Eentje is idd meer dan genoegquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:10 schreef houdjemond het volgende:
Ik wou op deze stemmen maar had al een RHCP
CV ketel al wel gefixt hoop ik?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik houd het niet precies bij
Maar toen ik afgelopen donderdag 14 uur lang had gewerkt en vervolgens het warme water uitviel scheelde het niet veel.
Nou...quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging eten ipv schranzen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Nee natuurlijk niet. Dat zou onzinnig zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Onzinnige discussie
Patatroepers geven toch nooit toe dat ze fout zitten
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou...
Nou...Smoesjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik Othersidequote:Op dinsdag 28 december 2021 18:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb dit keer voor californication gekozen. Misschien doe ik deze weer volgend jaar.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:09 schreef essnhills het volgende:
Het zijn gefrituurde aardappelreepjesIk ook, met sla en schnitzel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
I rest my casequote:Op dinsdag 28 december 2021 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dat zou onzinnig zijn.
Ja gisteren kwamen ze eindelijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
CV ketel al wel gefixt hoop ik?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben duidelijk te vroeg voor oprechte vragen. Ik probeer het om 11 uur nog wel eens
Poeh, geen idee. Ik huil bijna nooit. Maar vast iets met een zielig dier, dan moet ik altijd jankenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer hebben jullie eigenlijk voor het laatst gehuild?
Om het even luchtig te houden
ik heb t geprobeerdquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben duidelijk te vroeg voor oprechte vragen. Ik probeer het om 11 uur nog wel eens
ik doe het zo bij mijn stoofpotjequote:
Ga zelf dan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:13 schreef Bayswater het volgende:
De gitaartjes op de
beeldschermen worden wat vermoeiend, mag wat creatiever.
De antwoorden bevielen niet?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:13 schreef PippenScottie het volgende:
Je oprechte vragen worden altijd erg gewaardeerd! Verfrissende afwisseling met alle flauwe grappen enquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:13 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |