Ik geloof in april, toen ik net een leuke date had met een meid maar ze me toch afwees. Ik had al best vaak dit soort blauwtjes gelopen en dat was even de druppel die de emmer deed overlopen I guess. Was daarna ook wel even klaar met daten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer hebben jullie eigenlijk voor het laatst gehuild?
Om het even luchtig te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Net nog toen ik eens ging kijken hoe duur de zorgverzekering isquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:09 schreef essnhills het volgende:
Het zijn gefrituurde aardappelreepjesgodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Als het al doorgaatquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:07 schreef PippenScottie het volgende:
Robert Smith en zijn mannen zijn 24 november in Nederland
Pak alvast weer een doos tissues dan...quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zojuist toen ik Mariah Carey weer moest aanhoren
Vast laatst nog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ik houd het niet precies bijquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
heb dit keer voor californication gekozen. Misschien doe ik deze weer volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:10 schreef houdjemond het volgende:
Ik wou op deze stemmen maar had al een RHCP
quote:
Vannacht schrok ik wakker en toen kwam Snellende. Dat gun je niemand, nachtmerries zijn beter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
paar weken terug toen we de cavia lieten inslapenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ehrm, gisteren toen van Inkel ging walzen voor le Lacs, van woedequote:Op dinsdag 28 december 2021 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |