Ik denk het ook en die komt ook vast nog uit Den Haag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee... maar denk dat het over een "zij" gaat .. dat moet haast wel
Ja, hier ook zo eenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb twee kleden op stategische plekken
Maar... Koukleum hè.,. en voel de kou ook gewoon omhoog komen.
Die pendek kan in de hoekquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef notturna het volgende:
Tot op de draad van mijn onderbroek zeiknat geregend, maar wel mijn allereerste zeehond gespot. Dat maakte het toch wel weer een beetje goed.
Verwarming hier op levensgevaarlijk en hopen dat mijn jas morgen droog is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die pendek kan in de hoek![]()
Zeehondje is wel gaaf.
Gezelligquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is ook volk wat zonder booster 365 en soms 366 dagen in een jaar stom lult
Zeehondjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef notturna het volgende:
Tot op de draad van mijn onderbroek zeiknat geregend, maar wel mijn allereerste zeehond gespot. Dat maakte het toch wel weer een beetje goed.
Ik heb geen idee...ik heb nooit met je gerammeld. Misschien ben je wel gastinopafstandquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee... maar denk dat het over een "zij" gaat .. dat moet haast wel
Hier gaat het een en ander erg goed misquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...ik heb nooit met je gerammeld. Misschien ben je wel gastinopafstand
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...ik heb nooit met je gerammeld. Misschien ben je wel gastinopafstand
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is ook volk wat zonder booster 365 en soms 366 dagen in een jaar stom lult
Ik vind het niet persé slecht ofzo, maar veel nummers van Adele lijken wel heel erg op elkaarquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat depressieve gejank van Adel meer dan zat is?
Ilse daarentegen![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het niet persé slecht ofzo, maar veel nummers van Adele lijken wel heel erg op elkaar
Lucky You!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:51 schreef Soury het volgende:
Ik heb denk ik nooit een nummer van Adele gehoord, waarschijnlijk wel maar onbewust
Hoop het ook en anders weer nat geregend worden. Geeft niet volgende dag weer naar huis en tot nu toe genoten van de zee, eten en uitwaaien. Hier waait het windkracht 6.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZeehondjesHopelijk krijgen jullie de komende dagen ook wat beter weer
Spul is niet te zuipen! Daar hoef ik niet over na te denken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En? Nagedacht?![]()
Originele naam. Geniet ervan!
Blijf in de ontkenningsfase, je weet niet wat een kattengejank je dat bespaard.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:51 schreef Soury het volgende:
Ik heb denk ik nooit een nummer van Adele gehoord, waarschijnlijk wel maar onbewust
Oh.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spul is niet te zuipen! Daar hoef ik niet over na te denken.
Maar toch bedankt
Goed plan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Shit, het heeft toch wel wat zo’n roomservice. Misschien toch maar een butler overwegen @:notturna
Welke kaketoe is scheel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind Adèle wel goed![]()
En al helemaal niet te vergelijken met die schele kakatoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |