SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(archieffoto)
quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:49 schreef Domnivoor het volgende:
Zo. Die zit erin 💉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(archieffoto)Ohjee... nu gaat tie weer 5 dagen wartaal posten...
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Nee nog niet ..quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb de verwarming nog ff hoog staan... per i januari gaan die boeven 50% meer vragen hier..
Iemand al uitgerekend of elektrisch verwarmen loont?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:49 schreef Domnivoor het volgende:
Zo. Die zit erin 💉Nu al ? Das snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(archieffoto)
Er is maar 1 bier dat een echte nominatie verdientquote:
Mooi... ik kan donderdagavondquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik keek op de site en kon bijna meteen komen.
Ik las dat elektriciteitprijs ook omhoog gaat, weet niet of het loont om een huis gasvrij te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb de verwarming nog ff hoog staan... per i januari gaan die boeven 50% meer vragen hier..
Iemand al uitgerekend of elektrisch verwarmen loont?
Gasvrij bedoel ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las dat elektriciteitprijs ook omhoog gaat, weet niet of het loont om een huis gasvrij te maken.
Kacheltjes zijn al gauw 2000W. Denk dat je beter af bent met dikkere kleding en betere isolatie in huis. Ik ben zelf ook aan het rondkijken in mijn huis en heb slecht afgekitte randen gevonden waar dus tocht uit komt. Die pak ik zelf aan want dan gebeurd het goed.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gasvrij bedoel ik ook weer niet.
Meer een electrisch kacheltje onder mijn bureau.
tnx.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kacheltjes zijn al gauw 2000W. Denk dat je beter af bent met dikkere kleding en betere isolatie in huis. Ik ben zelf ook aan het rondkijken in mijn huis en heb slecht afgekitte randen gevonden waar dus tocht uit komt. Die pak ik zelf aan want dan gebeurd het goed.
Het is hier warmer dan bij de buren omdat ik al heel veel euvetljes heb aangepakt.
Weer last minutequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik sta nu een kwartier in de telefonische wachtrij zonder wachtenden voor me, en 1 uur en een kwartier in totaal
Ik ben laminaat in mijn huis aan het leggen en heb zelf gekozen voor dubbele isolatie, voor geluidsdemping maar ook warmte beter vasthouden. Om maar een voorbeeld te noemen van wat je nog kan doen? Heb je houten vloer of getegelde vloer?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnx.
Bij mij is de boosdoener vooral de koude vloer.
En ik ben een koukleum... ben eigenlijk gewoon een blanke neger, ik heb palmbomen klimaat nodig
Wat iig wel help is veel waxinelichtjes aan.. dan zie ik gewoon dat de verwarming niet aan slaat, nog gezellig ook.
Ja, daar ben ik ook aan toe, goed geïsoleerde vloerquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben laminaat in mijn huis aan het leggen en heb zelf gekozen voor dubbele isolatie, voor geluidsdemping maar ook warmte beter vasthouden. Om maar een voorbeeld te noemen van wat je nog kan doen? Heb je houten vloer of getegelde vloer?
Vanochtend stond ik ook een uur in de rij en gaf ik het maar opquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weer last minute![]()
Morgenvroeg begin je vanaf 08.00 uur te bellen... begrepen?!
Het meeste werk word verzet tussen 0800 en 1100 uur.. alles daarna is te verwaarlozen.
Die andere projecten, hebben die tieten?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook aan toe, goed geïsoleerde vloer
Eerst ff sparen, heb nog wat andere projecten op de planning.
En nu moet ik gokken?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is maar 1 bier dat een echte nominatie verdient
*verkeerd verbonden, u wordt doorverbonden met de goede afdeling, momentje geduld aub*quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanochtend stond ik ook een uur in de rij en gaf ik het maar opInmiddels heb ik iemand aan de lijn
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanochtend stond ik ook een uur in de rij en gaf ik het maar opInmiddels heb ik iemand aan de lijn
Iets met tieten noem ik doorgaans geen projectenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die andere projecten, hebben die tieten?
Zal ik vragen hoe dan wel of zal ik het laten?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iets met tieten noem ik doorgaans geen projecten
Weet niet helemaal wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zal ik vragen hoe dan wel of zal ik het laten?
Is dat anders dan normaal dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ohjee... nu gaat tie weer 5 dagen wartaal posten...
Heb je een koophuis? En waarom badkamer aanpakken, wat is er niet goed momenteel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet niet helemaal wat je bedoelt...
Maar de badkamer staat eerst op de verbouwingslijst .. als je dat bedoelt...
quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ohjee... nu gaat tie weer 5 dagen wartaal posten...
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je een koophuis? En waarom badkamer aanpakken, wat is er niet goed momenteel?
Dat dacht je... dan gaat tie weer Boosteren en begint het weer van voor af aan ...quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat zijn maar 5 dagen
![]()
En dan is het over....
Ah oke, was gewoon interesse hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Omdat die wel wat modernisering kan gebruiken, het plafond heeft oude schimmel en omdat ik het graag wil.
Telefoontje is gepleegd. Nu nog een mailtje versturen, ze gaan er in ieder geval achteraanquote:
Thats ok, vragen staat vrijquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah oke, was gewoon interesse hoor
Mooi. Hopelijk wordt dat snel geregeld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Telefoontje is gepleegd. Nu nog een mailtje versturen, ze gaan er in ieder geval achteraan![]()
Er is waarschijnlijk administratief iets misgegaan bij het uitzendbureau, want ik sta nog steeds onder mijn oude contact ingeschreven, terwijl die op 1 december is afgelopen. Ik krijg deze week waarschijnlijk nog een mailtje over een aanbod voor een nieuw contract
Maarreeeeuh... is een simpel vloerkleed geen oplossing voor je koude vloer?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Omdat die wel wat modernisering kan gebruiken, het plafond heeft oude schimmel en omdat ik het graag wil.
Er is ook volk wat zonder booster 365 en soms 366 dagen in een jaar stom lultquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat dacht je... dan gaat tie weer Boosteren en begint het weer van voor af aan ...
Die hebben we al gehadquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets gokken, je moet weten
[ afbeelding ]
Ik heb twee kleden op stategische plekkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Maarreeeeuh... is een simpel vloerkleed geen oplossing voor je koude vloer?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is ook volk wat zonder booster 365 en soms 366 dagen in een jaar stom lult
Nice! In de Schelde ?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef notturna het volgende:
Tot op de draad van mijn onderbroek zeiknat geregend, maar wel mijn allereerste zeehond gespot. Dat maakte het toch wel weer een beetje goed.
Die is wel lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets gokken, je moet weten
[ afbeelding ]
Ja en op een plek waar ik er geen zou verwachten. Gewoon voor de boulevard in Vlissingen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nice! In de Schelde ?
Geen idee... maar denk dat het over een "zij" gaat .. dat moet haast welquote:
Ik denk het ook en die komt ook vast nog uit Den Haag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee... maar denk dat het over een "zij" gaat .. dat moet haast wel
Ja, hier ook zo eenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb twee kleden op stategische plekken
Maar... Koukleum hč.,. en voel de kou ook gewoon omhoog komen.
Die pendek kan in de hoekquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef notturna het volgende:
Tot op de draad van mijn onderbroek zeiknat geregend, maar wel mijn allereerste zeehond gespot. Dat maakte het toch wel weer een beetje goed.
Verwarming hier op levensgevaarlijk en hopen dat mijn jas morgen droog is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die pendek kan in de hoek![]()
Zeehondje is wel gaaf.
Gezelligquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zeehondjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef notturna het volgende:
Ik heb geen idee...ik heb nooit met je gerammeld. Misschien ben je wel gastinopafstandquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee... maar denk dat het over een "zij" gaat .. dat moet haast wel
Hier gaat het een en ander erg goed misquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...ik heb nooit met je gerammeld. Misschien ben je wel gastinopafstand
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...ik heb nooit met je gerammeld. Misschien ben je wel gastinopafstand
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het niet persé slecht ofzo, maar veel nummers van Adele lijken wel heel erg op elkaarquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat depressieve gejank van Adel meer dan zat is?
Ilse daarentegen![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het niet persé slecht ofzo, maar veel nummers van Adele lijken wel heel erg op elkaar
Lucky You!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:51 schreef Soury het volgende:
Ik heb denk ik nooit een nummer van Adele gehoord, waarschijnlijk wel maar onbewust
Hoop het ook en anders weer nat geregend worden. Geeft niet volgende dag weer naar huis en tot nu toe genoten van de zee, eten en uitwaaien. Hier waait het windkracht 6.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZeehondjesHopelijk krijgen jullie de komende dagen ook wat beter weer
Spul is niet te zuipen! Daar hoef ik niet over na te denken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En? Nagedacht?![]()
Originele naam. Geniet ervan!
Blijf in de ontkenningsfase, je weet niet wat een kattengejank je dat bespaard.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:51 schreef Soury het volgende:
Ik heb denk ik nooit een nummer van Adele gehoord, waarschijnlijk wel maar onbewust
Oh.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spul is niet te zuipen! Daar hoef ik niet over na te denken.
Maar toch bedankt
Goed plan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Shit, het heeft toch wel wat zo’n roomservice. Misschien toch maar een butler overwegen @:notturna
Welke kaketoe is scheel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind Adčle wel goed![]()
En al helemaal niet te vergelijken met die schele kakatoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |