Ja die was wel lief van je, zo lief mag je vaker zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eeeeecht niet. Ik heb je een lieve attente PM gestuurd laatst.
Ik ben altijd lief voor je.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:37 schreef drakin het volgende:
@:Solidasrock zonder a we delen een naamtopic
Parmakaasquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
Deed Solid niet lief tegen drakin![]()
![]()
![]()
Ik eis een directe permaban voor Solid!![]()
![]()
Dat is maar goed ook.quote:
Is dat lekkerder dan kopkaasquote:
ken wel parmazaanse kaasquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat lekkerder dan kopkaas![]()
Ik vraag dit voor een vriend
* greysbones biedt een stukje grillworst aanquote:
Wil je er één van mij hebben?quote:
een appie?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je er één van mij hebben?
Ja, ik heb er 4 in de buurt.quote:
Ik hou meer van gedroogde worst, grillworst niet zoquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones biedt een stukje grillworst aan
Heb je al worst bij worstworstworst.nl besteld?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou meer van gedroogde worst, grillworst niet zo
O hier zijn ook zoveel, net een nieuwe erbij zelfs.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 4 in de buurt.
Nee nog niet, hier vlakbij zit een lekker speciaal winkeltjequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al worst bij worstworstworst.nl besteld?
neequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al worst bij worstworstworst.nl besteld?
Dan is @hemarookworst wel wat voor jouquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou meer van gedroogde worst, grillworst niet zo
Waarom lach je. Is lekkere worstquote:
Eerder Friese worst, Drentse worst, fuet, chorizo of Grunningsequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan is @:hemarookworst wel wat voor jou
Jij hebt overduidelijk nog een echte @hemarookworst geproefd, die is zeer gewild bij FOK!sters en allerhande zusjes van FOK!kers en FOK!stersquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerder Friese worst, Drentse worst, fuet, chorizo of Grunningse
Mag ik die dan ook op kauwen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nog een echte @:hemarookworst geproefd, die is zeer gewild bij FOK!sters en allerhande zusjes van FOK!kers en FOK!sters
ik lust geen hemarookworstquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nog een echte @:hemarookworst geproefd, die is zeer gewild bij FOK!sters en allerhande zusjes van FOK!kers en FOK!sters
Jij hoort ook weer wat.quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:
Ik hou nog wel even de wacht dan.quote:
Als de vrouwen en kinderen gaan slapen moeten de mannen maar de wacht houdenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou nog wel even de wacht dan.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de vrouwen en kinderen gaan slapen moeten de mannen maar de wacht houden
quote:
Ik had ook een 'ratten verlaten het schip' referentie kunnen makenquote:
Dat is wel een erg natte nachtkus.quote:
zeg zeg zegquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had ook een 'ratten verlaten het schip' referentie kunnen maken
Als het zo moet dan hoeft het ook maar nietquote:
ftfyquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het zo moet dan hoeft het ook niet
Ga nou maar lekker slapen, dan kun je morgenvroeg weer snoeihard bolkenquote:
mwehhhquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker slapen, dan kun je morgenvroeg weer snoeihard bolken
Goede reden om nog wakker te blijven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwehhh
blijf nog even jullie pesten denk ik
kind 2 is nog niet thuis
lebber lebberquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel een erg natte nachtkus.
Soury approved.quote:
Niet tegen Soury zeggenquote:
Er zijn 85 lurkers op het moment.quote:
Halllllllooooooooooo lurkersquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn 85 lurkers op het moment.
heeft ze een hond????quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gr tante Truus en een lebber van de hont
Halloquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Halllllllooooooooooo lurkers
post mee dan als je durft
Hi greysiequote:
hontquote:
Niet van badeendjes?quote:
feesboek is zo 2018quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja en haar hont als profielfoto op feesboek
Slaap lekker.quote:
Ik niet. Maar youtube heeft ook zoiets. Youtube shorts....youtube suggereert wel heel veel meisjes die een beetje leuk kunnen dansen.quote:
En treintjes die leuk kunnen rijden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet. Maar youtube heeft ook zoiets. Youtube shorts....youtube suggereert wel heel veel meisjes die een beetje leuk kunnen dansen.
Ik en mijn kind ook.quote:
Uhuquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En treintjes die leuk kunnen rijden.
Ik zit ook bij modelbouwgroepen. Daar zie je soms dingen die niet van echt te onderscheiden zijn.quote:
Ja dat is wel gaaf gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook bij modelbouwgroepen. Daar zie je soms dingen die niet van echt te onderscheiden zijn.
[ afbeelding ]
Daar vind ik fb dan wel weer tof voor. Al die gekkigheid waar fb om bekend staat zie ik totaal niet.quote:
Ik had echt 2 keer nodig om te zien dat het model bouw was aan de achtergrond.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook bij modelbouwgroepen. Daar zie je soms dingen die niet van echt te onderscheiden zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb overal wel een account maar doe er al jaren niks meer mee. Youtube, fok en discord en daar heb ik wel genoeg aan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar vind ik fb dan wel weer tof voor. Al die gekkigheid waar fb om bekend staat zie ik totaal niet.
Laatst zag ik een foto van een woonkamer, daar was ook niet aan te zien dat het op schaal nagebouwd was.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had echt 2 keer nodig om te zien dat het model bouw was aan de achtergrond.![]()
Wel zeer tof gedaan btw
quote:
Twitch. Snapchat. Instagram...quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb overal wel een account maar doe er al jaren niks meer mee. Youtube, fok en discord en daar heb ik wel genoeg aan.
quote:Op woensdag 29 december 2021 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, helemaal vergeten dit tabje te openen.![]()
Goedemorgen.
Mogguh. Ja, heb nu 3 MEN tabjes open, een DTS tabje, 40+ en VIV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |