Zeg datquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee joh! Dan hadden we Lucid Dreams nooit gehoord.
Dan had je wel hun beste losse liedjes gemist, maar na 3 was het wel écht klaarquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Franz Ferdinand is weer zo'n band die na het eerste album eigenlijk wel meteen had kunnen stoppen.
Er moet wel plek overblijven voor Toppers al Tino Martin en Snellequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vind het wel bijzonder dat een toch best wel bekende artiest als Billy Idol met geen enkel nummer in de lijst staat
Do You Want To is anders ook wel heel lekker hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Franz Ferdinand is weer zo'n band die na het eerste album eigenlijk wel meteen had kunnen stoppen.
Die van mij is ongeveer hetzelfde en is echt hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een plaksnor toch?
Aan welke liedjes zit je te denken?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had je wel hun beste losse liedjes gemist, maar na 3 was het wel écht klaar
quote:
Goddank staan de Toppers niet in de Top 2000quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:25 schreef Piebe het volgende:
[..]
Er moet wel plek overblijven voor Toppers al Tino Martin en Snelle
Maakt mij geen reet meer uit wat ze draaien of iets overrated is, als ik maar weer een keer lowlands ofzo kan meepakkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doet het altijd heel goed op dansavonden in de Heineken/voorheen Grolsch op Lowlands idd.
(en is als zodanig stiekem lichtjes overrated)
Ssssssssssst....quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Goddank staan de Toppers niet in de Top 2000
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont stopt je in de gin tonic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |