Working 9 to 5, what a way to make a livingquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
877 en 876 gaat een oh ja moment worden
Ik zie die hele post van Diaan nietquote:
wat een verschrikking. dat mensen niet badend in het zweet van dat nummer wakker schrikken in december.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Dacht dat ik eindelijk van Mariah af was met haar kerst meuk
Nooit begrepen dat mensen dat doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja…zelfde mensen die verbaast zijn dat er een file is bij de Ikea op 2e paasdag
Als je gewoon niet naar Sky Radio luistert hoor je haar niet zo vaak, dat scheelt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wat een verschrikking. dat mensen niet badend in het zweet van dat nummer wakker schrikken in december.
Gewoon 57x per dag op sky hequote:Op dinsdag 28 december 2021 18:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wat een verschrikking. dat mensen niet badend in het zweet van dat nummer wakker schrikken in december.
Ah nu welquote:
Je moet haar even de-blokkeren. Wat je inmiddels dus al deed.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:03 schreef essnhills het volgende:
Ik zie die hele post van Diaan nietWat is dit
Alsnog, in supermarkten ed ontkom je er vooralsnog niet aan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je gewoon niet naar Sky Radio luistert hoor je haar niet zo vaak, dat scheelt.
Mijn favoriete file is op zo’n feestdag van de Duitse grens naar de outlet in Roermond.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja…zelfde mensen die verbaast zijn dat er een file is bij de Ikea op 2e paasdag
En niet omdat ze iets nodig hebben, want dan ga je wel een weekje later als er geen kip loopt, nee, voor de “gezelligheid” (lees, geen zin om met de partner en koters heel de dag thuis te zijn dus maar uit verveling op de woonboulevard gaan chagrijnen)quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat mensen dat doen
Nog steedsquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Alsnog, in supermarkten ed ontkom je er vooralsnog niet aan.
nee hans, tussen sinterklaas en kerst.quote:
Terecht jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn favoriete file is op zo’n feestdag van de Duitse grens naar de outlet in Roermond.
Soms denk ik namelijk dat ik mijn leven verpruts, maar dan hoor ik dat mensen op Tweede Paasdag in die file staan en dan voel ik me iets beter over mijn eigen leven
Als je geen zin hebt in je partner moet je vooral samen naar de woonboulevard gaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:05 schreef alopio het volgende:
[..]
En niet omdat ze iets nodig hebben, want dan ga je wel een weekje later als er geen kip loopt, nee, voor de “gezelligheid” (lees, geen zin om met de partner en koters heel de dag thuis te zijn dus maar uit verveling op de woonboulevard gaan chagrijnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |