Stand On The Horizon mag ook wel in dit rijtje. Daar kan je gewoon niet bij stil blijven zitten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ulysses, The Fallen, Do You Want To, You Could Have It So Much Better en Lucid Dreams. Die eerste plaat heeft vooral deze, Cheating on You en Michael die daarmee kunnen concurreren. Maar al het andere van plaat 1 is wel beter dan al het andere van de andere platen
Voor?quote:
Ik knal er maar ff een nummer van Children of Bodom overheenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
"You don't really care for music do you"
Zong Lisa Lois over zichzelf
Ow nee ik verwar je met @essenhillsquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Huh wat? mijn uurlijstjes bevatten sowieso vrij weinig![]()
Collectief kotsenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voor?
Buckley versie is het mooist
Dat schijnt dood te slaan op dit nummer, ik zou nog ff wachtenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even een nieuw flessie bier pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via @Dr_FlashHet beste adres voor al uw primeurs!
Voor de volgende wel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |