Het nieuws en de reclame wil je niet missen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heeft vast kwartier in auto zitten wachten.
Plastische chirurgie (en een verkeerde belichting) maakt meer kapot dan je lief is…quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij ziet er toch wel een beetje albino uit
Nat broekje dus nu voor meneer HJMquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij waardeert het ook hoor, gelukkig
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:08 schreef Poppejans het volgende:
Nooit geweten dat er een Joe Jackson is die niet bij de Jackson 5 hoort
Vannacht toch maar iets langer slapen, anders plant ik mn auto morgen nog tegen een boom of lantaarnpaal ofzoquote:
*lichtekooienquote:
Haha, dat gaat nooit gebeuren natuurlijk.quote:
Of thuiskomen en ik zit op de bankquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het nieuws en de reclame wil je niet missen inderdaad.
Smash kreeg ik op cassettebandje van iemand. Ge-wel-digquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:08 schreef PzKpfw het volgende:
Straks Offspring genot. Fantastische band en het album Americana is echt geweldig. Ik weet nog goed dat ik de illustratie op de albumhoes als kind best eng vond
Je kan ook gewoon thuisblijven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vannacht toch maar iets langer slapen, anders plant ik mn auto morgen nog tegen een boom of lantaarnpaal ofzo
Men can take a Malle babbequote:
Helemaalquote:
Ik kan het proberenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, dat gaat nooit gebeuren natuurlijk.
Serieus! Vrij ernstig he..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |