Na al die series kan er nooit meer iemand wonen toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En dat talloze afleveringen aaneen.
Ze lokken het uit ofzo, ze doen vast iets in het water daarquote:
Hopelijk niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Stel nou je laat mensen van de hele westerse wereld ofzo stemmen op de Top2000. Wel een beetje verdeeld naar inwoners per land/taalgebied misschien. Zou er dan een nummer van een Nederlandse band in de lijst staan?
Radar Love is erg groot in de hele Amgelsaksische wereld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Stel nou je laat mensen van de hele westerse wereld ofzo stemmen op de Top2000. Wel een beetje verdeeld naar inwoners per land/taalgebied misschien. Zou er dan een nummer van een Nederlandse band in de lijst staan?
Ik denk alleen Radar Love of misschien Twilight Zone jaquote:
Golden Earring sowieso.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijkend naar mn whiskyquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:33 schreef Kopiko het volgende:
@:dagoduck kijkend naar zijn laatste (nog ongeopende) blik HJ ...
Alleen Elvis blijft bestaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:33 schreef PzKpfw het volgende:
Er is maar een echte Elvis en dat is Elvis!
Oei.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:33 schreef Kopiko het volgende:
@:dagoduck kijkend naar zijn laatste (nog ongeopende) blik HJ ...
Pitstop Boys.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Twilight Zone denk ik niet, is wel hun beste hit maar geloof niet zo heel populair, zeker niet in de albumversiequote:Op dinsdag 28 december 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk alleen Radar Love of misschien Twilight Zone ja
Vast wel iets, van Within Temptation, Venus, Van Halen ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ja over 25 minuten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Moet jij niet naar een buffet of zo?
Warren Buffett?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Moet jij niet naar een buffet of zo?
Mia.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen Elvis blijft bestaan.
Ik vrees voor veel Volendamse meuk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien Venus nog wel als het een lijst met oudere nummers wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Radar Love is erg groot in de hele Amgelsaksische wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |