Die blijft gewoon vaak wakker, of hij valt voor die tijd in slaapquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef suzi1 het volgende:
nou snap ik die wekker ook die mario snachts zet
Wil je er ook één?quote:
Dat doen er meer om Mario een hak te zetten. Sneu spel welquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef suzi1 het volgende:
Want Mario is speciaal?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen er meer om Mario een hak te zetten. Sneu spel wel
Best gek he? Je wekker zetten en uit je bed komen om de laatste post voordat FOK offline gaat te pakken en dan alsnog naar bed gaan, hoe gek ben je dan? Dan heb je echt wel een beperking.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef suzi1 het volgende:
FOK gaat offline om dan een backup te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
FOK gaat elke nacht ongeveer 20 minuten (dat verschilt) offline en zodoende kan niemand doorposten en diegen die het laatst postte krijgt dan als het ware 20 (of meer) punten. Dit gebeurd dacht ik rond half 4 snachts.
Waarom FOK offline gaat had dacht ik met indexerern te maken?
Pcies!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef suzi1 het volgende:
ik ben verdomme blei als ik slaap. ga geen wekker zetten voor 20 puntjes
30.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef suzi1 het volgende:
ik ben verdomme blei als ik slaap. ga geen wekker zetten voor 20 puntjes
Nou nee maar heel eerlijk hij lijkt me wel een beetje wat achtergesteld om het netjes te zeggen. Dat weet iedereen neem ik aan. Ik denk dat winnen voor hem rust gaat geven. Laat die gozer een keerquote:
Dus ik moet me schuldig gaan voelen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar heel eerlijk hij lijkt me wel een beetje wat achtergesteld om het netjes te zeggen. Dat weet iedereen neem ik aan. Ik denk dat winnen voor hem rust gaat geven. Laat die gozer een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |