Volgend jaar maar eens een campagne starten om dat voor elkaar te krijgen danquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Goddank staan de Toppers niet in de Top 2000
Ik heb ze ook gezienquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was in eerste instantie niet eens per se zo iets van ik moet CoB nog een keer live zien...
Maar toen ik hoorde dat Alexi was overleden had ik toch zo iets van... blij dat ik ze toch nog een keer heb gezien
Ga dan naar Antwerpen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:26 schreef Zorro het volgende:
Take me out zegt ie.
HET IS VERDOMME LOCKDOWN JA
Goed idee, een campagne om het voor elkaar te krijgen dat de toppers niet in de top2000 staanquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens een campagne starten om dat voor elkaar te krijgen dan
Ik doe meequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goed idee, een campagne om het voor elkaar te krijgen dat de toppers niet in de top2000 staan
Ulysses, The Fallen, Do You Want To, You Could Have It So Much Better en Lucid Dreams. Die eerste plaat heeft vooral deze, Cheating on You en Michael die daarmee kunnen concurreren. Maar al het andere van plaat 1 is wel beter dan al het andere van de andere platenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aan welke liedjes zit je te denken?
Zou Britt doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:27 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
LALALALALALAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh wat? mijn uurlijstjes bevatten sowieso vrij weinigquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]isorden
![]()
Jouw lijstjes hadden dit jaar minderVolgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |