Ja die was wel lief van je, zo lief mag je vaker zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eeeeecht niet. Ik heb je een lieve attente PM gestuurd laatst.
Ik ben altijd lief voor je.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:37 schreef drakin het volgende:
@:Solidasrock zonder a we delen een naamtopic
Parmakaasquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
Deed Solid niet lief tegen drakin![]()
![]()
![]()
Ik eis een directe permaban voor Solid!![]()
![]()
Dat is maar goed ook.quote:
Is dat lekkerder dan kopkaasquote:
ken wel parmazaanse kaasquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat lekkerder dan kopkaas![]()
Ik vraag dit voor een vriend
* greysbones biedt een stukje grillworst aanquote:
Wil je er één van mij hebben?quote:
een appie?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je er één van mij hebben?
Ja, ik heb er 4 in de buurt.quote:
Ik hou meer van gedroogde worst, grillworst niet zoquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones biedt een stukje grillworst aan
Heb je al worst bij worstworstworst.nl besteld?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou meer van gedroogde worst, grillworst niet zo
O hier zijn ook zoveel, net een nieuwe erbij zelfs.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 4 in de buurt.
Nee nog niet, hier vlakbij zit een lekker speciaal winkeltjequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al worst bij worstworstworst.nl besteld?
neequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al worst bij worstworstworst.nl besteld?
Dan is @hemarookworst wel wat voor jouquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou meer van gedroogde worst, grillworst niet zo
Waarom lach je. Is lekkere worstquote:
Eerder Friese worst, Drentse worst, fuet, chorizo of Grunningsequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan is @:hemarookworst wel wat voor jou
Jij hebt overduidelijk nog een echte @hemarookworst geproefd, die is zeer gewild bij FOK!sters en allerhande zusjes van FOK!kers en FOK!stersquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerder Friese worst, Drentse worst, fuet, chorizo of Grunningse
Mag ik die dan ook op kauwen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nog een echte @:hemarookworst geproefd, die is zeer gewild bij FOK!sters en allerhande zusjes van FOK!kers en FOK!sters
ik lust geen hemarookworstquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nog een echte @:hemarookworst geproefd, die is zeer gewild bij FOK!sters en allerhande zusjes van FOK!kers en FOK!sters
Jij hoort ook weer wat.quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:
Ik hou nog wel even de wacht dan.quote:
Als de vrouwen en kinderen gaan slapen moeten de mannen maar de wacht houdenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou nog wel even de wacht dan.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de vrouwen en kinderen gaan slapen moeten de mannen maar de wacht houden
quote:
Ik had ook een 'ratten verlaten het schip' referentie kunnen makenquote:
Dat is wel een erg natte nachtkus.quote:
zeg zeg zegquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had ook een 'ratten verlaten het schip' referentie kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |