de berichtgeving rond Covid onderuit te halen.
Degene die beide foto's onder elkaar heeft gezet heeft zelf met Photoshop de tekst veranderd in Bergamo...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
aah ja factcheckquote:Op woensdag 29 december 2021 13:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heet geen Hans, en als dit refereert aan mijn reactie eerder op een Twitter bericht, die twitteraar heette wel Hans.
Enfin, het komt er op neer dat de foto die jij postte is gefabriceerd met als doel om de berichtgeving rond Covid onderuit te halen.
Degene die beide foto's onder elkaar heeft gezet heeft zelf met Photoshop de tekst veranderd in Bergamo...
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ookquote:Op woensdag 29 december 2021 14:01 schreef _I het volgende:
[..]![]()
Ben niet meer zo bij. Vertrouw erop dat die onzin binnenkort wel klaar is.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Godver ik baal wel een beetje, die Fransman vond ik toch wel een hele scherpe geest, en bleef wat dichter bij de nuchterheid / ratio dan de wetenschappers die teveel afzinken in de wereld van modellen.
53 (?) is ook te jong, die had er nog 25+ jaar aan moeten plakken, verdomme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ze spelen echt een script af.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of t al was gepost maar niet verrassend."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Er zullen toch wel mensen zijn die het kabinet influisteren dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs is voor effectiviteit van die fundamentele mensenrechten overschrijdende maatregelen.
Kan de rechter op voorhand niet de Jonge uit zijn ambt zetten ofzo?Wie gaat ons beschermen tegen deze waanzinnige duivel?
Burgertje pesten, wat is het idee? Alles moet kapot?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Goedendag,
Ik dacht laat ik me hier eens aanmelden. Lees af en toe mee, al kan ik het hoge tempo niet altijd bijhouden.
Op dit moment in afwachting van een GGD testuitslag. Mijn moeder, gepensioneerd, risicogroep, diabetes, overgewicht en rokende is afgelopen zondag positief getest. Meer dan wat spierpijn en hoofdpijn op de eerste dag heeft ze niet ervaren. Omdat ik voor haar zorg nu ook maar een test gedaan. Vergelijkbare symptomen als haar. Was vorige maand verkouden en daar had ik een stuk meer last van.
https://www.theguardian.c(...)oosted-boris-johnson
Als ik bovenstaand bericht lees, lach ik me helemaal rot. Wat een ongelofelijke stemmingsmakerij en fear porn. Je zou bijna denken dat het bericht afkomstig is van De Speld.![]()
Valt wel mee toch.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:01 schreef unfazed het volgende:
al kan ik het hoge tempo niet altijd bijhouden.
Welkom."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dit was het plan all along.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of t al was gepost maar niet verrassend.
Tyfusbakken dat het zijnMai pben rai~!![]()
Welkomquote:Op woensdag 29 december 2021 15:01 schreef unfazed het volgende:
Goedendag,
Ik dacht laat ik me hier eens aanmelden. Lees af en toe mee, al kan ik het hoge tempo niet altijd bijhouden.
Op dit moment in afwachting van een GGD testuitslag. Mijn moeder, gepensioneerd, risicogroep, diabetes, overgewicht en rokende is afgelopen zondag positief getest. Meer dan wat spierpijn en hoofdpijn op de eerste dag heeft ze niet ervaren. Omdat ik voor haar zorg nu ook maar een test gedaan. Vergelijkbare symptomen als haar. Was vorige maand verkouden en daar had ik een stuk meer last van.
https://www.theguardian.c(...)oosted-boris-johnson
Als ik bovenstaand bericht lees, lach ik me helemaal rot. Wat een ongelofelijke stemmingsmakerij en fear porn. Je zou bijna denken dat het bericht afkomstig is van De Speld.
en lees rustig meeThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: