Pak je rustmomenten!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de oven aangezet. Even bijkomen nu
He sommige denken blijkbaar dat het er gezelliger van gaat wordenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in je partner moet je vooral samen naar de woonboulevard gaan
*ook even gaat doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de oven aangezet. Even bijkomen nu
Je hebt hier zo'n stuk waar de Gamma, Kwamtum, Praxis, BCC etc. allemaal bij elkaar zitten. Die zaterdag dat er 's ochtends een persco voor 's avonds werd aangekondigd..quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat mensen dat doen
Stond vorig jaar nog lager.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom staat dit zo laag?
Geen monogaam type die Robert.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:07 schreef PippenScottie het volgende:
Robert Smith en zijn mannen zijn 24 november in Nederland
Ik ga niet bekennen dat dat deze week nog wasquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer hebben jullie eigenlijk voor het laatst gehuild?
Om het even luchtig te houden
Zojuist toen ik Mariah Carey weer moest aanhorenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
Toen Klaasje haar vertrek aankondigdequote:Op dinsdag 28 december 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
Optimistquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:08 schreef Bayswater het volgende:
Nog 11 maandjes wachten op the Cure in de Ziggo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |