Wie houdt je tegen?quote:
Of zonder rumquote:
vaker dan MB ?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey pas de 15e keer dat ik bob marley hoor deze top 2000
Blijkbaar moet er voor 6 januari nog een vloer uit in het flatje van mijn wijlen oma. Ik zei tegen de familie (die niet uit huis mogen vanwege corona) dat ik deze week niet kan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik moet nog wat doen in het nieuwe huis. Morgenavond wel een verjaardig. Tijdens de Top 2000 jarig zijnWie verzint zoiets.
Hij komt nog maar 3x denk ik en dat zijn 2 van de 3 besten en dat liedje wat alleen maar zo hoog staat door Ajaxfansquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou het lijkt nu toch snel klaar te zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo maar eens de keuken in, maar het darts schiet ook niet op
En steeds hetzelfde liedje ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wacht op Bean.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo maar eens de keuken in, maar het darts schiet ook niet op
Niks aan gelogen toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blijkbaar moet er voor 6 januari nog een vloer uit in het flatje van mijn wijlen oma. Ik zei tegen de familie (die niet uit huis mogen vanwege corona) dat ik deze week niet kan.
Laat marco het maar niet horenquote:
Klopt.quote:
Gauw een like gezetquote:
Dat wordt vanaf nieuwjaarsdag doorwerken ouwe reusquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blijkbaar moet er voor 6 januari nog een vloer uit in het flatje van mijn wijlen oma. Ik zei tegen de familie (die niet uit huis mogen vanwege corona) dat ik deze week niet kan.
Kon het maar andersomquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:08 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Ajax heeft Bob Marley kapoet gemaakt.
niks mis met dat uitshirt ouwe reus en ik ben geen ajacied.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:08 schreef Coco het volgende:
Stelling:
altijd leuk, virtuele irl borrelquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik doe zo met je mee
Heb een online borrel namelijk
Net zo leegquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:08 schreef Koen66 het volgende:
benieuwe hoe het cafe er over 365 dagen bijstaat
Mwah, dat kwam uit z'n kleine teenquote:
Ik kan dit ook hoor. Heel lang over niets praten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:08 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen en schoonmoeder praten al een kwartier tegen elkaar over, vooral, oliebollen. Ik snap vrouwen niet.
Nu gaat het erover dat de hond van haar tante vandaag jarig is.
Ze zijn toch echt wel normaal en lief verder
Ik vind die online borrels toch net niks eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik doe zo met je mee
Heb een online borrel namelijk
Alleen maar dat liedje met die vogels. De rest niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:08 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Nog een lik.quote:
dit jaar dachten we ook dat we er met de zomer wel klaar mee zouden zijnquote:
Uhuhquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog een lik.
Oh wacht ik bedoel like gezet.
summer of lovequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit jaar dachten we ook dat we er met de zomer wel klaar mee zouden zijn
Over oliebollen gesprokenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:08 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen en schoonmoeder praten al een kwartier tegen elkaar over, vooral, oliebollen. Ik snap vrouwen niet.
Nu gaat het erover dat de hond van haar tante vandaag jarig is.
Ze zijn toch echt wel normaal en lief verder
Innuendo is pas op de 31e he jongens en meisjesquote:
Dat denken we volgend jaar weer. En het jaar daarna.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit jaar dachten we ook dat we er met de zomer wel klaar mee zouden zijn
nicequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Over oliebollen gesproken
Onlangs dmv een prijsvraag 100 oliebollen gewonnen![]()
Ik ga het doneren aan de voedselbank
Gelukkig wel, daar hoort ie namelijk ook gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Innuendo is pas op de 31e he jongens en meisjes
Leuk tochquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Over oliebollen gesproken
Onlangs dmv een prijsvraag 100 oliebollen gewonnen![]()
Ik ga het doneren aan de voedselbank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |