U zijt bekend met het feit dat stikstof een gecreerd probleem is?quote:Op woensdag 29 december 2021 02:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens maar wat betreft stikstof moeten we er toch echt nog wat steviger tegen aan..!
Mensen, de ontkenning van de stikstofproblematiek is cht nog een heel groot probleem in Nederland.
FIGHT STIKSTOF!
(urgenda warriors for life)
Toch is er wel een lichtpuntje..quote:Op woensdag 29 december 2021 00:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren de schade is nog niet groot genoeg
De scholen gaan wel weer open om de besmettingen hoog te houden zodat ze weer reden hebben om de samenleving langer te gijzelen.
Maar wel n waarvan iedereen de gevolgen met eigen ogen kan aanschouwen.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
U zijt bekend met het feit dat stikstof een gecreerd probleem is?
Dat snap ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Financile markt trekt zich ook helemaal niks meer aan van omicron. Had mijn put opties na de eerste hit al moeten verkopen eigenlijk..... Was wel binnen de verwachting allemaal, opgeklopte angst.
Die mag Ludo uitleggen .. ik snap het wel maar kan het niet goed verwoordenquote:Op woensdag 29 december 2021 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso niet.
De connectie tussen een andere virus variant en de financile markt.
Hier stip je wel een belangrijk punt aan: de verwevenheid van de rele en speculatieve economie die voor behoorlijk wat problemen zorgt omdat er vele malen meer geld in de financile markten omgaat dan dat er in de rele economie omgaat. Dat betekent dat de stand van de economie meer wordt bepaald door hoe de vlaggen erbij hangen in de financile sector dan in de rele sector. Zo kan het zijn dat hele sectoren op hun gat liggen, maar de bomen "economisch" tot in de hemel reiken.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nope, dat doet hij niet.quote:
Kan ik ergens in officile bronnen hetgeen hier gesteld wordt nalezen?quote:
Betreft sowieso Amerikaans recht, geen Europees recht...quote:Op woensdag 29 december 2021 09:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik ergens in officile bronnen hetgeen hier gesteld wordt nalezen?
Als dat echt zo is dat men niet meer aangeklaagd kan worden zodra het goed gekeurd is voor kinderen; dat zou wat zijn.
DES?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Betreft sowieso Amerikaans recht, geen Europees recht...
Wat aanklagen betreft: is bijvoorbeeld Sandos ooit aangeklaagd vanwege de vele doden door ibuprofen?
Ik heb nog nooit gehoord van rechtszaken tegen een farmaceut wegens bijwerkingen.
Wel vanwege het verzwijgen ervan.
Bijvoorbeeld het oxycontin schandaal in de VS.
Zomaar klein voorbeeld voor je:quote:Op woensdag 29 december 2021 09:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Betreft sowieso Amerikaans recht, geen Europees recht...
Wat aanklagen betreft: is bijvoorbeeld Sandos ooit aangeklaagd vanwege de vele doden door ibuprofen?
Ik heb nog nooit gehoord van rechtszaken tegen een farmaceut wegens bijwerkingen.
Wel vanwege het verzwijgen ervan.
Bijvoorbeeld het oxycontin schandaal in de VS.
Why not? Was met delta ook al, angst.. Beurs is emotie..quote:Op woensdag 29 december 2021 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En die kennis ligt er dus al meer dan tien jaar en is Koopmans even vergeten.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:02 schreef greysbones het volgende:
Reinfections had 90% lower odds of resulting in hospitalization or death than primary infections. Four reinfections were severe enough to lead to acute care hospitalization. None led to hospitalization in an ICU, and none ended in death. Reinfections were rare and were generally mild, perhaps because of the primed immune system after primary infection.
In earlier studies, we assessed the efficacy of previous natural infection as protection against reinfection with SARS-CoV-22,3 as being 85% or greater. Accordingly, for a person who has already had a primary infection, the risk of having a severe reinfection is only approximately 1% of the risk of a previously uninfected person having a severe primary infection. It needs to be determined whether such protection against severe disease at reinfection lasts for a longer period, analogous to the immunity that develops against other seasonal “common-cold” coronaviruses,4 which elicit short-term immunity against mild reinfection but longer-term immunity against more severe illness with reinfection. If this were the case with SARS-CoV-2, the virus (or at least the variants studied to date) could adopt a more benign pattern of infection when it becomes endemic.4
Laith J. Abu-Raddad, Ph.D.
Hiam Chemaitelly, M.Sc.
Weill Cornell Medicine–Qatar, Doha, Qatar
lja2002@qatar-med.cornell.edu
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2108120
Koopmansquote:Op woensdag 29 december 2021 10:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
En die kennis ligt er dus al meer dan tien jaar en is Koopmans even vergeten.
Die 1% still births na infectie ging ten tijde van delta variant dus 170% omhoog.quote:
Och, links. Bejubelt elkaar dood en maakt ander geluid monddood op basis van emo geluid.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Koopmans
echt
laatste tweet van dit wanstaltig persoon gelezen?
[ twitter ]
heel Nederland op vakantie?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Och, links. Bejubelt elkaar dood en maakt ander geluid monddood op basis van emo geluid.
Er staat helemaal niet op vakantie.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel Nederland op vakantie?
I wish
lekker elitair geneuzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |