Dit zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hoezo zit je mij te beschrijven?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef Diaan73 het volgende:
We zitten hier: https://www.riu.com/en/ho(...)ness&utm_content=PPY
Deze is wel mooiquote:
Sommige pizza's zijn ook met bijv. bbq-sausquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef essnhills het volgende:
Andere sausjes met toppings zijn vaak ook wel opties
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef ok01 het volgende:
Ik ga koken en borrelen
Tot later iedereen
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor![]()
Je moeder niet te ziek hoop ik?
Oeh Schnitzelquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik eet ondertussen rijst met wienerschnitzel, in een charmante Chinees-Oostenrijkse combinatie
Lekker inclusief, Fredquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik eet ondertussen rijst met wienerschnitzel, in een charmante Chinees-Oostenrijkse combinatie
Ik ken vooral mensen die alleen aan die laatste voorwaarde voldoen. Ik werk in de ITquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmmm
Leuke uitstraling, lekker mee kunnen praten (ik praat graag en veel, maar hou niet van monologen). Beetje spontaan. Sarcasme spreken is een vereiste..
In BBQ saus zit bijna altijd tomaat, dus tenzij ik weet wat er in zit neem ik het eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige pizza's zijn ook met bijv. bbq-saus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |