Die blijft gewoon vaak wakker, of hij valt voor die tijd in slaapquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef suzi1 het volgende:
nou snap ik die wekker ook die mario snachts zet
Wil je er ook één?quote:
Dat doen er meer om Mario een hak te zetten. Sneu spel welquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef suzi1 het volgende:
Want Mario is speciaal?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen er meer om Mario een hak te zetten. Sneu spel wel
Best gek he? Je wekker zetten en uit je bed komen om de laatste post voordat FOK offline gaat te pakken en dan alsnog naar bed gaan, hoe gek ben je dan? Dan heb je echt wel een beperking.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef suzi1 het volgende:
FOK gaat offline om dan een backup te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
FOK gaat elke nacht ongeveer 20 minuten (dat verschilt) offline en zodoende kan niemand doorposten en diegen die het laatst postte krijgt dan als het ware 20 (of meer) punten. Dit gebeurd dacht ik rond half 4 snachts.
Waarom FOK offline gaat had dacht ik met indexerern te maken?
Pcies!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef suzi1 het volgende:
ik ben verdomme blei als ik slaap. ga geen wekker zetten voor 20 puntjes
30.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef suzi1 het volgende:
ik ben verdomme blei als ik slaap. ga geen wekker zetten voor 20 puntjes
Nou nee maar heel eerlijk hij lijkt me wel een beetje wat achtergesteld om het netjes te zeggen. Dat weet iedereen neem ik aan. Ik denk dat winnen voor hem rust gaat geven. Laat die gozer een keerquote:
Dus ik moet me schuldig gaan voelen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar heel eerlijk hij lijkt me wel een beetje wat achtergesteld om het netjes te zeggen. Dat weet iedereen neem ik aan. Ik denk dat winnen voor hem rust gaat geven. Laat die gozer een keer
Het is soms ook wel sneu dat sommigen het leuk vinden om hem te treiteren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar heel eerlijk hij lijkt me wel een beetje wat achtergesteld om het netjes te zeggen. Dat weet iedereen neem ik aan. Ik denk dat winnen voor hem rust gaat geven. Laat die gozer een keer
Dat betwijfel ik. Hij zal daarna weer willen winnen of gaat weer een meltdown krijgen als het tegenzit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Bam,dat dus.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:50 schreef suzi1 het volgende:
een neppe win is toch ook niks, of zou hij dat niet doorhebben dan?
Hij gaat voor de easy way.En mensen trappen er in ook nog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hij zal daarna weer willen winnen of gaat weer een meltdown krijgen als het tegenzit.
Daarnaast: hij doet niet eens zelf zijn best om te winnen. Als hij er eens goed voor ging zitten zou het hem kunnen lukken.
Ja dat dus. Is niet nodig, en geen punten willen maar toch optimaal scoren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is soms ook wel sneu dat sommigen het leuk vinden om hem te treiteren.
Ja laten we overschakelen naar kleuter avonturenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:52 schreef ToT het volgende:
Mwah, zullen we DTS ff laten zijn voor wat het is?
Dit moet geen DTS bash-feestje hier worden natuurlijk; we waren toch immers een op zich staande slowchat die niks met DTS te maken had?
Best genoch,voelde me aangevallen.Punt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:52 schreef ToT het volgende:
Mwah, zullen we DTS ff laten zijn voor wat het is?
Dit moet geen DTS bash-feestje hier worden natuurlijk; we waren toch immers een op zich staande slowchat die niks met DTS te maken had?
Blootgewoon?quote:
Jij hebt soms best wel goede ideeën.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laten we overschakelen naar kleuter avonturen
Oh hou op !!!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hij zal daarna weer willen winnen of gaat weer een meltdown krijgen als het tegenzit.
Daarnaast: hij doet niet eens zelf zijn best om te winnen. Als hij er eens goed voor ging zitten zou het hem kunnen lukken.
Snap ik!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best genoch,voelde me aangevallen.Punt.
Of dronken de Op verneuken en met ex MODS gaan slijmen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laten we overschakelen naar kleuter avonturen
Je bent net te laat, we gaan nu Moderators de grond in boren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:53 schreef R-woud93 het volgende:
Goedenavond, ik kom hier DTS even afkraken
Jij lijkt me wel iets intelligenter en toch verbaas je me dat je uren besteed aan iets wat onnuttig is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best genoch,voelde me aangevallen.Punt.
Die is bij zijn moederquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:55 schreef suzi1 het volgende:
moet @:schakeltopia weer overwerken ofzo
* FreshFruit pakt even zijn schriftje erbijquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent net te laat, we gaan nu Moderators de grond in boren.
Welke mods? Wat slijmen? Als ik een topic hier open sloop ik zowieso jou eruitquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of dronken de Op verneuken en met ex MODS gaan slijmen.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke mods? Wat slijmen? Als ik een topic hier open sloop ik zowieso jou eruit
Ooh Liesje,ik vindt jou soo geweldig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke mods? Wat slijmen? Als ik een topic hier open sloop ik zowieso jou eruit
Voorbeeldusers voor hoe het niet moet kun je ook een voorbeelduser noemenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:57 schreef ToT het volgende:
En sommigen van die blauwen vinden zichzelf ook nog eens een voorbeelduser!
Nee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus ik moet me schuldig gaan voelen?
Ja en ik dacht vannacht dat jij daar ook in meeging.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gaat voor de easy way.En mensen trappen er in ook nog.
Ik wist niet dat er een vaste op was hier.quote:
Ik ken haarquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooh Liesje,ik vindt jou soo geweldig.
Een modje, ik weet alleen even niet meer zo snel van welke subquote:
Hebben wij gisteren en eergisteren gedaan, enjoy!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:59 schreef SolidasRock het volgende:
Maare ik is even Chinees verorberen en filmpje kijken.
Overober en bekijk zequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:59 schreef SolidasRock het volgende:
Die is een beetje bij elkaar geprutst.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een vaste op was hier.
Liesje is al heel lang geen mod meer btwquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een modje, ik weet alleen even niet meer zo snel van welke sub
Ik speel het naar mijn weten wel eerlijk Solidas.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja en ik dacht vannacht dat jij daar ook in meeging.
Smakelijk eten en have fun met de filmquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:59 schreef SolidasRock het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik speel het naar mijn weten wel eerlijk Solidas.
Was wel lachen om die covers te maken.quote:
Die met die dikke tetten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel lachen om die covers te maken.
quote:
Deze vond men ook geweldig:quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:10 schreef ToT het volgende:
Ik heb op dit Viva-pplaatje na echt al m'n bolkplaatjes weggeflikkerd. Een paar zullen nog wel in dat centrale topic te vinden zijn, maar velen ook niet meer.
Die zak rijst van Mario met dat mes in de radiator zal ook wel weg zijn dan.
Ja ach, zie het zo; als hij de raad van zijn pa had opgevolgd, was de Viva SC nu nog steeds leeg geweest!quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze vond men ook geweldig:
[ afbeelding ]
Tja, laten we het er maar niet over hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, zie het zo; als hij de raad van zijn pa had opgevolgd, was de Viva SC nu nog steeds leeg geweest!
Mij zal je daar echt niet zien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:16 schreef Soury het volgende:
Dit subforum lijkt me toch al ten dode opgeschreven. Paar weken en iedereen zit in BB
Ik kan daar geen uitspraken over doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij zal je daar echt niet zien.
Gewoon multitaskenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:16 schreef Soury het volgende:
Dit subforum lijkt me toch al ten dode opgeschreven. Paar weken en iedereen zit in BB
Ga sowieso niet zoveel kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
streams en cos is dan al meer dan genoeg!
Gewoon een paar extra monitors.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
streams en cos is dan al meer dan genoeg!
Doe je al uren lang, zal geen probleem zijnquote:
Ik weet nu al exact hoeveel ik ga kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga sowieso niet zoveel kijken
Nou niet uren lang hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe je al uren lang, zal geen probleem zijn
Of extra PC met 4 monitoren en 2 toetsenborden en furieus door postenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een paar extra monitors.
Mmmm.........quote:
quote:
En jou al langer nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef Soury het volgende:
zwaaienJullie hebben elkaar al 2 uur niet gezien
Nou laat maar hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jou al langer niet![]()
![]()
![]()
Hallo liefje hartendiefje
Eerst ff goed luchten; ik heb met insectenverdelger zitten sproeien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:28 schreef greysbones het volgende:
* greysbones gaat krekels vangen in Viva
Echt niet...quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:16 schreef Soury het volgende:
Als DÁT geen......quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG-tjes![]()
Jou heb ik al 6 uur niet gezien![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel wat knappere mensen dan hè
Moppiequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:16 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG-tjes![]()
Jou heb ik al 6 uur niet gezien![]()
![]()
hoihoi.quote:
Wil je met mij trouwen?quote:
dat is ook een noodzakelijk kwaad hequote:Op dinsdag 28 december 2021 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
hoihoi.
Ja ik zag dat je nog hoi had gezegd vanochtend Greys. Maar toen was ik al aan het werk.
Ja, eigenlijk wel. Het wel lekker rustig op het werk...quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is ook een noodzakelijk kwaad he
Moppie moppie moppiequote:
Ik ook nietquote:
niet thuis?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Het wel lekker rustig op het werk...
Ja, wel thuis werken de hele tijd. Ik bedoel er zijn heel weinig collega's.quote:
Hi hoiquote:
aah allemaal kerstvakantiequote:Op dinsdag 28 december 2021 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wel thuis werken de hele tijd. Ik bedoel er zijn heel weinig collega's.
Greysbabequote:
Ik denk niet dat ik er ooit één volledige aflevering van gezien heb.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik heb niets met BB.
Je moet zwaaien en dansen.quote:
Alsof ze niet dagelijks helicopter filmpjes van me krijgtquote:
Souryquote:
Het is gewoon grappig dat iedereen hier altijd vrolijk is terwijl er best wel eens hobbels in de weg zitten Toch...? maar nee schone schijn. Ik post hier ook uit zelfkastijdingquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig dat iedereen hier altijd vrolijk is terwijl er best wel eens hobbels in de weg zitten Toch...? maar nee schone schijn. Ik post hier ook uit zelfkastijding[ link | afbeelding ]
Er is al genoeg ellende in de wereld waarom hier dan ook over ellende hebben?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig dat iedereen hier altijd vrolijk is terwijl er best wel eens hobbels in de weg zitten Toch...? maar nee schone schijn. Ik post hier ook uit zelfkastijding[ link | afbeelding ]
Nou nee niet echt, maar het bewijst wel het niveau met je doordachte postquote:
je hebt het vaak over niveau , maar zie je nog steeds geen hoog intelligente post plaatsenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee niet echt, maar het bewijst wel het niveau met je doordachte post
Uh....het is een sc he?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is al genoeg ellende in de wereld waarom hier dan ook over ellende hebben?
nou ik zou zeggen stort je hart uitquote:
Het niveau is hier zo hoog dat je je voeten moet optillen zodat het er langs kanquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt het vaak over niveau , maar zie je nog steeds geen hoog intelligente post plaatsen
of ben je ook hooggeleid
20 jaar geleden heb ik wel gekeken. Maar toen was het ook nieuw en verrassend.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er ooit één volledige aflevering van gezien heb.
jonguhhhhquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het niveau is hier zo hoog dat je je voeten moet optillen zodat het er langs kan
Daar poch ik niet mee. En verder zal het me ook worst wezen. Het is een gemiste kans. Deze sc lijkt op een kopie van DTS en daar zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt het vaak over niveau , maar zie je nog steeds geen hoog intelligente post plaatsen
of ben je ook hooggeleid
dat is jouw invullingquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar poch ik niet mee. En verder zal het me ook worst wezen. Het is een gemiste kans. Deze sc lijkt op een kopie van DTS en daar zit niemand op te wachten.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
jonguhhhh
FOK is een forum voor hooggeleide mensen ja
Sesquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:09 schreef Sestra666 het volgende:
Maar t moet wel even elke dag gezegd hm?
Je gedraagt je wel zo. Jij wil toch zo graag mod worden. Nou succes verderquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is jouw invulling
en als je dat zo wilt zien prima
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:09 schreef Sestra666 het volgende:
Ja ik zeg wat ik wil. Sjampooquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:09 schreef Sestra666 het volgende:
hoe gedraag ik me dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gedraagt je wel zo. Jij wil toch zo graag mod worden. Nou succes verder
En je probleem is?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar poch ik niet mee. En verder zal het me ook worst wezen. Het is een gemiste kans. Deze sc lijkt op een kopie van DTS en daar zit niemand op te wachten.
Alles dit is geen sc dit is kusjes geven en ontvangen. Het is een sneu aftrekselquote:
Users die in DTS posten mogen blijkbaar niet ergens anders posten want dan blijft het een DTS- subforumquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
En de rest ook.. Wat is je probleem, het zit je schijnbaar erg hoog
Waar je zowat elke dag zitquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles dit is geen sc dit is kusjes geven en ontvangen. Het is een sneu aftreksel
Oh kom op het hele zwikkie is hier gelandquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Users die in DTS posten mogen blijkbaar niet ergens anders posten want dan blijft het een DTS- subforum
Dat jij een probleem hebt met mensen die vriendelijk zijn tegen elkaarquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles dit is geen sc dit is kusjes geven en ontvangen. Het is een sneu aftreksel
Ja klopt ik mis badeendquote:
Dan ga je toch en blijf je weg. Is heel simpel hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar Héééquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat jij een probleem hebt met mensen die vriendelijk zijn tegen elkaar
is jouw ding
dat betekent niet dat we er mee moeten ophouden omdat het jou irriteert
Elke dag 20 keer maar goed latersquote:
Dag anoniemquote:
Zaterdag zon daarna weer regenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:19 schreef greysbones het volgende:
Gaan we nog een beetje fatsoenlijk weer krijgen of blijft het zo
getverquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zaterdag zon daarna weer regen
Kijkze tot de volgende keerquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef Sestra666 het volgende:
Ik ga een seminar kijken.. tot later![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef Sestra666 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef Sestra666 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan gewoon niet oliebollen bakkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
getver
ik ben nog aan het bedenken of ik oliebollen ga bakken
maar heb ik ook niet echt zin in
tis het gewoon niet dit jaar hequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan gewoon niet oliebollen bakken![]()
Klopt, weet ook niet of mijn zwager weer oliebollen gaat makenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis het gewoon niet dit jaar he
ik deed dat eerder altijd met mijn vaderquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, weet ook niet of mijn zwager weer oliebollen gaat maken
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik deed dat eerder altijd met mijn vader
maar die heeft dus Corona nu
Hopelijk niet veel last er van?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopelijk niet veel last er van?
Wel raar inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
mijn moeder had het twee weken geleden en nu is dus mijn vader aan de beurt
beetje raar zit meer dan 10 dagen tussen
Eén vd 2 gaat vreemd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
mijn moeder had het twee weken geleden en nu is dus mijn vader aan de beurt
beetje raar zit meer dan 10 dagen tussen
Verkeerd topic...quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef ToT het volgende:
Ja dat zijn wel weer genoeg puntjes voor Grijsje!
Vunz, neem eens een voorbeeld aan mij.quote:
SBE doet dat noooooiiiiitquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vunz, neem eens een voorbeeld aan mij.
Ik zou niet durven.quote:
Ik geef mijn parkiet de schuld.quote:
had de oudste hier ook heel langquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:07 schreef ToT het volgende:
Zo, een heel leger aan konijnen en een babypop in Mini-ToT's bedje, en hijzelf past er wonder boven wonder ook nog bij in!
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
had de oudste hier ook heel lang
meer knuffels in bed dan kind
heel verstandigquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]Ja op zich liet hij wel 2 Nijntjes beneden liggen, maar om gejank te voorkomen heb ik die er toch maar bij gelegd.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel verstandig
kan zijn dat hij dit met voorbedachte rade deed
om er later nog om te vragen
Scheelt ook weer heen en weer lopenquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]Ja op zich liet hij wel 2 Nijntjes beneden liggen, maar om gejank te voorkomen heb ik die er toch maar bij gelegd.
Precies!quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Scheelt ook weer heen en weer lopen
Maily🍑🥝❤quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Scheelt ook weer heen en weer lopen
Nu je grote slang zegt bedenk ik mij dat ik die ook ooit eens heb gehad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Was wel ff kijken welke pop nu waar moest zitten/liggen/whatever.
En hij heeft ook nog een lading andere poppen in bed he!Een grote slang, wat leeuwen en beren en nog wel meer andere dieren die in het echt niet bij je kleine in de buurt zou willen hebben!
Ja we hebben er zo eentje bij de IKEA gehaald.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu je grote slang zegt bedenk ik mij dat ik die ook ooit eens heb gehad.
Als ik het mij goed herinner werden die vroeger gebruikt om tocht langs de ramen tegen te gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hebben er zo eentje bij de IKEA gehaald.Groot succes!
Ah ja die had je idd ook!quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner werden die vroeger gebruikt om tocht langs de ramen tegen te gaan.
Meer als decoratie dan functioneel.quote:
Mijn ouders hebben er vorige winter zo eentje gehaald voor bij de keuken deur, maar die had de hond binnen no time als knuffel in zijn mand gelegdquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meer als decoratie dan functioneel.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er vorige winter zo eentje gehaald voor bij de keuken deur, maar die had de hond binnen no time als knuffel in zijn mand gelegd
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er vorige winter zo eentje gehaald voor bij de keuken deur, maar die had de hond binnen no time als knuffel in zijn mand gelegd
Van onderen?quote:
wie was dat nu die net zij dat hij geen doordenker wasquote:
Ik zou het niet meer weten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie was dat nu die net zij dat hij geen doordenker was
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie was dat nu die net zij dat hij geen doordenker was
hij lacht je toequote:Op dinsdag 28 december 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je mij uit te lachen?[ afbeelding ]
Voor deze ene keer dan...quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je mij uit te lachen?[ afbeelding ]
Neuh ik zit nu met een oud-collega te chatten die me na al die jaren ineens teruggevonden heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:45 schreef greysbones het volgende:
hij zal wel aan het familietimen zijn
Dat was een snelle 'family time'quote:
Nee geen family time momenteel!quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was een snelle 'family time'![]()
Idd, die kwam weer even gezellig koezelen en knuffelen.quote:
Immer gezellig die zurige muisquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, die kwam weer even gezellig koezelen en knuffelen.
Hey draakje.quote:
Hee eendjequote:
ToTquote:
Greyssssssquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Greyssssss![]()
Welk weekend gaan we nou naar Praag?
Je hebt nog een duistere kelder ontdekt voor @Haags lieflijke loft gevondenquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]Woei! Ik weet nog wel een geinig stekkie waar je leuk kunt vertoeven!
Greys zou die kamer van 95 euro boeken die normaal 1000 euro kostquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]Woei! Ik weet nog wel een geinig stekkie waar je leuk kunt vertoeven!
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt nog een duistere kelder ontdekt voor @:haags lieflijke loft gevonden![]()
volgend?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Greyssssss![]()
Welk weekend gaan we nou naar Praag?
Ja nou datzelfde hotel, maar dan "slechts" een Executive kamer he!quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Greys zou die kamer van 95 euro boeken die normaal 1000 euro kost
Lijkt me echt gaaf om in zo'n luxe kamer te zijn een paar nachten
Welk geinig stekkie ken jij?
Ik mocht toch ook mee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgend?
mini is nog niet klaar
wordt toch een duur grapje
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgend?
mini is nog niet klaar
Dat is niets voor @Haags veel te luxe en zulksquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee!
boven de ¤1000quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]Oei, zo erg @:naardegallemiezen dus?
Dan wachten we eventjes op Mini, die moet het wel aankunnenquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgend?
mini is nog niet klaar
Aj shit, das niet niks.quote:
Dat soort dingen komen nooit uit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
komt ook zo lekker uit in december![]()
in december zeker nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat soort dingen komen nooit uit.
Dan wil je sowieso al zo min mogelijk zorgen aan je kop.quote:
Zeg je nou dat Greys een kop heeft?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wil je sowieso al zo min mogelijk zorgen aan je kop.
Maar nu boeken en dan eind januari/februari gaan? Dan kun je meteen vast wat opzij zetten daarvoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
komt ook zo lekker uit in december![]()
Ik zie een kop op haar UI, jij hebt geen kopquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Greys een kop heeft?Straks heeft ze ook nog poten.
top ideequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nu boeken en dan eind januari/februari gaan? Dan kun je meteen vast wat opzij zetten daarvoor.
Daarna zal die kamer weer te duur zijn vermoed ik
oehhhh solid gedisssssstttttttquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie een kop op haar UI, jij hebt geen kop
O nou heeft ze ook nog een ui. Het wordt alleen maar mooier hier.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie een kop op haar UI, jij hebt geen kop
Solid doet ook steeds gemeen tegen mijquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhh solid gedissssssttttttt
Eeeeecht niet. Ik heb je een lieve attente PM gestuurd laatst.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Solid doet ook steeds gemeen tegen mij
wat een nare rots is hetquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Solid doet ook steeds gemeen tegen mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |