Dan moet ik het van de Euro Tours hebben onthouden, kan ook (lol).quote:
Zie de laatste tijd maar weinig posts van Haags.quote:
Darters met trilpijlen gun ik een tribunaalquote:
Hij heeft er wel vaker mee gegooid volgens mij. Ook weer snel weggelegd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan moet ik het van de Euro Tours hebben onthouden, kan ook (lol).
Cross in zijn wereldkampioensjaar smeet ook constant derde pijlen in dubbel. Ongekendquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Chippiegang het volgende:
Weer zon laatste pijl in de dubbel, dat deed ie ook tegen Barney al toch?
Gespeeld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef appeleibanaan het volgende:
Komt er nog een kantelpunt of is het gespeeld?
Nu heb je de tijd makker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
godver ik moet pissen als een kikker nu
It aint over till the fat lady sings.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef appeleibanaan het volgende:
Komt er nog een kantelpunt of is het gespeeld?
Ik werd een paar dagen geleden om 6 uur 's ochtends gebeld door een willekeurig 06-nummer. Teruggebeld, bestaat het nummer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom bellen mensen mij op dergelijke momenten
Vast de lokale dealer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik werd een paar dagen geleden om 6 uur 's ochtends gebeld door een willekeurig 06-nummer. Teruggebeld, bestaat het nummer niet.
[ afbeelding ]
Ik kan de beelden verder even niet 1-2-3 vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft er wel vaker mee gegooid volgens mij. Ook weer snel weggelegd.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
Wright heeft al eens eerder met dunne punten gegooid, hoor.
Ik schakel overigens puur in omdat ik mensen op Twitter in paniek zag raken om Raait' zijn pijlen.
Lijntje in de ochtend haalt het scherpe randje er wel van afquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik werd een paar dagen geleden om 6 uur 's ochtends gebeld door een willekeurig 06-nummer. Teruggebeld, bestaat het nummer niet.
[ afbeelding ]
Anders is zieligquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoezo mag Gurney op 441 beginnen?
Weer veel te laat terug naar de zaal.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoezo mag Gurney op 441 beginnen?
Ligt er wel aan wat je neemt trouwensquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lijntje in de ochtend haalt het scherpe randje er wel van af
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou Manley nu in een klein stoffig huisje in Amarillo wonen?
Vond de Hankey walk on ook altijd wel goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
BRING BACK THE WAY TO AMARILLO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |