Sorryquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil terug naar voordat ik mijn post plaatste
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En weer een nummer naar de tyfus
Zou je niet verwachten met zo'n stemquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Grappig dat dit dus totaal anders is dan de rest van hun oeuvre. Nazareth is normaliter van t wat hardere werk
Moet er zelf niet aan denken inderdaad. Maar van een ander.. altijd leuke feestjesquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Moet er zelf niet aan denken inderdaad. Maar van een ander.. altijd leuke feestjes
is toch wel bij meer van dergelijke bands zo? bekendere nummers zijn balladsquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Grappig dat dit dus totaal anders is dan de rest van hun oeuvre. Nazareth is normaliter van t wat hardere werk
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neee nooit gehoord![]()
Maar dat vind ik niet erg als ik het zo hoor
Zie je bij veel bands toch in de top2000. Vaak de ballads en rustigere nummers wat men kent. Is ook niet gek, want wat stevigere werk is te eng om op de radio te draaien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Son of a Bitchquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vorige maand nogquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Moet er zelf niet aan denken inderdaad. Maar van een ander.. altijd leuke feestjes
More Than Words bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is toch wel bij meer van dergelijke bands zo? bekendere nummers zijn ballads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |