96 outsiders aan de start van het toernooi genotquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef The_Undertone het volgende:
Cross outsidertje voor de titel hoor.
Dat moet groeien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
96 outsiders aan de start van het toernooi genot
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet jij nog in welke periode Raait met die dunne punten gooide?
Dacht dat hij dat eens op de Matchplay deed.
Wat een fluitketels.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom bellen mensen mij op dergelijke momenten
Dan moet ik het van de Euro Tours hebben onthouden, kan ook (lol).quote:
Zie de laatste tijd maar weinig posts van Haags.quote:
Darters met trilpijlen gun ik een tribunaalquote:
Hij heeft er wel vaker mee gegooid volgens mij. Ook weer snel weggelegd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan moet ik het van de Euro Tours hebben onthouden, kan ook (lol).
Cross in zijn wereldkampioensjaar smeet ook constant derde pijlen in dubbel. Ongekendquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Chippiegang het volgende:
Weer zon laatste pijl in de dubbel, dat deed ie ook tegen Barney al toch?
Gespeeld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef appeleibanaan het volgende:
Komt er nog een kantelpunt of is het gespeeld?
Nu heb je de tijd makker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
godver ik moet pissen als een kikker nu
It aint over till the fat lady sings.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef appeleibanaan het volgende:
Komt er nog een kantelpunt of is het gespeeld?
Ik werd een paar dagen geleden om 6 uur 's ochtends gebeld door een willekeurig 06-nummer. Teruggebeld, bestaat het nummer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom bellen mensen mij op dergelijke momenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |