SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over twee weken Van Gerwen-Cross, dat heeft wel veel potentie. Al kan er veel gebeuren in twee weken.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
Price v Van Gerwen heb ik alweer teveel gezien voor mijn gevoel, maar ik kijk toch even mee.
Van Gerwen doet het wel rustig aan in ieder geval. Komend weekend ook weer geen vloertoernooitjes, misschien volgende week.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over twee weken Van Gerwen-Cross, dat heeft wel veel potentie. Al kan er veel gebeuren in twee weken.
Barney wel toch?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Gerwen doet het wel rustig aan in ieder geval. Komend weekend ook weer geen vloertoernooitjes, misschien volgende week.
Van Gerwen en Goldie zijn dit weekend afwezig; volgende week alleen Menzoer.quote:
43 27 ofzoquote:Op donderdag 4 april 2019 22:48 schreef KennyPowers het volgende:
Benieuwd hoe Price dit nog gaat weggeven
Staat nog steeds een breek voor.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Je verwacht het niet. Vuile choker
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Het is te warm op het podium voor The Iceman. Hij begint te smelten
Een Marokkan belt ook niet aan maar slaat een ruitje in.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
Die reclame met Ali B klopt niet. Als een marokkaan aanbelt zeg je niet kom maar binnen, maar bel je de politie.
Je bent in de war met een Antilliaan Hans.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Marokkan belt ook niet aan maar slaat een ruitje in.
1 pot nat.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent in de war met een Antilliaan Hans.
quote:Op donderdag 11 april 2019 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn die recap van vorige week nog ff
ja jonge ik had alleen de eerste 2 potten maar gezien. Zo gaat het iedere week.quote:
Haha ja daarvoor is het perfect om bij te blijvenquote:Op donderdag 11 april 2019 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jonge ik had alleen de eerste 2 potten maar gezien. Zo gaat het iedere week.
Ik zag het net toen ik beneden wat drinken ging halen, maar ik ben met school bezig als een nette student. Morgen zijn er weer belangrijkere events dan deze mensonterende folklore. Zoals Dan Dawson zou zeggen; #EuroTourÜberAlles.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Check die nieuwe speren van Wright @:el-stinho
ik had 8-6quote:Op donderdag 11 april 2019 20:43 schreef Machielovic het volgende:
Dat was niet de bedoeling Wright het moest 8-4 worden grrr
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ff kijken wat er vanavond in de airfryer gaat
Suljo optima formaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Mens is het beetje kwijt afgelopen weken lijkt wel.
Mensonterend langzaam inderdaad. Hup Prijs.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een tempo weer van Suljovic, verschrikkelijk.
Ik juich voor allebei, goed?quote:
Buh. Dit is wat hij kan, meer nietquote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Onnodige nederlaag van Gurney zeg.
Suljo en Gurney deden hun stinkende best dit buitenkansje alsnog voor je te verzieken...quote:Op donderdag 18 april 2019 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
eindelijk eens een keer dat ik MvG kan zien spelen voor bedtijd
ja t was niet veel idd. Hopen op het betere sloopkogelgenot nu. Al heb ik 7-7 in de prono staanquote:Op donderdag 18 april 2019 21:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Suljo en Gurney deden hun stinkende best dit buitenkansje alsnog voor je te verzieken...
In a Flash he was gone,..quote:Op donderdag 18 april 2019 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ome Fles gaat er weer vantussen vriendjes
Wij waren getuige van een stukje geschiedenistwitter:ochepedia twitterde op donderdag 18-04-2019 om 22:07:51The odds of 170 finishes in two consecutive televised legs are about 80,000:1. We would expect to witness such an event about once every 10 years. reageer retweet
Werd je zodanig gemist?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
Ik schakel overigens puur in omdat ik mensen op Twitter in paniek zag raken
Nee. Premier League sla ik meestal over. Zaterdag weer volle pond met de ET.quote:
Begrijpelijke keuze. Tamelijk kansloze avond dit.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Premier League sla ik meestal over. Zaterdag weer volle pond met de ET.
ja dat die vrouw dat doet dat is best maar een man aan de top brrrrquote:Op donderdag 18 april 2019 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uitgezet. Trilpijlenaids
Stop daar eens heel gauw mee Peter
Qua spel verdenk ik Roowbin ervan.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:44 schreef Machielovic het volgende:
Zou er een tennisser zijn die elke wedstrijd een ander racket probeert?
Ik gun Wright een major met winst tegen MvG in de finale.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Gaat Wright binnen nu en een paar jaar een Raybarretje doen?
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
nee Frank zo ziet Smiff er altijd uit
Gaat gewoon verliezen dadelijkquote:
Hij ligt op koers in principe. Komen nog genoeg Euro Tours en Player Championships aan.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoe staat het eigenlijk met Raybar's OoM?
Ah okee. Hoeveel moet ie nog verdienen?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij ligt op koers in principe. Komen nog genoeg Euro Tours en Player Championships aan.
Uit m'n hoofd toch nog 20k ongeveer.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee. Hoeveel moet ie nog verdienen?
beetje jammerquote:Op donderdag 25 april 2019 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd vervelende Prijs gaat winnen
gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 april 2019 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Maakt het nou maar 7-7 ook dan. Goed voor mijn pronostiekske
Flink envelopjequote:
Diner met Daphnequote:
Party timequote:Op donderdag 2 mei 2019 20:16 schreef Machielovic het volgende:
Ja drt het is weer donderdagavond het wekelijkse dartsfestijn is weer begonnen
Ik denk dat ik oversla.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Dit is niet het meest opwindende programma ooit he
Wel voor de tussenstand maar qua affiches nee inderdaadquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Dit is niet het meest opwindende programma ooit he
Ik kijk tot het voetbal begint, en als het daarna nog bezig is. Potje Wade-Price heeft nog wel wat potentiequote:
Weer geen whitewashquote:
Dagjesvolkquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef Zipportal het volgende:
De kutschimmelreclame is nu Iberolax geworden.
Tja. Wright heeft niet De slimste Mens gewonnen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:51 schreef Machielovic het volgende:
en last van je resultaten? Elke week nieuwe pijlen
Niks moet neefquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
2 bere eenzijdige zaadpotten en dan moet ik gaan slapen
ja wel in mijn keurslijf wel #kantoorslaaf allesquote:
Thuiswerken gewoon? Bedrijven die dat niet willen, willen je controleren genot.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wel in mijn keurslijf wel #kantoorslaaf alles
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thuiswerken gewoon? Bedrijven die dat niet willen, willen je controleren genot.
Hij is wel lekker freshj maatquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:08 schreef Zipportal het volgende:
Voor dit prutswerk heeft Wright weer drie uur in de kappersstoel gezeten.
Zou jij de vrouw van Wright eens willen melken?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:08 schreef Zipportal het volgende:
Voor dit prutswerk heeft Wright weer drie uur in de kappersstoel gezeten.
Ah bah joh gadverquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou jij de vrouw van Wright eens willen melken?
We vragen het dagjesvolk: @Wereldgozer wel even.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou jij de vrouw van Wright eens willen melken?
Dat is toch je kloonaccount?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We vragen het dagjesvolk: @:wereldgozer wel even.
Wat vind jij van de nieuwe vriendin van Oxlade-Chamberlain? Die chick is van die meidengroep Little Mixquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kloonaccount volgt b-sporten, zo ver gaat mijn parodie niet.
In de keuken ermee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe vriendin van Oxlade-Chamberlain? Die chick is van die meidengroep Little Mix
SOWWWWW
https://www.instagram.com/perrieedwards/?hl=nl
dat magquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:18 schreef franklop het volgende:
Het kan me niet echt meer boeien die PL eigenlijk
Dat hele darten begint gewoon saai te worden. Op een paar toernooien na.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:18 schreef franklop het volgende:
Het kan me niet echt meer boeien die PL eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |