Ik vind alles leuker dan dezequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:49 schreef peaceman het volgende:
I’m not so tough vind ik veel leuker dan deze.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dit is het hotel
Mijn moeder mag vandaag weer uit quarantaine
Fusion cuisine!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik eet ondertussen rijst met wienerschnitzel, in een charmante Chinees-Oostenrijkse combinatie
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:49 schreef peaceman het volgende:
I’m not so tough vind ik veel leuker dan deze.
Nice!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dit is het hotel
Mijn moeder mag vandaag weer uit quarantaine
Hm, kweenie, dan zou ik gewoon iets anders eten denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
In BBQ saus zit bijna altijd tomaat, dus tenzij ik weet wat er in zit neem ik het eigenlijk nooit
Maar crème fraîche is steeds vaker verkrijgbaar op pizza's.
En als ik het zelf maak doe ik paprikapuree, pesto of muhammara ofzo
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef ok01 het volgende:
Ik ga koken en borrelen
Tot later iedereen
Niks mis met IT nerds. Ben zelf ook een nerd (geen IT nerd), maar vaak ehmmm.. Missen ze ook e.e.a. aan spontaniteit en praatskills etc.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken vooral mensen die alleen aan die laatste voorwaarde voldoen. Ik werk in de IT
Ja en het wordt nog warmer. Maar we hebben zelf nog niet gezwommen..quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nice!
En het is warm genoeg om te zwemmen nog natuurlijk?
Ilse de Lange komt wel eens langs bij jouw vader?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn vader heeft zo'n hekel aan haar dat zijn assistente weet dat ze radio uit moet zetten als Ilse langskomt.
MeneerHJM is ook een IT-nerdquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met IT nerds. Ben zelf ook een nerd (geen IT nerd), maar vaak ehmmm.. Missen ze ook e.e.a. aan spontaniteit en praatskills etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |