Ik denk het ook en die komt ook vast nog uit Den Haag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee... maar denk dat het over een "zij" gaat .. dat moet haast wel
Ja, hier ook zo eenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb twee kleden op stategische plekken
Maar... Koukleum hè.,. en voel de kou ook gewoon omhoog komen.
Die pendek kan in de hoekquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef notturna het volgende:
Tot op de draad van mijn onderbroek zeiknat geregend, maar wel mijn allereerste zeehond gespot. Dat maakte het toch wel weer een beetje goed.
Verwarming hier op levensgevaarlijk en hopen dat mijn jas morgen droog is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die pendek kan in de hoek![]()
Zeehondje is wel gaaf.
Gezelligquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is ook volk wat zonder booster 365 en soms 366 dagen in een jaar stom lult
Zeehondjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef notturna het volgende:
Tot op de draad van mijn onderbroek zeiknat geregend, maar wel mijn allereerste zeehond gespot. Dat maakte het toch wel weer een beetje goed.
Ik heb geen idee...ik heb nooit met je gerammeld. Misschien ben je wel gastinopafstandquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee... maar denk dat het over een "zij" gaat .. dat moet haast wel
Hier gaat het een en ander erg goed misquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...ik heb nooit met je gerammeld. Misschien ben je wel gastinopafstand
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...ik heb nooit met je gerammeld. Misschien ben je wel gastinopafstand
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is ook volk wat zonder booster 365 en soms 366 dagen in een jaar stom lult
Ik vind het niet persé slecht ofzo, maar veel nummers van Adele lijken wel heel erg op elkaarquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat depressieve gejank van Adel meer dan zat is?
Ilse daarentegen![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het niet persé slecht ofzo, maar veel nummers van Adele lijken wel heel erg op elkaar
Lucky You!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:51 schreef Soury het volgende:
Ik heb denk ik nooit een nummer van Adele gehoord, waarschijnlijk wel maar onbewust
Hoop het ook en anders weer nat geregend worden. Geeft niet volgende dag weer naar huis en tot nu toe genoten van de zee, eten en uitwaaien. Hier waait het windkracht 6.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZeehondjesHopelijk krijgen jullie de komende dagen ook wat beter weer
Spul is niet te zuipen! Daar hoef ik niet over na te denken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En? Nagedacht?![]()
Originele naam. Geniet ervan!
Blijf in de ontkenningsfase, je weet niet wat een kattengejank je dat bespaard.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:51 schreef Soury het volgende:
Ik heb denk ik nooit een nummer van Adele gehoord, waarschijnlijk wel maar onbewust
Oh.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spul is niet te zuipen! Daar hoef ik niet over na te denken.
Maar toch bedankt
Goed plan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Shit, het heeft toch wel wat zo’n roomservice. Misschien toch maar een butler overwegen @:notturna
Welke kaketoe is scheel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind Adèle wel goed![]()
En al helemaal niet te vergelijken met die schele kakatoe
Ben je geboosterd?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind Adèle wel goed![]()
En al helemaal niet te vergelijken met die schele kakatoe
Ik wel, en ik heb een songbook van Adele.quote:
And so it begins....quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb een songbook van Adele.
[ afbeelding ]
Maar ik ben er geen fan van.
Oh ik heb nog nachtmerries aan Trijntje's ESF deelname in 2015quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Het Treintje Oosterhuis effect.
Heard one? Know them all
Ze kan best wel zingen, en die eerste twee liedjes van haar waren best goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trijntje...quote:
quote:
Man3quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Nee, ik mag morgen.
![]()
Het gaat in het Nederlandse dartkamp ook lekker.. Na Barney en v/d Voort. Nu ook van Gerwen positief.
Die moest vanavond.
Not so much noquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooralsnog staat ie gewoon op het schema
Zijn ze een ronde verder...moeten ze zelf opgeven.quote:
Oh gemist .. er werd al voor gevreesdquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Nee, ik mag morgen.
![]()
Het gaat in het Nederlandse dartkamp ook lekker.. Na Barney en v/d Voort. Nu ook van Gerwen positief.
Die moest vanavond.
Ik zou het omdraaien, de kans dat ze het niet krijgen lijkt me op dit moment kleinerquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe zit dat met die engelse wed kantoren?
Kun je al wedden op wie er Corona krijgt ?
Wat raar... ze zijn toch gevaccineerd enzoquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou het omdraaien, de kans dat ze het niet krijgen lijkt me op dit moment kleiner
Sprak vandaag ene collega, die was net terug een weekje Antillen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat raar... ze zijn toch gevaccineerd enzo
Dus dat.. en die testen hè... dat is ook een loterij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sprak vandaag ene collega, die was net terug een weekje Antillen.
Gevaccineerd en al besmet geweest.
Nu weer besmet.
Degene met wie ze was was 2 maanden terug pas besmet. Nu ook weer.
Deze variant boeit het dus echt niet of je al eens besmet was
Thuistesten jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus dat.. en die testen hè... dat is ook een loterij.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had ik nog niet gehoord dat die zo afwijkt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De PCR test ook hoor... de VS schaft hem dan ook per 1 januari af.
Bijwerkingen oke, maar dat is gewoon martelingquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen over die boosterprik.... straks heb ik ineens ook een Adele-songbook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |