Ik schrok bijna, moest toch even checken of in ieder geval Easy Livin' er nog in staat...quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook July Morning van Uriah Heep kunnen staan
Pubermeisjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:40 schreef houdjemond het volgende:
Dit hoeft niet zo van mij, tiktok ofzo?
Uitgedroogd stokbrood is het.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet eens zo heel erg, maar echt boeiend is het ook niet.
Zo stiekem dat je het hier beter niet kan melden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:40 schreef laxus13 het volgende:
Stiekem best een leuk numme
Heel stiekem dan
Staat Te hoogquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
dit mag één richting op en dat is de uitgang.
(haha snap je want ze heten one direction)
Het is een beetje als naar de muur staren terwijl je bij de chinees op je voer zit te wachtenquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, 2013, gewoon één van de grootste boybands van de afgelopen 20 jaar / ooitquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:40 schreef houdjemond het volgende:
Dit hoeft niet zo van mij, tiktok ofzo?
Dat is wel een beetje mijn levensverhaalquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je stream hapert, ligt een stukje achter of zo.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje mijn levensverhaal
eenrichtingsverkeerquote:
Mapsquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Origineel van Lesley Roy is beter.
dit stukje doen ze er dus nooit bijquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Oh my baby, baby, I love you more than I can tell
I don't think I can live without you and I know that I never will
Oh my baby, baby, I want you so it scares me to death
I can't say anymore than I love you, everything else is a waste of breath
Ach. wij kennen toch ook allemaal de klassiekers van the Spice Girls en the Backstreet Boys?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:41 schreef Eightyone het volgende:
Dat de stemmende fans van toen zich überhaupt iets van de muziek herinneren (bij zulke groepjes bijzaak).
Richting een volgend nummer met hetzelfde figuur erin.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:42 schreef PzKpfw het volgende:
Een richting... jammer dat het de verkeerde is.
maar dit was niet mijn jeugd, dit geen sentiment, dus kut en saai.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:42 schreef essnhills het volgende:
Ac
[..]
Ach. wij kennen toch ook allemaal de klassiekers van the Spice Girls en the Backstreet Boys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |