Dan heeft ze het het liefst stevig in de slaapkamerquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn zusje heeft op Love Hurts gestemd
Zowquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan heeft ze het het liefst stevig in de slaapkamer
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jemigquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@essnhills heeft jou ook de lyrics verteldquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:18 schreef Evenstar het volgende:
Love hurt
Love huuuurts
Love huuuuuuurts
Repeat
Klassieker
Ik wil terug naar voordat ik mijn post plaatstequote:Op dinsdag 28 december 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:19 schreef essnhills het volgende:
In 2005 waren we op vakantie in Noorwegen op vakantie waren deden we voor de grap in 1 van de huisjes de tv aan. Toen kwam er een reclame voor Yoghurt voorbij. Dat was dit liedje, en dan iedere keer een andere smaak ofzo in beeld
YOGHURT
YOGHURT
YOGHURT
Of in Het Keldertje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar.. ken je hem?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:essnhills heeft jou ook de lyrics verteld
En weer een nummer naar de tyfusquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:19 schreef essnhills het volgende:
In 2005 waren we op vakantie in Noorwegen op vakantie waren deden we voor de grap in 1 van de huisjes de tv aan. Toen kwam er een reclame voor Yoghurt voorbij. Dat was dit liedje, en dan iedere keer een andere smaak ofzo in beeld
YOGHURT
YOGHURT
YOGHURT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |