@ArnieAlberts?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Arno moet wel een fokker zijn
Neuh, ik moet nog wat doen in het nieuwe huis. Morgenavond wel een verjaardig. Tijdens de Top 2000 jarig zijnquote:
Oude mensen hebben geen schaamte meer he. Dus pakken wat je pakken kan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:02 schreef ok01 het volgende:
Blijkbaar kan je ook je datepool vinden in rouwadvertenties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat sowieso...quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
True.
Maar ook dan zijn er vast andere dingen die er gebeuren.
Laatst hadden ze een dame die al haar kerstversiering in de kerstboom had gehaakt etc. pff
@Gale_Boetticherquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik moet nog wat doen in het nieuwe huis. Morgenavond wel een verjaardig. Tijdens de Top 2000 jarig zijnWie verzint zoiets.
Arno was zestig jaar verliefd op Betsy. Betsy moest niks van hem hebben totdat haar man doodging.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:04 schreef PippenScottie het volgende:
Nou heb ik ee spijt van dat ik het nieuws niet kon verstaan?
Wat voor triest bericht was er dan?
wel tofquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)r-alsnog-zijn-betsie
Dit zijn de tortelduifjes
sowieso reclamequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:06 schreef MTheBassman het volgende:
godsamme wat zijn die reclameblokken achterlijk lang zeg.
Ik zou aan de ouders vragen of ze niet een betere datum hadden kunnen plannen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik moet nog wat doen in het nieuwe huis. Morgenavond wel een verjaardig. Tijdens de Top 2000 jarig zijnWie verzint zoiets.
'nieuws'quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat sowieso...
Genoeg belangrijke dingen die nergens gemeld worden
De teloorgang van de nieuwsmedia
Deadzoned?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Arno was zestig jaar verliefd op Betsy. Betsy moest niks van hem hebben totdat haar man doodging.
Theequote:
Het heeft ook wel iets liefs inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deadzoned?
Blij voor Arno wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |